krekel Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 goeiemiddag, ik was vanmiddag bij mn huisarts ivm felle duizelingen en misselijkheid. Mijn bloeddruk is nogal laag 70-110 terwijl ik 54 ben. Durfde het niet te vragen omdat mijn klachten altijd aan drank geplakt worden en kwam met dingen die in mijn optiek niet gerelateerd zijn, maar de logica dat je bloeddruk juist hoger wordt lijkt me waarschijnlijker dan andersom. Kan je een lage bloeddruk krijgen van drankmisbruik? Krekel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Heb even gekeken..en inderdaad kan dat komen van grote hoeveelheden alcohol Alcohol droogt uit... Google your best friend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 24 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Hai ! ja heb later ook zitten googlen en heb dat ook gezien, maar ben inmiddels weer 16 dagen alcoholvrij...Dat je dan nog veel ellende ondervindt vind ik wel lang duren. het kan zijn dat die misselijkheid daar ook nog van komt...En de waas voor mn ogen, zie heel slecht. De dokter heeft me voor donderdag doorgestuurd naar de oogarts en als daar niks uit komt moet ik door naar de neuroloog...Die stap snapte ik niet... Kan jij in je boekje kijken hoe lang jij fysiek klachten hebt gehad? T heeft nog nooit zo lang geduurd bij mij.. maar ja ben in de tijd dat ik hier nu ben ook al twee keer op mn snufferd gegaan met grote hoeveelheden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Drank en neurologie gaan altijd samen....we waren niet voor niets met drank een aantal uren van de wereld Loop nog steeds bij neuroloog om van mijn klachten af te komen Nee alle gekheid op een stokkie ...ik heb toch wel tot dag 39 overal last van gehad...stijfheid ..pijn...slecht slapen..dromen als een gek Na 39 dagen werd het allemaal minder...sliep weer beter en bracht vele uren slapend door Moet er wel bij zeggen dat ik onder de librium zat Dag of 20 kreeg ik last van de huid ..net zo droog...heb paar blikken uierzalf gebruikt Toen ik stopte met roken kreeg ik tunnelvisie maar dat was omdat ik champix wegspoelde met alcohol...geen goede combinatie dus! dagboek van ieder mens kan wel heel verschillend wezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Admin Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Beste Krekel, Bedankt voor je vraag. Wat betreft het effect van verhoogd alcoholgebruik op je bloeddruk: in zijn algemeenheid kun je zeggen dat verhoogd alcoholgebruik leidt tot verhoogde bloeddruk. Er kunnen veel redenen zijn dat dit bij jou anders is. Daar kan ik geen uitsluitsel over geven. Je huisarts is op de hoogte van je lichamelijke gezondheid en wat daarbij een rol kan spelen. Deze kan dan ook het beste een antwoord geven op je vraag. Veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden