Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ik bedoel - als je heftig manisch-depressief bent, dan kan je dat niet echt ontgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Oké,waarom nu dan toch zo opzien tegen de nieuwe week als je een leuke baan hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Zenuwen denk ik. Niet zeker dat ik het kan. Geinitmideerd omdat de algemeen directeur net zo jong (hm) is als ik. Waar sta ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Weet je, Blondie. Bij mijn solliciatie zei die algemeen directeur "Jij bent te duur". Afgaande op mijn leeftijd en diploma. Ik heb dus moeten zeggen dat ik NIET te duur was. Snap je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Onzekerheid? En is die onzekerheid ook realistisch? Doe je het minder goed dan dat je laat zien? En nog belangrijker... Hoe hoog leg jij je lat voor jezelf? Wanneer ben jij tevreden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Zijn zij tevreden over je werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ik weet het niet Blondie, ik weet het niet. Ik weet dat hun verwachtingen nogal hoog waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Begrijp je wel hoor... Lat is erg hoog neergelegd, niet alleen door jou maar mede ook door je werkgever... Beetje sneaky ook vind ik dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Realistisch gezien... Zijn er klachten over je werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ja he, hoewel het niet zo bedoeld was misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ik heb niet het soort werk waarover de klachten snel naar boven zullen komen. Zelf vind ik dat ik onderpresteer, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 En dan doe ik rare dingen. Sorry voor het geratel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 En waar baseer je dat op? Dat gevoel dat je onderpresteerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Geen excuses... Het zit je dwars... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Rare dingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Als ik bang ben, dan ga ik vermijden, het is dus niet alleen een gevoel: ik blokkeer dan en doe niks meer. Rare dingen: een sms naar een ex sturen is behoorlijk stom. Vooral als dit het begin van het gesprek is: "Was het wat geworden als ik niet dronk?" "Ja" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Waar ben je dan bang voor, waardoor je blokkeert? En ja, gekke dingen doen we allemaal wel eens... Maar de vraag aan je ex of het ooit wat geworden zou zijn als je niet had gedronken vind ik niet raar hoor! Ik neem aan dat zijn antwoord daarop "ja" was...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Bang dat ik het eigenlijk niet kan, Blondie. Dat ik helemaal niet aan de verwachtingen kan voldoen. En ja... ik denk dat mijn man het wel raar zou vinden, die vraag aan een ex. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Eerste bottleneck... Iets waar ik ook aan moet werken is het willen voldoen aan verwachtingen van anderen... Zelf ook aan het werken hieraan (op mn 41e dus je bent er vroeg bij) ;-) Vraag van mijn psych aan mij was of het mijn eigen verwachtingen waren of dat zij dat van mij verwachten? Hoe hoog leg ik mijn eigen lat? En legt mijn werkgever die lat ook zo hoog? Tweede bottleneck... Waarom wil je weten van je ex of drank je relatie heeft doen mislopen? Nog gevoelens voor je ex of wil je voorkomen dat je relatie nu ten onder gaat aan eventueel drankmisbruik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Eerste bottleneck: tja, daar ben ik nog niet uit. Goeie vraag! Tweede bottleneck: ik wilde het weten uit oprechte nieuwsgierigheid waar an sich niks mis mee is. De "Ja" kwam echter zo verrassend rap. Direct ingetikt, duidelijk. In de war brengend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Afijn, nu inmiddels al 2 mokken melk naar binnen gewerkt! Ga het weer effe proberen om te gaan pitten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Waarom in de war brengend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Lees je nog wel... Mag ook in PB als je dat liever wilt... Nu echt proberen te slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Fantaserend hoe het geweest zou zijn he, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Terusten Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden