Spring naar bijdragen

Buddy's gezocht ....Na lang wikken en wegen


Lucid

Aanbevolen berichten

Na lang mee gelezen te hebben merk ik dat ik toch heel graag buddy's zoek die net als ik veel hebben meegemaakt ( de meeste hebben dat wel hier) en hier over willen schrijven, whatsappen enz.

Ik heb een moeilijke tijd achter de rug en toen ik het echt moeilijk kreeg hebben de meeste me te laten vallen.

Daarom vind ik het best moeilijk om weer contact met andere te krijgen..

graag wil ik met andere mensen over van alles en nog wat hebben.

Ben eindelijk weer klein beetje op de rails met een nieuw leven op bouwen.

Zelf kan ik mezelf moeilijk uiten moeilijk over mijn problemen praten en een binnenvetter..

Dit is ook de reden waarom ik ben gaan drinken.

Ik zoek maatjes die net als mij flink willen minderen.

Verder ben ik een echte dieren/paardenliefhebber( heb paarden honden konijnen en zelfs slangen) en zou leuk zijn als er mensen tussen zitten die dat ook van dieren houden.

Ben benieuwd of ik een reactie krijg en er mensen zijn die met me willen mailen..

Ik wacht met spanning af!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Nikol, wat fijn dat je, ondanks dat je een binnenvetter bent, de keus hebt gemaakt hier hulp te zoeken. Dat is moeilijk, ik weet het.

Ik heb niets met slangen, heb geen hond en de paarden vroeger thuis waren niet van mij...............blijft over het konijn. Daar kunnen we geen forum mee vullen, denk ik.

Daarnaast is het minderen mislukt bij mij, bleef over het stoppen.

Ik denk dat 80 % op dit forum een rugzak heeft, gevuld met verhalen van pijn of teleurstelling. Oprechte pijn. Er móet iemand tussen zitten aan wie jij jezelf bloot durft te geven, en waar je steun aan ondervindt. Tot zolang dat niet zo is; ik heb geen maatje dus je mag mij altijd stalken via pb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Nikol, heb je gezien hoeveel nieuwe mensen er de laatste weken bij gekomen zijn? Bloem, en Ietjefietje en Taurus en meerderen waarvan ik de naam nu even niet weet.............echt een hele boel!!

Ik wou alleen effe zeggen , ALWEER, dat je niet alleen staat. We hebben het weekend weer overleefd en een mooie week wacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...