Spring naar bijdragen

Mailmaatje gezocht


Elsje1975

Aanbevolen berichten

Graag zou ik in contact komen met mensen van ongeveer mijn leeftijd (37) en die uiteraard hetzelfde probleem hebben of hadden. Ben eerder opgenomen geweest. Na jaren geen alcohol te hebben gehad (zelfs geen zin gehad) toch weer begonnen en het begint weer aardig uit de hand te lopen.

Groetjes,

Elsje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Elsje

Ik las je bericht al eerder en dahcht... dit zou wel eens een maatje voor mij kunnen zijn de komende periode ... ook ik ben een avonddrinker (geweest hoop ik na 2 dagen niets nada noppes gedronken te hebben en still going strong). Ik ben 38 jaar en heb een aantal jaar elke avond minimaal 1 tot 1,5 fles rose of soms vodka mix gedronken. Genieten ervan ? Moah het was meer dat het van mijn lichaam moest en ik geen rem kende als er eenmaal 1 borrel inzat. Vanaf zaterdag ben ik mbv chloordiazepoxide/librium en veel bekers warme melk 2 avonden zonder doorgekomen. Niet makkelijk maar het is gelukt !

Hoe is het met jou vergaan ik las dat je de planning had staan om ook op zaterdag 16/3 te stoppen met onze troep ... en en en ?? Al vorderingen? Ben heel benieuwd hoe het met je gaat en hoe het je vergaan is...

Maw ik zou graag contact hebben en houden over onze beider situaties en betere en mindere momenten die hoe dan ook er zullen zijn...

liefs Kaatjekip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoi elsje,

heb mezelf ook net aangemeld hier en was de site aan het onderzoeken en stuitte op jou, ik ben 39 jaar jong en drink ook elke avond een fles witte wijn leeg soms 1,5 fles. Heb vandaag besloten dat ik er gek van word dat die fles mijn leven beheerst. vanochtend weer hyperventilatieaanvallen en zo"n raar hoofd (denkend dat mijn hoofd zo knapt) zo eng dat ik zo boos op mezelf ben dat ik dit nog steedst doe. IK WIL ER OOK VANAF het levert alleen maar angst en ellende op. Ik zou het fijn vinden om een maatje te hebben met wie ik dit soort dingen kan bespreken zonder dat de ander niet snapt of begrijpt wat ik bedoel. Dit weet verder niemand ben een alleendrinker en alleen in de avond.

Hoop dat we zo sterk kunnen zijn om geheelonthouder te zijn een glas is namelijk nooit genoeg de fles volgt dan altijd.

groetjes bianca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...