Gast Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Een Sauna bezoeken. Zo kun je je aan het eind van de dag ook onder invloedt voelen. Alleen heb je geen last van een kater, en moet je goed je hoofd koelen. Gewoon lekker rosig en relaxed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
veganista Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 dat is een goede.... ik ga die zeker uitproberen!! dat rosig zijn is ook mijn "probleem". ik wil niet lader zat zijn of dronken, maar het rozig zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suusje123 Geplaatst 2 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2014 Zelf heerlijk uitgebreid douchen (extra heet), met allerlei scrubs of peelings als de sauna er niet in zit. (een bad is helemaal fijn!) Sporten, achteraf voel je je vaak héérlijk rosig (van te voren niet helaas)!Zwemmen, zonnen, een kampvuurtje.Een vriend of vriendin die je vaak/goed masseert, dat je er allebei een doel van maakt om dat voor de ander zo lekker mogelijk te doen.Ben zelf ook wel benieuwd naar nog meer ideeën. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stoeptegel Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Als je met rosig bedoelt een relaxt roesje, dan helpt het volgende wel: - Een heet bad voor een half uur - Een middag zonnebaden - Hammam (sauna, daarna scrubben en Turkse massage) - Hele lange seks (heerlijk als de endorfinen doe je lichaam gieren) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stoeptegel Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 En daarna een leuke film/serie kijken met een potje kamille-thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden