Spring naar bijdragen

HELP , ik "verzuip"


Almeria

Aanbevolen berichten

Goedemorgen iedereen, ik ben net nieuw hier heb zelfs nog geen counselor aangewezen gekregen dus maybe niet verstandig om al berichtje te plaatsen , maar nu ik toch schaamte heb overwonnen door professionele hulp te vragen, heb ik ook jullie nodig die weten wat de ziekte alcoholisme inhoudt. Gosh, het liefst zou ik nu mijn baas willen bellen , een week vrij vragen zodat ik mij kan richten op de counseling. Maar goed dat is een utopie want helaas wordt alcoholisme sociaal niet erkend hier in Nederland zoals bijv itt Amerika :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Almeria,

Ook welkom hier. Altijd goed hoor om hier op het forum te schrijven. Eventuele steun is nooit weg.

Heb je al bij 'wie is wie' je aangemeld? Daar reageren dan weer mensen op en dan op de 'dagdraad'. Daar zie je de datum van de dag en dan kun je sowieso je verhaal kwijt. Je kunt ook privé berichten sturen, heb je dat ook al gezien? Ik zal je even een pb sturen kijken of je die ontdekt.

later,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Almeria,

Je zit nu op de draad "maatje gevraagd". Zoals Luciene je uitlegde heb je ook "wiew is wie". Op de dagdraad ben ik je al tegengekomen.

Ik heb en twee maatjes, maar ik wil best intensiever met je pb-en als je daar behoefte aan hebt.

Ik ben een minderaar. Ik drink van ma. t/m do. niet en op de andere dagen max. 3 glazen. Dit doe ik al 5 maanden. Tevoren heb ik het ook geprobeerd, maar ging ik geleidelijk aan weer de mist in.

Mijn grote trigger is chronische pijn. Daar moet ik mee leren omgaan, i.p.v. te vluchten in de drank. Je ziet. zo heeft iedereen zijn aanleidingen.

Ook als je een stopper bent, kan je evengoed een maatje hebben die minderaar is. Zie maar.

In ieder geval fijn dat je de weg hier naartoe gevonden hebt.

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...