MsLuzac Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Ik ben opzoek naar een praatpaal, een maatje die dagelijks online is. Leeftijd doet er niet toe, maar situatie misschien wel. ben getrouwd, 2 jonge kinderen heb een goede baan en een gemis om met iemand te kunnen praten over het alledaags, maar ook over alcohol. Want tenslotte is dat toch het geen wat ons gelijk maakt. Stuur me een pb gr. Lien alias MsLuzac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 gezellig, ik ben meestal wel elke dag online, ik zou ook graag iemand hebben om mijn ei kwijt te kunnen en iemand om te helpen.dus :ben een vrouw van 39 jaar heb 3 kinderen in de leeftijd 3-7-10 jaar, ben getrouwd en we hebben een eigen bedrijf in de bloemen.hoop iets van je te horengr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 11 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 ik heb je een pb gestuurd.gr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yourfrend Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 zou dat ook graag willen.ga dinsdag voor opname en zal laten weten hoe dat gaat als je wil? gr richard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 goed idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden