dhen Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Hoi Dymph, zo'n zin onder je teksten dat is een handtekening. Kijk bij "profiel" naar handtekening daar kan je een tekst en/of datum typen. Die tekst komt dan onder elk berichtje wat je typt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 30 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Oh dank je wel, wat een dumbo ben ik. Dacht echt dat het als een quote moest. Dit had ik zelf niet kunnen bedenken. Bah, nou sta ik drie keer met hetzelfde erop. Dat was echt niet de bedoeling hoor. In ieder geval heel erg dank: nu weet ik hoe het moet. Had ik dat in de spelregels kunnen lezen? Ja, ja, weer te impulsief en ongeduldig geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chardonnee Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Hallo Dymph,Ben toch nog even online gekomen, ik ben blij te merken dat je vandaag goed bezig bent geweest, je hebt jezelf dan ook lekker bezig gehouden met dat zinnetje ha-ha, nou ik moet nog maar zien dat mij het lukt, ik heb het geluk dat ik de tip heb gelezen die volgde op jouw actie. Ik ben ook blij met ons pact, nou moet ik dat draadje nog zien te vinden....Ik werk dagelijks met de computer maar heb voorheen nog nooit deelgenomen aan een forum en dat is dan ook ff wennen. Komt goed...Volgens mij ben je al gaan slapen, ik wens je rust toe, en mocht je dit morgenochtend lezen: Goedemorgen op weer een Heerlijke Heldere dag! Liefs:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Hallo Dymph, Chardonnee en jetset... ik zou dolgraag meedoen met het pact... ik weet hoe moeilijk het is. En Char... het is geen ramp dat het fout is gegaan, gewoon de draad weer oppakken en niet achterom kijken. Ik heb laatst ook een filmpje gezien van mezelf in beschonken toestand, het schaamrood stond me op de kaken... vreselijk, dat was eigenlijk de grote aanleiding om hieraan te beginnen, na mijn gezondheid, want die staat voorop!Een eye-opener was het ook voor mij...We kunnen het! Samen staan we sterk!liefs,Tobbertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 31 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Hi hi Char, ons pact heeft aftrek. Moet er wel een beetje om lachen omdat ik niet eens goed weet hoe het echt werkt. Wellicht hebben we allemaal een pact met elkaar. Ik denk het wel, maar wij als beginners in de strijd hebben, om voor mezelf te spraken, maatjes nodig. Wat goed kind dat er weer een dag is gelukt. En ja, snapte er geen bal van hoe dat moest als je een zinnetje onder je tekst wilde zetten. Moet dus met handtekening, wist ik veel... Gaat het je een beetje gemakkelijk af of heb je veel neigingen? Wat ik al eerder hier mailde, de onrust is vervelend. Moet me bewust koest houden, want ben nogal een druktemaker soms. Meid, wij gaan ervoor. En Tobbertje, jij ook toch? Samen kunnen en doen we het. En ja, vreselijk Tobbertje. Ooit heeft iemand mijn gelal aan de telefoon opgenomen. Dat liet ze me ff terughoren. Om werkelijk door je enkels te gaan. Nadien heb ik nooit meer gebeld of de telefoon opgenomen als het weer eens zover was.Oh ja, ik kreeg door die twee jaar niet drinken een stuk meer zelfrespect, want anders wel heel ver te zoeken is. Meiden houd je haaks. Liefs!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 31 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Char, lieve meid, ik ben zwaar depri, kwaad, verongelijkt en ontevreden ineens. Alles door elkaar. Lees maar op de D+D. Woest dat ik ook nog een alcoholprobleem heb. Bah!!! Moet eruit. Krijg zo bezoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Lieve Dympf,laat de moed niet zakken meid! Ik herken het wel, ineens dat gevoel, maar dat is misschien wel een paniekaanval of zo. Ik heb hier het gevoel juist nu ik een paar lotgenoten heb gevonden dat ik het juist wél ga redden... probeer positief te blijven. De drank heeft mij ook jaren in zijn greep gehad en ik heb vreselijke jaren achter de rug, en nu ik een schat van een man heb, gelukkig getrouwd ben, moet de alcohol gaan wijken, want anders ben ik bang dat ik straks de grootste schat op aarde kwijtraak door mijn drinken... En nu wil ik dat doen, en door jullie ervaringen en verhalen voel ik me alleen maar sterker. Kop op meid; SAMEN kunnen we het! We bannen de duivel Alcohol:devil: uit ons leven!Knuffel en houdt vol! Tobbertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden