Spring naar bijdragen

iemand met een soortgelijke relatie met drank?


siepapoe

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum en heb me nog niet voorgesteld. Ik ben erg slecht in reageren op online forums maar ik zoek een maatje om ervaringen uit te wisselen rondom 'verkeerd' gebruik van alcohol en de redenen die daar achter steken.

Ik ben zelf een vrouw van 30 jaar, getrouwd en heb een zoontje van 2. Tijdens zwangerschap en borstvoedingsperiode heb ik geen moeite gehad te stoppen met drinken maar de laatste tijd lijk ik steeds meer te gaan drinken. Ik drink alleen 's avonds en dit 1 maximaal 2 avonden per week: maar dan wel teveel! Veel teveel. Het lijkt net of ik mn gedachten anders niet rustig krijg. De ochtend erna wordt ik geregeld wakker met black outs en een verschrikkelijk gevoel van schaamte. Niet goed dus.

Dit is nu even een korte samenvatting, maar hopelijk duidelijk genoeg :)

Maar goed, is er iemand met een soortgelijke relatie met alcohol die dit ook drastisch wil veranderen en met mij ervaringen en gedachtes wil delen via pb of email?

Zou super zijn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve siepapoe, ik denk dat de meesten op dit forum een gelijkaardig verhaal hebben als het jouwe. Ik vind het alvast heeel herkenbaar. Goed dat je een maatje zoekt. Ik ben zelf bijna 3 maanden droog en dit is grotendeels door de ondersteuning van mijn maatje.

Ik zou je berichtje ook plaatsen onder "wie is wie?" . Daar wordt sneller gelezen wanneer iemand nieuw is.

veel succes en geloof me: het is echt de moeite waard en voor iedereen haalbaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...