Spring naar bijdragen

eerste keer

glen

Aanbevolen berichten

ik will me even voor stellen mijn naam is Glen Jansen en ik zoek een maatje door dik en dun
ik zal iets meer over mij zelf vertellen vandaag voor het eerst bij de tactus geweest in enschede en heb daar een behoorlijk gesprek gehad mjn probleem i8s dat ik veel drink en ook nog eens veel medicatie gebruik daar heb ik veel verdriet van ik drink om mn angsten te onderdrukken maar merk dat dat niet veel helpt ik ga aleen maar meer drinken en raak dat rot gevoel maar niet kwijd mischien herkend iemand van jullie dat well ik drink op een dag zn 13 halfe liters per dag waar ik helemaal niet trots op ben iik hoop dat de tactus mij daar van aff kan helpen nou dat was een kord verhaal van me zelf

bedankt Glen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Glen,

Goed dat je hier gekomen bent.
Heb het gevoel dat je een vrouw bent, maar dat doet er niet toe.
Er is hier veel ervaring met alcohol en medicijnen, ik lees hier ook regelmatig stukjes van mensen met angsten.
Kan je zelf niet helpen, drink alleen teveel en twijfel tussen stoppen en minderen, ben nu voor minderen.
Als je hier even blijft komen en je open stelt weet ik zeker dat je je maatje vindt.

Sterkte en heb vertrouwen,
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mijnheer Glenn dus,

Doordat ik hier al wat langere tijd ben kan ik me er een klein ietsje bij voorstellen Glenn.
Door het lezen van mensen die dat ook hebben, dat zijn er best veel, althans op dit forum.
Zoals gezegd ik wil graag met je praten maar inhoudelijk heb je niets aan mij, ik slik geen medicijnen en heb geen angsten.

Ik hoop en ben er van overtuigd dat je hier de hulp vindt die je zoekt Glenn.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Glen,

Begrijp van anderen hier dat angsten ook vaak voorkomen vanuit je drankgebruik. Door te drinken hou je ze dus in stand. Goed dat je hulp hebt ingeschakeld. Zelf heb ik er veel baad bij om hier op het forum langs te komen. Net dat beetje extra ondersteuning.

Heel veel succes:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...