visjes Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Hallo ,ik zoek een maatje ,ben sinds 21 mei begonnen met de internet begeleiding,vind het erg moeilijk ,wie wil mijn maatje worden zodat we elkaar kunnen steunen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Hallo Visjes, ik wou even zeggen dat het een goed idee om een maatje te zoeken. Voor mij is het goud waard dat ik een maatje heb. Ik hoop dat je ook snel iemand vindt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Hallo Visjes, Welkom hier. Misschien is het een goed idee om je voor te stellen op "wie is wie". We hebben ook een virtuele huiskamer: de dagdraad, ditjes & datjes. Iedere dag wordt er een nieuwe dagdraad geopend, waar veel mensen langs komen. Ze beginnen vaak 's ochtends met virtueel bij elkaar op de koffie te gaan en later vertellen we ook over werk of wat dan ook. Het voordeel daarvan is, dat er bijna altijd mensen zijn. Zodra iemand het moeilijk heeft, met een vraag zit of wat dan ook, dan schakelen we meteen over om die persoon te helpen. Mocht je in de drukte over het hoofd gezien worden, dan is dat geen kwade wil en ROEP je gewoon nog een keer. Ik wens je veel succes. Ik heb ook de internetbehandeling gedaan en ik heb daar heel veel aan gehad. Zelf heb ik ook een maatje dat altijd voor me klaarstaat en omgekeerd. Ik heb wel uitgebreidere contacten met meer mensen, dus ik zal het in de gaten houden. Mocht je niet zo gauw een maatje vinden, dan wil ik je graag ook helpen, voor zover in mijn vermogen ligt. In ioeder geval veel succes gewenst en vooral doorzettingsvermogen! Het belangrijkste is dat je weer opstaat, mocht je een keer struikelen. Jij bent begonnen op 21 mei, ik heb toen het roer omgegooid (zie mijn onderschrift). We gaan dus gelijk op! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Hoi Visjes, Sinds vandaag actief als forumlid en ben net als jij op zoek naar een maatje. Misschien kunnen we elkaar tot steun zijn. Al weken probeer ik te stoppen met drinken maar het gaat nog niet naar wens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visjes Geplaatst 9 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 hallo pjotr59 ik wil graag je maatje zijn ,samen gaat het altijd beter ik ben niet zo vaak en lang op het forum ,moet uikijken dat de kinderen het niet zien dat ik hier op zit die weten van niks mijn man wel ,ik probeer tot 25 augustus niks te drinken ,tot nu toe lukt het me ,wel moeilijk vooral als je visite hebt ,maar goed de aanhouder wint ,ik hoor van je gr visjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Hoi visjes............. fijn om maatje met je te kunnen zijn. Ben alles nog aan het ontdekken omdat ook ik vandaag voor de eerste dag actief ben. Je schreef uit te moeten kijken dat je kinderen de berichtjes niet zien. Hoe oud zijn ze? Mijn kinderen zijn best al groot, gisteren een aanvaring met mijn dochter gehad. Allerlei verwijten dat ze het niet fijn heeft gehad doordat ik dronk. Ik snap het voor 100% maar kan helaas de tijd niet terug draaien. Heb het op dit moment zwaar maar het gaat zeker lukken om deze keer niet toe te geven aan die drang. Je schreef dat je tot 25 augustus niet wil drinken. Is dit een speciale datum? Ik heb me voorgenomen geen einddatum te stellen, want als ik één glas drink gaat het toch weer fout.................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Pjotr en Visjes, Miranda is ook net pas begonnen en zoekt een maatje. Ik heb haar voorgesteld om aan jullie te vragen, met z'n drieën maatjes te zijn. Dat gebeurt vaker. Geen idee of dat wat voor jullie is. Zie maar. Ik heb zelf ook meer dan één maatje. In ieder geval veel succes. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden