Lytse Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Beste Tactive,Via pb's heb ik regelmatig contact gehad met een persoon en ik voel me ook erg bij haar betrokken.Kortgeleden schreef ze me dat ze zich heel rot voelde en weer waas gaan drinken. Ze heeft Tactive om hulp gevraagd.Sindsdien is er doodse stilte en beantwoordt ze geen pb's meer. Kan ik via jullie een bericht aan haar sturen om haar te steunen? Ik maak me echt ongerust en voel me heel machteloos.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Eén dag later en nog geen bericht!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Admin Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Beste Lytse,Bedankt voor je vraag. In je bericht lees ik dat je je zorgen maakt om een mede-forummer. Na regelmatig contact met haar gehad te hebben, verneem je plots niets meer van haar. Het is begrijpelijk dat je je machteloos voelt. Toch is er op dit moment helaas niets dat je meer kunt doen, dan het versturen van PB's en je zorgen uiten op het forum. Het forum is tenslotte anoniem, en ook wij hebben geen persoonlijke gegevens van forumgebruikers. Wat jij tot nu toe hebt gedaan, is hartstikke goed, en de zorgen die je hebt rondom haar, siert jou als 'maatje'. Voor nu blijft het de verantwoordelijkheid van deze mede-forummer. Daarnaast geldt dat het forum en andere vormen van hulpverlening binnen onze instelling los van elkaar staan. Mocht deze forumgebruiker op een andere manier ondersteuning krijgen, dan nog kunnen we niet voor je bemiddelen.Ik hoop je vraag hiermee voldoende beantwoord te hebben. Vriendelijke groet,De moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden