Sabine81 Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Goedemorgen, Ik hoop dat er nog iemand over is die mijn maatje wilt zijn. Afgelopen zondag was mijn 1e AdB dag, gisteren even heel erg moeilijk gehad, zeer dankbaar voor de fijne mensen hier met de juiste woorden en ik zou graag met iemand 1 op 1 willen sparren. Groet, Sabine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 8 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Hi Denise! Ik heb je een PB gestuurd Fijn dat we kunnen mailen. Ik ben inderdaad aangekomen, eigenlijk al 10 jaar lang en heb dan ook nu zwaar overgewicht. Ik verdoof mezelf dan ook al 10 jaar lang. Sinds zondag is er ruim 3 kg af, dus dat gaat weer de goede kant op gelukkig, mooie bijkomstigheid inderdaad Tot mails! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 14 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Hihi lolbroek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
earde Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Hi Sabine, ben je er nog? dan zal je al wel behoorlijk ver zjn met stoppen? gaat het goed, zoek je nog steeds een maatje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden