MsLuzac Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Beste,Ik ben heel benieuwd welke acties er ondernomen moeten worden wanneer er een medische keuring uit een intake gesprek rolt. Is het enkel bloedprikken (waar wordt dan specifiek naar gekeken) of komt er meer bij kijken ?Graag zo spoedig mogelijk een antwoord in verband met het vervolggesprek (zo kan ik me vast wat voorbereiden).groet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 31 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 zat vanmorgen ook te denken dat het anders heet, maar kan ff niet op de naam komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Admin Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Bedoel je een medische check in het kader van een intake-procdedure in de verslavingszorg?Dit kan plaatsvinden bij een verslavingsarts of verpleegkundige. Zij zullen allereerst een gesprek voeren. Vragen naar het alcoholgebruik, medicijngebruik, lichamelijke klachten, behandelgeschiedenis en observeren de huidskleur en gezondheidstoestand in het algemeen. Op basis daarvan zullen nadere onderzoeken plaatsvinden. Uiteraard alles in overleg met de betrokkene.Nader onderzoek kan dan bijvoorbeeld zijn: meten en wegen, bloeddruk, urine of bloedonderzoek.Langdurig alcoholgebruik kan schade berokkenen aan bijvoorbeeld de lever, de maag en darmen of hersenen. Als er indicaties daarvoor zijn kunnen deze nader worden onderzocht. Als je vragen of zorgen hebt over je gezondheid dan kun je ze in dit gesprek stellen.Hopelijk is dit een antwoord op je vraag. Veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 31 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Bedankt voor je antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden