vicks Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Ik zoek ook een maatje die in dezelfde fase als nu is, die fase is nu willen stoppen en zich wanhopig voelt en elkaar kunnen steunen, een andere soort fase is ook goed maar dacht dit de meest beste keuze zou zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Hallo Vicks, Als je het wat lijkt wil ik jou maatje wel zijn. Ik ben op 4 juni gestopt en vind het behoorlijk lastig. Zeker de momenten waarop ik anders zou gaan drinken. groetjes, Kameleon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Beste Kameleon, Als je 2 maatjes mag hebben dan wil ik zeker je maatje zijn, vandaag is mijn 1e dag en weet niet zo goed wat komen gaat, hoe heb jij de afgelopen dagen ervaren ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Ik heb het als zeer lastig ervaren, de eerste dagen zeker. Het gevoel dat ik niet meer mag drinken, hoe moet dat nu? Ik heb toen een dagschema gemaakt, 's ochtends de huishoudelijke klussen, lunchen, uurtje rust voor mezelf, ontspanning of gewoon even lekker slapen, die rust neem ik van 13.00 uur tot 14.00 uur, daarna thee drinken en een stuk fruit, als onze dochter dan uit school komt, met haar wandelen o.i.d en boodschappen doen. En nee, geen wijn kopen. 17.00 uur koken daarna eten. dat is het lastige punt bij het eten geen wijn en na het eten ook niet. vind ik nog steeds moeilijk. Ik moet zeggen dat dat werkt voor mij, zo weet ik mijn dagen gevuld, ik hou me voor, IK HOEF NIET TE DRINKEN ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Chapeau kameleon dat doe je goed, hoe moeilijk het ook is je doet het maar toch hee !! Ik zal wellicht nog een schema maken maar eerst eens deze dag doorstaan, als ik nu zo om me heen kijk en een lachend smoeltje zie dan weet ik meteen waarvoor ik het doe, maar desalniettemin het ís moeilijk maar ik ben toch zeker de baas over mn eigen lichaam en niet die drank !! Tijdens het eten zal geen probleem zijn want ik dronk geen wijn maar moeilijk worden zal het wel, ik zal mn weg nog moeten vinden tijdens die moeilijke uren, en dan nog maar te spreken over de slapeloosheid, ik heb gelukkig natuurlijke slaapmiddeltjes die ik eerder eens gekocht had maar zal ze vanavond gaan gebruiken. De weg zal lang zijn en niet meevallen als partner zelf ook drinkt, alleen door de weeks niet echt, de weekenden zullen het moeilijkst gaan worden, en wil ook graag mijn libido weer terug, dat zal voor vele wel herkenbaar zijn dat dat ver te zoeken is. Ik hoef OOK NIET TE DRINKEN, moet alleen de weg en manier erin zien te vinden, samen staan we sterk !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden