eline Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Goedemorgen, de zon schijnt, het lijkt redelijk windstil, het wordt vast prachtig weer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Goeiemorgen Eline. Plannen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Hoi Jen, nee niet echt....jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Mogge eline...hier schijnt het zonnetje nog niet..misschien slaapt hij uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Dan woon jij vast niet in het Noorden...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Mogge Jen vannavht in het donker gezeten of toch nog geslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Ik moet straks gaan brunchen bij mijn schoonfamilie. Geen goesting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Ik heb gezeten Huttula. Ach ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Intoosten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 nee, 't was anders. Eergisterenavond is me slecht bekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Hoezo ,slecht bekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 een vriend van ons was een beetje suicidaal, en dat riep herinneringen op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 maar goed, zit aan de koffie nu. Oploskoffie maar beter dan niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Jen ik weet niet wat er eergisteravond was maar heb je daarom vannacht niet geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Ik lees het net van die vriend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Ja dat zijn mindere dingen. Hoe is het nu met die vriend van jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Ik weet niet of dat de reden was Eline, maar voel me een beetje verward. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Eigenlijk wil ik het er niet over hebben, want dan begin ik te piekeren. Eitjes rapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Vervelend Jen, ik weet niet precies wat je ermee bedoelt, rare gedachten of meer een gevoel. Ik loop de laatste tijd een beetje te vaak weemoedig, melancholiek te zijn, probeer dan lichamelijk veel te doen maar zodra ik zit is het er weer, een gevoel van alleen op de wereld en dat is ook wel zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Sorry, kruisende berichten, ik lust geen eieren, wel chocola maar als ik ze zelf verstop tja dan weet ik ze ook zo te vinden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Weemoedig vind ik eigenlijk niet helemaal onaangenaam. Momenteel voel ik me eerder verloren. Doelloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Je bedoeld geen rust hebben...onrust voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Straks naar de kerk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Dan heb je alvast geen last van vriend Korsakow. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Ja onrust. En verveling. Geen blijf met mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden