weetikveel Geplaatst 28 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
weetikveel Geplaatst 28 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 persoonlijke berichten links bovenaan aan klikken. Dan kunnen we persoonlijk verder praten. Kom op weetikveel. Ben er nog voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Misschien is ditjes & datjes wat voor je?Blijf er niet alleen mee zitten hoor...... Er is altijd wel iemand voor je.liefs Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marian Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 gebruik je eigenlijk medicatie tegen die sombere gedachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
revenche Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 hallo ik ben voor de eerste keer in mijn leven op een forum, en hoop dat er iemand is die mij aldoender wijze een beetje wegwijs maakt. Het drank gebruik is wel een groot probleem voor mij. Maar dit forum ook.(grapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
revenche Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 hoi dit is voor mij de eerst keer dat ik op een forum ben en ik snap de werkwijzen niet zo goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
revenche Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 hoi jetset,ik wist zelf niet dat ik hier op stond in het begin echt wat geknugeld.inderdaad dit is de ideale plaats om me voor te stellen,dat zal ook wel de bedoeling zijn.Het is nu een beetje laat maar morgen ga ik aan de slag om een mooi(of minder mooi maar eerlijk )sociaal en alcholverslaving c.v.tje te maken zodat de andere mensen me kunnen leren kennen ,om zo elkaar te helpen. Ik ga nu slapen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Toen ik nog dronk had ik altijd suicidale gedachten en meer.Ook een poging. Zo'n 30 jaar heeft dat geduurd. Toen ik stopte met drinken is ook dat gestopt. Het helpt niet te zien op alle ellende die je overkomen is. Dan zak je weg in zelfmedelijden en geeft aanleiding tot drinken.Voor mij was het enige te stoppen met drinken. Na een poosje verdwenen de suicidale gedachten. Het is ook bekend dat alcohol depressief maakt. Bij mij was dat ook zeker zo.Nu kan ik me niet meer voorstellen dat ik altijd met die gedachten speelde. Netzomin als ik me toen voor kon stellen er ooit af te komen. Ik wist niet dat het door de drank kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 hier scroll ik dus snel naar beneden...jonge jonge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden