Acanthus Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ben je ook nog naar je schoonmoeder geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ikke? Ja, wrom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Zomaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 mijn schoonmoeder is ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Had ik eerder al begrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ik ben zaterdag al bij mijn moeder geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ik ging met moederdag niet per se naar mijn moeder, dikwijls op een andere dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Op haar doodsprentje stond ze met een boeket bloemen dat ik voor haar laatste moederdag had laten leveren. Ze keek gelukkig, op die foto. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Asperges waren heerlijk....ze kwamen uit duitsland dus het waren spargeln...@bol Kan nooit echt fijn bezig wezen....ben zo snel afgeleid...ook met opruimen...vind altijd wel weer wat intressants Zelf wel weer een goei schoonmaakbeurt gehad...heerlijk in regen gezwommen Zomen nu de luikjes weer dicht...morgen weer vroeg dag Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Is het erg om snel afgeleid te zijn huttula? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Niet erg...maar meestal niet handig....schiet niet op En dan word het aanmodderen...en das nie goe feur mie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ik heb een sterke concentratie voor dingen die me interesseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Echt veel gewandeld Jen...nog regen gehad? Dat bedoel ik nou met afleiden...moet eigenlijk gaan slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 hahaha  Ja beetje motregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ja zou kan je het ook noemen.....hoe zit het met de rest wat je niet intresseert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Had je moeder een gelukkig leven, Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ik ga nu echt...truste ineke en jen 4 uur gaat de wekkerŕrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Dat is problematisch, Hut. Het huishouden doe ik gewoon niet. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Trustte hutt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Goh Ineke. Dat zou je in principe aan haar moeten vragen. Las je toevallig ooit Franny And Zooey? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ik zeg niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ja, maar dat kan niet meer. Â Nee, niet gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Er staat een treffende zin in, over een moeder die zich zo gedraagt dat je aan alles merkt dat haar oudste zoon zelfdoding gepleegd heeft. Aan hoe ze kijkt als ze de badkamer poetst, enzoverder. Daar is iets van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Hoe oud was hij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 26, en de lievelingszoon van mijn moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden