octavia Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Vorige week vrijdag een goed intakegesprek gehad bij Tactus. Gisteren vervolggesprek met hoe nu verder. We hebben afgesproken om ambulante detox met 1 week librium te doen, en daarna een aantal bijeenkomsten te volgen met lotgenoten. Ook ga ik Refusal gebruiken. Jammer genoeg kan dat niet meteen. Ik wil stoppen maar ik kan mezelf, wat ik niet wil, nu nog uitstel geven wat betreft drinken, tot de eerste afspraak. Ik mis dan wel de librium die bij de eerste week hoort. Wat nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Admin Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Beste Octavia, Bedankt voor je vraag. Hartstikke goed dat je gaat stoppen met drinken. Ik begrijp je vraag echter niet helemaal. Bedoel je dat je wilt stoppen met drinken maar dat het verleidelijk voor je is om daar nog een week mee te wachten? Tegelijkertijd schrijf je dat je het stoppen niet uit wilt stellen? Je zou dan de Librium missen die bij de eerste week hoort. Je kunt echter pas met de Refusal beginnen als je gestopt bent met drinken dus of je nu direct stopt of over een week maakt daarvoor niet uit. Ik denk dat het handiger is als je morgenochtend even belt met het team van de internetbehandeling, 053-4824750, om daar je vraag voor te leggen. Dan kun je je vraag toelichten en dan is het handiger communiceren. Ik wens je in ieder geval alvast heel veel succes met het stoppen met drinken. Met vriendelijke groet, De moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden