Gast Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 (bewerkt) Goedemiddag forummers, Ik heb besloten mijn leven te veranderen omdat mijn drink gedrag mijn gezondheid ernstig begint aan te tasten.Ook mijn werk begint er onder te lijden. Omdat ik niet de HA in wil schakelen zoek ik op deze manier naar hulp/steun. Ik zal even wat van mijn klachten neerzetten. Maagpijn, leverpijn, opgezet hoofd, bibberen, geel oogwit! Ik dacht altijd dat ik netjes dronk. Begon pas om acht uur 's avonds, maar drink dan een liter wijn weg in anderhalf uur. In het weekend bestel ik, als mijn liter op is, wat bier bij de bierkoerier.Hoe erg kan je zijn? Als ik meer dan 1 fles in huis heb drink ik door tot het op is!! Er zit geen rem meer op!!! Ben ik hier op de juiste plek of is er weinig aanloop hier? Fijne dag! Bewerkt om 12:30 uur 13 april 2014 bewerkt door Nooitgenoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Welkom Nooitgenoeg, de ene keer is er wat meer aanloop dan de andere keer. Heel veel succes met het veranderen van je drinkpatroon. Er is trouwens een voorsteldraadje, Wie is Wie heet dat. Misschien dat je het kunt (laten) verplaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Bedankt voor je reactie! Ik zal het kopieren en plakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden