Antoinnette Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Dag half om, heb ook 3 eieren achter de kiezen huttula, maar niet mijn laatste. Wel voor vandaag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Suikertje...hoe staat het met de chocolade variant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Ben gek op paaseieren, vooral lekkere gevulde, maar krijg er uitslag van en dat heb ik liever niet. Ook ergens allergisch voor denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Heb ik ook met aardbeien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Moet ff denken aan vroeger toen de chocolade variant nog niet gewoon was...at je de hele dag gekookte eieren Toen bestond cholestorol nog niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Vroeger had je ook geen adhd kinderen, toen waren het drukke kinderen en daarvoor rotjongens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Heb met veel dingen die ik lekker vind....geen rem op......meestal niet de gezondste dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Klopt overal hangt een kaartje aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Goedemiddag akelei, Mijn cholesterol wordt regelmatig gecontroleerd ivm suiker. Gelukkig nog altijd goed, ondanks de eieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Middag akelei....jij nog cholestorolvrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Vandaar naam suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Denk dat mijn cholesterol nog goed is omdat ik 30 kilo kwijt ben in 3 jaar, maar dat komt door stress. Gelukkig is bloeddruk goed. Tot zover mijn medisch dossier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Ging van 100 naar 70, mag nu niet meer afvallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Doe maar rustig aan akelei, ik ga hondje uitlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Knap dat lukt me zelfs niet met stress...ben in 3.5 jaar 30 aangekomen helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Beterschap met de ribbetjes akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Ik ga ff de tuin in ...genieten van de konijnen....en de wind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 huttula, jij bent ook ruim 3 jaren gestopt met roken, zal vast grote invloed hebben gehad op je gewichtstoename. ik slik nu anti depressiva, waaronder serequel, schijnt dat je daar van aankomt. Heb iig meer eetlust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 grappig, ik heb naast de alcohol geen echte uitspattingen, rook niet, snoepen nauwelijks, alhoewel je kunt me 's nachts wakker maken voor patat, dat ga ik vanavond maar eens eten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 eet smakelijk vanavond eline, bak je ze zelf? Je kan mij snachts wakker maken voor soep, zelfgemaakte soep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Nee hoewel ik wel eens denk dat ik een actifrye of hoe het ook heet moet kopen, vetarm bakken en weinig last van baklucht, soep mmmm heel soms maak ik een pan ouderwetse groentesoep en in de winter erwtensoep, hachee vind ik ook heerlijk zeker als ik het zelf maak... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 MijnGerrit weer terug vh motorrijden....jij bent vast goed aan het uitwaaien geweest.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 (bewerkt) Zoeffffff, hij is al weer weg gescheurd 20 april 2014 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Ik ga nu achter de patat.......tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Eten .drinken.roken waren alle 3 mijn verslavingen..om van alles en nog wat te onderdrukken...ze lijken veel op elkaar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden