Frank Geplaatst 11 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2005 Hallo alle 98 medestrijders,Ik zag zojuist de teller van het aantal geregistreerde gebruikers ...Tijd voor een feestje, Ieder op zijn manier,Zonder :beer: en :wine: voor sommigen en voor anderen slechts met mate ...G> Frank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipsen Geplaatst 11 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2005 prima een feestje morgen avond om deze tijd heb ik er een week niet drinken op zittenwe zittten inmiddels op100 mensengroet flipsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank Geplaatst 11 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2005 Daar neem ik nu al een spa-tje rood opProost!G> Frank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dreamer Geplaatst 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2005 hoi,Ik heb ook reden voor een feestje. Vandaag is het precies 5 maanden geleden dat ik gedronken heb.Moon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kika Geplaatst 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2005 hallo,ik doe mee, proost met een sapje, gezellig alser meer mensen mee doen op het forum.vandaag is mijn 14e dag, zonder.moon, gefeliciteerd en alle anderen met hun overwinning!veel plezier.kika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sita Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 Hoi allemaal,Gefeliciteerd met onszelf!De zon schijnt hier al weken onafgebroken en het is buiten ook een herfstfeest van kleuren.Genieten maar!Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten