Lelie Geplaatst 28 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Ja snap je zit weer in een dal waar ik echt last van heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Dat is beroerd.Ga je er weer van drinken?Daar word je niet beter van toch?Je kunt altijd op de dagdraad je hart luchten als je wilt.(ik heb nog niet gezien of je dat misschien al deed)Oh, ik lees dat je vriendin is overleden. Wat naar!En misschien had ik hetzelfde gedaan meid....ik weet het echt niet, maar zoals ik al zei: je word er niet beter van.Dit kost tijd. Afscheid is zwaar. Heel veel sterkte met dit verlies.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Weet niet of een ander dat al geschreven heeft maar ik zou mijn nickname veranderen. Slokje! Het lijkt of je het koestert. Ben je alcoholist dan zul je ook dat slokje moeten laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden