Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Antwerpen, Brussel, Charleroi, Doornik, Elewijt, Frantik, Groningen, Hoegaarden, Ieper, Jeruzalem, Kalmthout, Lommel, Mol, Ninove, Oslo, Peer, Quatar, Reet, Sint-Elsewhere, Tremelo, Ulster, Vilvoorde, Whatever, Xanthippe, Yodemannen, Zonhoven

Geplaatst

Zo, nu ik dat weer effe kwijt ben...

Mn eitje heb ik gelegd en ik ga nog effe mn mok warme melk drinken en daarna de oogjes sluiten...

Heb inmiddels een planning voor mn landgoed gemaakt wat ik allemaal wil doen, mn boodschappenlijstje klaar en mezelf effe streng toegesproken...

MORGEN WEER EEN DAG!

Hahaha, nu maar hopen dat het werkt! ;-)

Geplaatst

Pfff...

Dat vrolijke is een masker hoor jen!

Maar ik moet zeggen dat ik hier niet kan wachten op morgen en dat is dan wel weer gevaarlijk...

Depri gevoel enigszins weg, maar nu een manische periode...

Nooit gediagnosticeerd als zijnde manisch-depressief maar soms vraag ik me dat wel af...

Ach,wat is in the name!

Geplaatst

Echt manisch zijn is meer dan een teveel aan energie. Ik heb een tante die manisch-depressief is, en ook een man. Zij komen min of meer in een psychose terecht als ze manisch zijn.

Geplaatst

Zenuwen denk ik. Niet zeker dat ik het kan. Geinitmideerd omdat de algemeen directeur net zo jong (hm) is als ik. Waar sta ik?

Geplaatst

Weet je, Blondie. Bij mijn solliciatie zei die algemeen directeur "Jij bent te duur". Afgaande op mijn leeftijd en diploma. Ik heb dus moeten zeggen dat ik NIET te duur was. Snap je?

Geplaatst

Onzekerheid?

En is die onzekerheid ook realistisch?

Doe je het minder goed dan dat je laat zien?

En nog belangrijker... Hoe hoog leg jij je lat voor jezelf?

Wanneer ben jij tevreden?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...