Spring naar bijdragen

Een Kerstgedachte voor jullie allemaal

Houtje

Aanbevolen berichten

Dit is mijn Kerstwens voor jullie allemaal en voor een betere wereld die wij alleen samen kunnen maken.

"Therefore, as God's chosen people, holy and dearly loved, clothe yourselves with compassion, kindness, humility, gentleness and patience. Bear with ech other and forgive whatever grievences you may have against one antother. Forgive as the Lord forgave you. And over all these virtues put on love, which binds them all together in perfect unity". (Colossians 3:12-14).

Vrij vertaald:

Jullie, door God gekozen mensen, heilig en geliefd, kleed je met medeleven, vriendelijkheid, nederigheid, zachtheid en geduld. Leef met elkaar en vergeef elkaar de grieven die je mocht hebben tegen elkaar. Vergeef elkaar zoals God jullie vergaf. En stel boven deze deugden de liefde, die iedereen tesamen bindt in perfecte eenheid". (Brief aan de Kolossenzen 3, vers 12-14).

Maar ik vind zelf het Engels veel krachtiger (vind ik toch als taal, maar ik hoop dat niemand over mijn vertaling valt).

Probeer hier iets van te doen en te voelen en je wordt een beter mens voor een ander en dus ook voor jezelf. Laten we het samen proberen, ervoor gaan. Op het gevaar af dat jullie me theatraal gaan vinden hang ik nu op. Het lijkt wel alsof ik..... teveel Spa op heb en dat heeft al eerder voor verwarring gezorgd. Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allen,

wat een prachtige tekst heeft Houten gevonden.

Ik wens vanachter m'n pc'tje een iedere mooie dagen toe en vannacht om 00.00 zal ik aan een ieder denken en prachtige gedachten over ons de kosmos insturen.

Ik heb er vertrouwen in dat 2006 een mooi jaar zal zijn.

liefs Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...