Spring naar bijdragen

Zou graag willen steunen en gesteund worden met stoppen met drinken...


barbabob

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ik heb veel positieve verhalen van mijn huisarts gehoord over dit forum en de mooie manier waarop jullie elkaar steunen.

Barbabob was als kind mijn held, vandaar mijn nickname :). Geen pappa ondanks nickname, op dit moment ook geen relatie. Maar 2 relaties zijn zeker ivm alcohol gestrand. Ik ben trouwens 41 jaar.

Vreemd genoeg besef ik mij dit pas sinds 1 jaar en weet ik ook zeker dat ik een groot probleem heb, en dat mijn leven inclusief alles snel onderuit kan gaan. Daar ben ik sowieso al wat trots op, het erkennen van dit.

Ik drink te veel (bijv. 2 flessen wijn per dag, maar ook soms onder dwang van mijzelf 4 dagen of zo niets). Maar ERG moeilijk vol te houden...

Ik zou graag door een maatje gesteund worden in mijn moeilijke tijden, maar zeker óók de ander steunen in zijn/haar moeilijke perioden!

Ik hoop dat ik hier iemand kan vinden die daar ook behoefte aan heeft.

Groetjes voor nu,

Barba

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ook ik ben op zoek naar een maatje. Helaas is vorig jaar mijn maatje overleden en daarna ging het een tijd goed met mij maar ik merk dat ik weer aan het afglijden ben.

Ik zoek iemand in de omgeving van Den Haag. Zowel mail- als belcontact.

Ik ben reeds enige tijd bezig met het vollig stoppen met drinken maar het gaat zeer moeizaam. Ik ben namelijk een probleemdrinker en kan dagen zonder drinken totdat er iets in mijn hoofd gebeurt en ik tegen mezelf zeg dat een fles wel kan. Ik word zo moe van mezelf.

Ik heb twee vriendinnen en voor de rest sluit ik me af. Ik werk gelukkig weer maar van af december gaat het weer mis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...