Acanthus Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Heftig. Hoe was jouw band met hem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Tja, ik was nog jong he, Hij was grote broer die ik bewonderde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Hoe oud was jij toen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 14, vraagbaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Sorry als ik teveel vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ik ben nooit verplicht om te antwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ik denk meestal eerst na of het me wel goed doet en niet teveel wordt om het nog over bepaalde dingen te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Weet jij het verschil in werking van het forum als je iemand toevoegt als vriend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ja Ineke, je mag voorzichtig zijn. Ik ben dat niet op dit forum, maar daar heb ik ook over nagedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Nee eigenlijk niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Iemand voegde mij toe als vriend, ik ken hem niet en ik weet niet of dat verder enige meerwaarde heeft qua mogelijkheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ik heb hier naar ik geloof een paar vrienden, maar de functie daarvan is me ook nooit duidelijk geweest. Behalve het instant-gevoel "jeuj ik heb een vriend" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 En eigenlijk moet je mensen dan ook kunnen ontvrienden als ze gemeen zijn. "Nah, jij bent lekker mijn vriendje niet meer" Aan de schandpaal genageld of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Misschien ook een lijst met hoeveel vrienden iedereen heeft, populariteitslijst. En dan mag je achter elke naam zetten of je dat wel terecht vindt, en waarom. Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ik heb af en toe een slechte internetverbinding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Slaapproblemen Gerrit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Als hij het niet had, dan nu wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ik ben nu pas hier aangeland. Ik ben vlot en vrij vroeg in slaap gevallen en nu weer wakker. Jullie zijn ook altijd laat. Ik zie Blondie ook nog, maar die heeft misschien vergeten uit te loggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ik heb de hele week slaapproblemen gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Komt door het afbouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Hier wel slaapproblemen... Leuk hoor zo'n landgoed, maar ben de gehele avond en nacht al in gedachten bezig met verbouwen... Ook niet goed om dan via mobiel dan op fb en fora te gaan kijken, beter dan nog een glas warme melk nemen... Maar ben er nu toch ingetrapt! ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Beide oorzaken herkenbaar. Minder drank of geen drank leidt vaak tot slaapproblemen. Te lang en teveel ergens mee bezig zijn ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ja ik wel slaapproblemen. Beginnen sms'en met een ex is ook geen supergoed idee neem ik aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ik was vanavond bewust vroeg gestopt hier. Half tv kijken en half een boek lezen en viel rond 11:00 vlot in slaap. De ellende is dat ik dan na een paar uur weer wakker word. Dat heb ik overigens altijd wel gehad, maar nu is het extremer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden