Spring naar bijdragen

geheugenproblemen


bep

Aanbevolen berichten

Bep,

ten eerste: wat goed van je!!! knap hoor. En weet je zeker dat je geheugenproblemen niet gewoon concentratieproblemen zijn????! Want dat herken ik wel heel erg. Je bent zo bezig met niet drinken dat alle andere zaken in het niet vallen en je er niet meer op kunt concentreren omdat je gedachten gewoon ergens anders zijn. Weet je zeker dat dat niet je probleem is????

succes!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja volgens mij hoort het erbij: ik denk soms dat ik gedronken heb in mijn slaap so suf ben ik. Nu 24 dagen "droog" dus daar kan het niet van zijn.

Wel kan het zijn dat 1. het stoppen vreselijk veel energie vreet waar door je doodmoe bent 2. net zoals elke dag vechten 3. te laat naar bed omdat je nog van alles wilt/moet doen

Je moet eigenlijk je leven opnieuw vorm geven. Leren autorijden, fietsen is ook allemaal vreselijk vermoeiend en dit is opnieuw leren leven, wat dacht je?

Een iets meer wetenschappelijke verklaring: je gaat anders slapen je hersens werken anders (ja hèhè) en daardoor kom je nu in échte herstelslaap ipv roes uitslapen en merk je nu pas hoeveel vermoeiheid je hebt verdoezeld met roes uitslapen dat is nl. geen herstelslaap.

En het is winter, dus ik zou zeggen om 8 uur erin, verwarming laag en geniet van je bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...