Spring naar bijdragen

Grote volhouders die ons uit de put sleuren


Houtje

Aanbevolen berichten

Even Fleur iets vragen: lieve Fleur, heb jij een briefje naast de PC met van dat hokjes papier (waarin iedere dag wordt gecheckt of iedereen zich gemeld heeft, je bent GEWELDIG weet je hoeveel mensen al op jou drijven: ik, Piggelmee, PP en de rest geloof ik.

Daarom: doen jullie mee? FLEUR TREKT IEDEREEN UIT DE PUT: 3 x HOERAATJES VOOR FLEUR!!!!!!!

Dank zij o.a. Fleur :D zit ik vandaag op 50 dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoera voor Fleur,

Houten, ik ben het helemaal met je eens

en Houten, hebben we hier niet een speciale trui voor, voor zo'n geweldenaar????!!

(sorry hoor, even een kort jury overleg)

PP

en vergeet Toni en 'onze jongens' niet in je rijtje, misschien een extra bolletje op hun lapjestrui
en Gerda, beter laat dan nooit!
StMaarten, kan jij ook punniken? wij hebben punnnikers nodig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Gerda,(en allemaal)

Jammer dat je niet eerder... maar fijn dat je er nu bent.
Leuk is het hier hé en toch kunnen we heel ernstig zijn.
Warm badje gewoon.
Deze Mathilde doet vanavond niet mee.
Kleinigheidjes met werk en kind.
Ik ben nu even 'leesmoeder'.
Morgen schrijfgeitje.

Lieve groet,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,
Ik kom net thuis; heb de hele avond met mijn zus in de sauna gezeten, even onthaasten, want het is echt nog geen kerstvakantie, lees ik deze berichtjes en ik krijg het er meteen weer warm van. Bedankt hoor, jongens en meiden. Ik zat in de auto terug naar huis en ik dacht heel even: na zo'n avondje sauna nam ik altijd een wijntje. Nou ja, dat werd meestal dan toch een hele fles. Ik zit nu aan een heerlijk kopje kamillethee.
Ik heb ook steun aan jullie, hoor. Ik vind die discussies voor mezelf belangrijk. En eigenlijk verdient iedereen hier een hoera'tje.
En Houten, gefeliciteerd met je 50 dagen. Dat heb je toch maar mooi zelf gedaan. We gaan ervoor, ook met de feestdagen.
Ik snap er alleen geen snars van, dat die Campral bij jou nog niet werkt.
Groetjes, Fleur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Fleur,

Hoorde je de hoeraajtes??????? Ik heb ook wat vuurpijlen voor jou speciaal afgestoken..... toch wel gezien hè.
Ik heb voor iedereen hoeraa geroepen vond ik terecht.
En nu ga ik naar bed. Meid heerlijk voor je naar de sauna. Ik heb nog 2 kaartjes die vóór 31-12 op moeten, donderdag misschien van 10 tot 14? Beter dan laten verlopen, toch? p.s. slaapproblemen ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eh StMaarten even over dat punnikken: je kunt bij onze "hunkies" Frank en Bino een T-string modelletje per forum-mail opvragen als dat na-gepunnikt is en goed-bevonden door onze cie. is het okee en mag je aan het grotere werk beginnen. Dit vereist wat leesvoer maar allè je moet het postitief bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Wat is dit nou weer voor draadje .... waarom moet er nu weer uit de put gesleurd worden. Ga mensen helpen de berg beklimmen, positieve uitdagingen ... niks put in de titel, weg ermee ... niet meer posten op dit draadje ... allemaal naar de top ...

G> Frank :: in een positieve bui

PS: ik realiseer me dat afdalen op de fiets wel erg lekker is ... dus met toppen en dalen kan ik leven ... met de put niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tuuuuuurlijk zijn je kinderen schattig!! dat kan toch niet anders!

en tuuuuuurlijk kan je dag niet meer stuk. Een hunk in een gepunnikte string die je een loflied toezingt. Houten, dat gebeurt niet meer zo vaak op je 'ouwe dag' he.

Gelukkig hebben jullie 'geen ruzie meer'. Ik zou er echt niet van hebben kunnen slapen. (pieker,pieker) 2 van die aardige mensen die elkaar in de haren vliegen. Maar gelukkig is dat over. Nu verwachten we natuurlijk wel allemaal een heeeeel mooi gedicht van jou aan Bino he. Ga daar maar eens goed voor zitten Houten. Ik verheug me er al op

en Frank, sorry, nu staat dit 'vewerpelijke draadje' weer bovenaan. Maar met een positieve inhoud, toch!

en ja, Houten, ik ga lekker, ik schaam me er bijna voor naar degenen die het zo zwaar hebben, maar het gaat echt heel goed. Maar nogmaals, ik ben al jaren bezig en het is al 1000 x misgegaan sinds ik bezig ben en ik ben gewoon blij dat ik hier bij jullie en bij tactus weer eens een nieuwe impuls heb gevonden om het weer goed aan te pakken. En dat je na 51 dagen dat enthousiasme en die euforie laat vallen, dat is dus een valkuil. Maar als dan de gedichten om je oren vliegen, dan moet je toch zeggen:

op naar de 100!!

En Bino, klasse dat je dit zo leuk oppakt! (ik wou zeggen 'zo positief' maar dan wordt Houten boos op me!!);)

Apostel Paulus / PP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nog niet zo veel hoor, dit is dag 25, en weet je, net zag ik, toen ik even in de schuur was, Leffes staan. Wij krijgen nl eters vanavond en blijkbaar wilde mijn man de Leffes niet in de koelkast zetten om het me niet moeilijk te maken maar ik heb ze heus wel gezien hoor!!!!

Maarre, ik MAG wel maar ik WIL ze niet. Hoewel, zo'n heerlijke leffe waar ik zo gek op ben...! Fleur, wat doen we ook al weer als je dan wél Wil? Heel hard naar jezelf schreeuwen dat je ze toch niet wil, he. En je oren dichtdoen!!!

Maar, Houten, is je gedicht voor Bino nu al af. Wel een beetje concentreren he. Moet echt heel mooi worden hoor!!! En een beetje romantisch graag, zo voor de kerst.
En als juryleden onder mekaar, StMaarten is aangenomen he. Hoewel, ik heb zijn punnikwerk nog niet gezien. Misschien moeten we dat maar even afwachten. Maar qua schrijven is hij subliem. Een goede aanwinst, zou ik zeggen.

En Gerda, voor jou is dat draadje over 'wat zijn onze oorspronkelijke doelen' heel interessant. Moet je maar eens lezen.

Piggelmeetje, ben jij soms je kersteten al aan het voorbereiden. Waar ben je nou toch?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...