Gast Admin Geplaatst 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst 24 december 2005 TACTUS en het team van alcoholdebaas.nl wensen alle bezoekers en deelnemer aan dit forum hele prettige feestdagen en een goed en gezond nieuw jaar. Moderator alcoholdebaas.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst 24 december 2005 Nou Bino Rosa, voor intimi, Bien.Ik heb om 17.18 u. meneer Tactus gezien. Tja, wat ik daarmee zeggen wou...,Hij lijkt als twee druppels water op jou !Maar wat ik eigenlijk wil zeggen dat ik jou, en iedereen hier een zo goed mogelijke kerst wil wensen.Still going strong.Ik heb net de tafel gedekt om straks met mijn zoon, (pechvogel want schizofreen) een erg rustige kerstavond te hebben.Mathilde's kerstavond is er derhalve één met veel heavy metal, death metal, hardcore, oldschool,(en dan niet het oude dorpsschooltje waar het ventje ooit les kreeg) straighthead ( tante Til weet, dat dát de mannen zijn, die recht zijn in de leer, en die alcohol, drugs en seks mijden als de pest.(allemaal inside information waar ik verder ook niet zo veel vanaf weet) Tante Mathilde heeft persoonlijk wat moeite met het laatste.Niet zozeer voor zichzelf maar in het algemeen.Lieve, lieve, dierbare lotgenoten.Ik wens jullie de beste kerstavond ooit!Wat doen we het goed hé?Voorgaande jaren lag of zat ik om deze tijd gevloerd want oooh, wat was ik dan zielig!Ik wentelde me in het weduwschap en dan ook nog eens die twee zieke kinderen!Lieverds..., dat heb ik nóu helemaal niet!Tuurlijk heb ik het niet echt getroffen maar er is nog zó veel wat wel leuk is!Mathilde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Binorosa Geplaatst 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst 24 december 2005 Hallo Tactus team, Even namens mijzelf -maar ik mag aannemen dat iedereen achter dit bericht staat- ONZE dank voor dit geweldige initiatief. Online HULP!! ECHTE HULP!!! Dat is, denk ik, waar menigeen op zat te wachten! Om ONS, meestens vaak moeilijk, te bespreken probleem bespreekbaar te maken en daar ook daadwerkelijk IETS AAN TE DOEN!!! Ikzelf ervaar de steun en begeleiding als ZEER WAARDEVOL en probleemoplossend!! Het is een voorrecht om op deze manier geholpen te worden en ik ben door jullie begeleiding, steun, inzichten en tips dan ook hard op weg die oplossing te vinden, zo ik die niet al gevonden heb!! Nogmaals dank en een goed, gezond en voorspoedig nieuwjaar gewenst voor iedereen.Groet en tot mails in het nieuwe jaar, Bino Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Binorosa Geplaatst 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst 24 december 2005 Lieve Kika, dank je wel.Ik sta op het punt het kerstavondmaal te gaan maken met het alleralerallerallerliefste ventje in de hele wereld, mijn zoontje van 5 die op dit moment zijn speelgoed een koppie kleiner maakt, en ik wil jou hetzelfde wensen. Als ik hem in de ogen kijk weet ik ook direct weer waarvoor ik hier ben.Maak er wat moois en goeds van. Liefs en dank voor al je steun en goede woorden. Bino Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst 24 december 2005 Nou Tactusteam,Ik schaar me gemakshalve (omdat ik hier nou tóch ben) achter de woorden van Bino Rosa.Ik ben soms benieuwd, wat jullie van dit merkwaardige gezelschap vinden.Het is voor jullie ook vrij nieuw en dan die idioterie met dat fietsen en dan weer de 16 bedjes van Piggelmee om maar weer eens iets te noemen.Ik denk dat jullie ons tamelijk leuk vinden.Dat hoop ik nl. écht want dit forum is voor mij een 'warm badje'Ik had niet geweten wat ik had gemoeten zonder Emma, Kika, Toni, Opa2, Gerda, St. Maarten, Bien, Frank, Dreamer, Sweetling, Sjaan, Fleur, Piggelmee, Blackdog, Pietjepuk en onze Houten...!Groetje,Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Binorosa Geplaatst 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst 24 december 2005 He Waltzing Lady,ik bedoelde jou dus. Bino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst 24 december 2005 beste Tactusje lijkt inderdaad bijzonder veel op onze Bino! Ik kan jullie heel moeilijk uit elkaar houden, maar jouw haar is iets netter gekamt. Bino's haar zit wat slordiger door al dat fietsen.Jullie ook fijne kerst en heel hartelijk dank voor de fijne, enthousiaste en stimulerende manier waarop jullie hulp bieden en bedankt dat jullie me in de gelegenheid gesteld hebben op het forum deze lotgenoten te leren kennen. Dat is echt een waar genoegen en het is heerlijk zaken te bespreken met mensen die je probleem begrijpen en aan een half woord genoeg hebben!Fijne kerst!Mijn kerstavond maaltijd zit er al op, gasten zijn naar huis, dat is één! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst 24 december 2005 Lieve allemaal,Ook ik wil iedereen een hele goede kerst toewensen.Ik zit dan nog maar net bij deze club maar inderdaad het is een warm bad, daar ben ik het helemaal mee eens.Het is zo fijn om anytime je gevoelens te kunnen delen met mensen die weten waar je het over hebt.En lachen is ook een heel voornaam ding en dat doen we met z'n allen ook vaak gelukkig.Ik kom deze dagen vast nog wel even langsfietsen want deze verslaving is groot maar een stuk gezonder.Iedereen succes met alles waar je mee bezig bent en tot gauw.Liefs Gerda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst 24 december 2005 Ja hé, Gerda...,We spreken elkaar ongetwijfeld nog wel de komende dagen.Nou ook maar hopen dat onze Houten haar PC weer weet aan te spreken.Groetje,Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toni Geplaatst 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst 24 december 2005 knip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleur Geplaatst 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst 24 december 2005 Hallo Tactusteam en alle dierbare forumleden,Ook namens mij Fleur, allemaal fijne feestdagen! Ik hoop, dat 2006 voor ons allemaal een goed jaar wordt. Fleur gaat ervoor, dit jaar een kerst en oud en nieuw zonder alcohol. Dat heb ik ook aan jullie te danken.Het vol kunnen houden kon ik vooral door jullie! Bedankt en groetjes, Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst 25 december 2005 Lieve kerstballetjes en kersttakjes,Wat een rare kerst dit jaar! Ik beleef alles heel anders, nl. nuchter. Erg vreemd. Ik mis iets.....vooral de Kerstslaap (whatever that may be). Weer tot half 5 wakker gelegen. Gisteren erg moeilijk gehad, ik voelde me gewoon Klote dat kan, ik weet het donders goed, Fleur en Gerda, ook al heb je dagen niet gedronken. Je eigen taart-koekjes-punik-bloemen-vaas advies lijkt dan BELACHELIJK.De kinderdienst was erg leuk gisteren, vreselijk rommelig de voorganger was af en toe amper te horen. Ook wel weer grappig. Het kinderkoor met mijn oudste zoon erin deed zijn gruwelijke best, de herders deden hun best, erg aandoenlijk (Houten aan de tisjoes). Daarna thuis soep gegegeten met van alles aan hapjes gemaakt en kadootjes onder de boom en spelletje Zoop (bprdspel) gespeeld met kids. Klinkt als een "Perfect Day" kan iemand me dan vertellen dat ik me zo alleen, leeg, verdrietig en k..... voel. Probeer het te verbergen, maar de kids zien het wel. voel me zó schuldig erover (lekker effeftiek, I know). Verder totaal geen alcohol, gaat me goed af. Niet dat ik het bij het eten NIET mis maar ja water smaakt ook wel. Heb vreselijk zin om hele dure dingen te kopen om mezelf te troosten maar dat helpt niet. Zie eruit als een geest (dat krijg je met die slapeloze nachten) maar hopen dat de Rotterdam-taxi-aktie goed verloopt. En dat mijn ex-schoonfamilie niet al te vijandig doet. Zal blij zijn als ik weer thuis ben.Vanavond op het schema: geen kids (één avond jaja) eerlijk verdelen hè die zorg na de scheiding. Heb gisteren met dochter lief, had zij de schat zelf bedacht een kraammand, vooruit dan maar, de kraamkadootjes ingepakt in feestelijke mand voor exjes vriendin, heb zo'n gevoel dat baby e.d.d. komt.Jongens ik doe mijn best maar het is zo moeilijk NIET DE DRANK MAAR HET GEVOEL. Of is dat omdat ik daarvoor vóór gewoon niet voelde het fenomeen miswijn had ik voor de mis al de kerstmis-mis al in praktijk gebracht, gewoon al een fles leeg (met Kerst zeker).Fijne dagen verder maar ik moest het even kwijt.Liefs uit Houten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst 25 december 2005 Lieve Houten,valt niet mee zo te horen. Naar meis, maar dit soort dagen zijn voor veel, meer stress dan pret. En ik denk dat het idee van het moet leuk zijn, en zoals jij, ik moet het ook leuk maken voor m'n kinderen, het nog lastiger maakt.Maar lees je eigen tekst nog eens na, Therefore, as God's chosen people, holy and dearly loved, clothe yourselves with compassion, kindness, humility, gentleness and patience. Bear with ech other and forgive whatever grievences you may have against one antother. Forgive as the Lord forgave you. And over all these virtues put on love, which binds them all together in perfect unity". (Colossians 3:12-14). prachtig toch. En het geld ook voor jou! Ik heb niet zo'n mooie tekst kunnen vinden dus ik stuur dit ook nog eens aan jou. En dat begrip en vriendelijkheid en menselijkheid zachtheid en geduld mag je best voor jezelf gebruiken. Heb de ander lief gelijk jezelve. En daar wordt niet mee bedoeld dat je eerst de ander lief moet hebben.Ik heb een mooi vredige stemming over me. Heb een dag met leuke dingen in het verschiet en een heel gezellige avond gehad. Wat wil een mens nog meer. Helemaal niks.Dag dag, liefs Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst 25 december 2005 Okee Emsje die zit. Ik ga me beraadslagen over de nieuwe Morgenstimmung.Nog een giller onder de kerstboom: ik heb een nieuw toetsenbord gekregen draadloos opties en muis de hele meuk zonder staart ongelofelijk 19 euroballi. Kan Santa wel lijden (of leiden, Sint Maarten)......Maar affijn het heb een Belgische indeling. Niet dat de Belgen anders typen dan den Hollanders toch? Maar alle leestekens zitten op 1. op een andere plaats en dan zit er 2. surprise weer een ander leesteken onder. 3. Oude tst=bord onder buro die schakel ik aan als ik intelligent moet typen. Ik moet vandaag maar eens flink gaan fietsen, ik mis het gewoon? Wie wacht me op met een potje warme kerstthee vanmmiddag op het fouragepunt? De rennersbus wordt om ca. 1600 uit rotterdam verwacht. Mathilde, nog een tip voor een leuk concert of zo met headbangen?Overigens Tante Til, je schreef die jongens met die bla ..... bla...... drugs drank en sex nou daar heb ik niet veel meer op. Drank mee eens: dat andere moet je "warm houden" hoor dus blijven doen. Hoor, hoor wat een crea=kerstman.Zoonlief gaat bij zijn vader's pc een nieuwe grafische kaart inzetten en heeft speciale gereedschapsset mee en vervangende kaart. Ben benieuwd, maar niet of pa dankbaar is, want dat heb ik na 25 jaar nog nooit gehad. Ik heb zo'n 4 oude pc's bewaard voor dit doel kapotte kaarten, voedingen, laat mij maar prutsen dan komt het wel weer.dag schattige kerstballen van menog twee dagen (het valt erg mee Gerda en Fleur) dan is het 60 dagen ik verwacht een top-poetische prestatie van Bino. En niet qua punnik !!!!Dank Emma voor de haak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst 25 december 2005 Beste StMaarten,je hebt het moeilijk he, ja, als de eerste euforie eraf is wordt het moeilijker. Dat ervaar ik ook de laatste dagen! Maar moet je zien wat je allemaal al bereikt hebt. Je staat al meer dan een week droog en hebt dat bespreekbaar gemaakt bij je vrouw en.... je hebt ons tegenwoordige!!!Heel veel sterkte (iedereen natuurlijk trouwens)en veel plezier/succes in het buitenlandvergeet je paspoort niet!Pietje Pukps om 00.00 uur zal ik speciaal extra aan jullie denken (denk vaak aan jullie hoor!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kika Geplaatst 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst 25 december 2005 hey kerstengeltjes,Kerstmishet feestvan vergevenEen nieuwe startom verder te levenHet voelt fijnmaar wees eerlijkzo zou het tochelke dag moeten zijnDeze regeltjes vond ik op www en vond het wel toepasselijk voor ons fietsclubje.Voor ieder die het even nodig heeft, we gaan ervoor!liefskika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Piggelmee Geplaatst 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst 25 december 2005 Lieve maatjes in het Kerststalletje!Ook van mij een héél fijn kerstfeest toegewenst.Geen tijd om jullie allemaal te lezen, geen zorg over vrouwe Piggelmee, 't regent hier dat 't giet, alcoholisch gezien dus, maar ik heb mijn parapluutje permanent op mijn hoofd gebonden en het gaat goed!!!Heel veel liefs en knuffels uit la douce francePiggelmee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst 25 december 2005 Lieve Piggelmee,Ik ga maar even aan jouw berichtje hangen. Ik heb de andere mailtjes wel gelezen hoor!Ik ben net terug van mijn etentje waarbij ik de gastheer vertelt had dat ik geen alcohol wilde drinken en dat is perfect opgepakt. Ik kreeg mijn favoriete watertjes met elan aangeleverd.Mijn vrienden gaven me ook groot gelijk, want wist ik wat? Mijn gastvrouw/vriendin had het gisteren gepresteerd, zo mocht ik vernemen, door een combinatie van vermoeidheid met erg veel wijn in het gezelschap van de visite gewoon op de bank om te vallen !!!Ik wist al van valpartijen onder aan de trap in en voor kamerdeuren in hotels maar ja, praat ze het dan zelf goed, 'in mijn vak heb je nou eenmaal te maken met notoire drinkers en blaas je zelf je partijtje mee, och, ik heb een geoefende lever':angry:.De gastheer dronk weinig en ik niet . En o..., wat valt dan het gedrag van de drinkers op. Wat een bak herrie! Iedereen gaat zichzelf overschreeuwen en iedereen wil gelijk hebben.En waar gaat het over???Over schepen, vliegtuigen, ministers en hun beleid, en dat allemaal met veel decibellen op die akelige gelijkhebberige toon.Het eten was verukkelijk en ik miste de wijn écht niet.Weer wel bij thuiskomst maar nu heb ik jullie.Fijn Piggelmee, dat je parapluutje zo goed werkt. 'Chapeau' zou Bien z'n Engelse maat zeggen. St Maarten, fijn dat je zo goed gaat. Ik hoop dat het je 'in den vreemde'ook niet te zwaar zal vallen. Ik zal aan je denken.Emma, fijn om te lezen dat het rustig en prettig is bij jou, deze kerstFleur, Toni, Gerda Kika, nog steeds op koers hè?En Blackdog..., Kanjer!Pietjepuk, volgens mij ga jij ook lekker en Bino Rosa, jij ook.En last but not least Meisje Houten,Hoe was je dag met die bijzondere missie. Ik heb vaak aan je moeten denken.ik hoor graag hoe je avond is verlopen.Allemaal een fijne tweede kerstdag toegewenst.Lieve groetMathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst 25 december 2005 heel leuk Mathilde, je stukje,2 dingen vond ik heel leuk: ten eerste: dat je schreef hoe erg de zuiplappen opvallen. Ik heb dat ook, aan de ene kant merk ik bij mijn familie in ieder geval dat de rest nauwelijks drinkt, dat was me eigenlijk nooit zo opgevallen, en aan de andere kant merk ik nu ook hoe irritant de zuipers zijn! Gisteren, even naar de kroeg geweest, een vriend van me was kopstootjes met Leffe en jenever aan het innemen en echt na een uur kon ik m al niet meer verstaan. Vroeger deed ik altijd hard mee aan de leffes. Ben dan gewoon blij dat ik daar niet meer aan mee hoef te doen van mijzelf!En dan, vond ik het heel leuk dat je zegt dat je het niet moeilijk had daar, om niet te drinken, en dat je nu ons hebt. Vind ik heel erg lief. Ik wilde me eigenlijk niet melden voor 00.00 uur als de prijsuitreiking voor Houtens gele trui is maar ik wilde even laten weten: je hebt gelijk: nu zijn wij er voor je. Toni had al gewaarschuwd he, de valkuil is niet het moment zelf, maar het moment AFTER, als je wilt vieren dat het goed is gegaan. Maar inderdaad lieve Mathilde, dan zijn we er weer voor elkaarsterk hoor! Ja, bij mij is het ook goed gegaan, dag 2 zit er op, nu morgen nog!groetjesPietjepuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst 25 december 2005 Ja hè, Pietjepuk...,Zo kan dat dus werken.Als het moeilijk wordt, hebben we elkaar hier.Voor mij werkt het écht.Mathilde, of zoals Houten het zegt; Til.Om die naam moet ik wel lachen hoor!Ik voel me namelijk ook soms zo'n theemuts, zo'n Til, ..., zo'n tante Til:)Ja...,en verder ben ik benieuwd hoe het nu moet met die trui.Volgens mij kun je de trui niet weigeren, lieve Houten!Nou , ik ga straks lekker slapen. Om nul uur aan elkaar denken? Ik denk bijna voortdurend aan jullie!Liefs,(tante) Mathilde.(still waltzing, zou Bino z'n Engelse..........) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst 25 december 2005 Hier volgt de OFFICIELE PRIJSUITREIKING VAN DE GELE KERSTTRUI Op eerste kerstdag 2005In navolging van Bino en Houten zal dit voortaan in dichtvorm gebeuren:Een moment van bezinning, het is twaalf uur,Al enkele weken voor elkaar door het vuurMet veel pret maar ook eerlijk spreken wij met elkaarOver drinken en drank en het grote gevaarZo hebben wij Toni een verstandige meidDie 60 dagen 'droog is' zij heeft nog geen spijtZij waarschuwt heel dikwijls voor het grote gevaarEn hoedt ons voor valkuilen, 't is hier níets zonder haarEn wat dacht je van Fleur, al 7 maanden zonderZij vindt het gewoon, voor ons is 't een wonderZij houdt ons geregeld heel goed bij de lesEn springt voor haar 'leerlingen' vaak in de bresDan Emma, zij twijfelt vaak: wat is mijn doel?En denkt soms wel eens; donder op met je boelIk pak weer mijn fles, maar telkens op tijdGooit ze m weg want die Ems blijft een heel slimme meidDan Mathilde, zij gaat tegenwoordig heel goedEn weet inmiddels heel errug goed hoe het moetZij belt als zij uitgaat van te voren eerst opDoe mij maar wat spa anders sta ik op mijn kop!Dan Kika, zij is druk en werkt veel te hardMaakte weken terug hier een flitstende startEven twijfelde ze: ga ik weer voor de bijlMaar ze weerstond toch haar drang want deze dame heeft stijlDan de mannen, onze trots, Bino, Maarten en FrankOok zij hebben nogal problemen met drankMaar zij schrijven hier ijverig heel mooie stukkenVan Diekstra bijvoorbeeld en over 'vallen van krukken'Gerda, dat is echt onze jongste spruitZij hielt haar probleem in haar eentje niet uitEn schreef op het forum: ik doe voortaan meeEn sindsdien is ook onze Gerda tevreeDan Piggelmee, zij woont ver weg in een molenEn denkt nu: die zuiplappen zijn halve zolenIk drink van mijn leven geen druppel meer opJamais plus, rien, mais non, ik STOP!Dreamer, 't is lullig die ging even misMaar gelukkig dat ze hier dan nu ook weer isEven ijverig als vroeger, schrijft zij wat zij wilFijn dat je terug bent, zonder jou was 't toch stilDan Kato, Zonnebloem en Opa 2Je hoort ze niet vaak meer, maar ze lezen wel meeJongens, kom terug en meld je weer aanWant met hulp van het forum móet het wél gaanBlackdog heeft het moeilijk, heeft meerdere zakenWaardoor hij nogal van slag kan rakenMaar Blackdog houdt vol en probeert het heel goedJe probeert het en dat is precies wat je moet!Dan Houten, ja Houten, alweer een gedicht Wat aan je maatjes maar toch vooral aan jou is gerichtJij hebt veel gedonder en heel veel ellendeEn een bezwangerende ex, ja, Houten wat een bendeMaar omdat je zo stoer bent en er zo hard voor vecht,Krijg jij m, ja Houten, daar is ie dan echtDe trui, hij is geel voor de HELD VAN DE DAGEn een zoen ook van Pietje, omdat ik je zo magDan wens ik een ieder, na dit plechtig momentEen heel fijne nachtrust en we zijn t inmiddels gewendWe DID IT AGAIN zo zegt Bino's maatLieve vrienden, ik ga slapen, het is al weer laatDank voor alles, lieve vrienden en een droog 2006 gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 Lieve PP, Klasse!Morgen meer.mathilde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 Lieve PeePee,Hij zit heeeeeerlijk de trui! Mag ik hem vannacht aanhouden alsjeblieft? Ik ben er reuze wijs mee. Meid, meid, meid, wat een gedichten vloeien er uit jouw toetsengbord. Goh, wat hebben we allemaal toch een inspiratie. Ik ben zeer in mijn nopjes (noppen) ermee en draag er alleen een sexy punnik stringetje onder, okee?Wie gaat het eigenlijk jouw jury-voorzitter-lijderschap (SM grapje) overnemen als je in den vreemde bent? Ik kan het moeilijk alleen gaat doen, wel wil ik reeds al hier vermelden dat iedereen HOGE punten heeft verdiend met deze droge kerst. Jammer dat Tante Til alleen geen drank meer doet, drugs en sex kunnen best vind ik. In haar motor-fietspak. Ik stel eigenlijk alvast stiekum de bergtui (groen met bolletje) voor voor Blackdog en zijn friendin.Verder lieve kerstballen van me,Het rijden ging goed, de deur werd niet opengedaan, wat doet dat zeer. Kids bij opa en oma afgeleverd en aan Exje verteld dat het feit dat Hij dat toelaat mij zeer zeer doet. En voorlopig morgen een fijne thuis-knutsel-dag (rekeningen en foto's knutselen). Vrijdag ga ik met de kinders een weekje naar een vuurwerkkamp hoe je je ogen kwijt raakt en vingers en zo.Ik doe nu de lichtjes uit,Zeg pp als wij gelijk lopen is het morgen 60 dagen !!!!!! Maar je doet er altijd zo geheimzinnig over, is er een reden voor bv. je bent verslaafd aan chocomel en durft er niet voor uit te komen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 Ha allemaal, pp wat een prachtig gedicht! Geweldig. Wat een crea stel toch. En ja de trui komt geheel aan Houten toe! Gefeliciteerd en misschien kom ik wel mysterie shoppen in Houten op jou te zien in de super met bollen trui en gepunnikte string. Kan toch niet missen.Dus vanaf vrijdag zijn we Houten voor een weekje kwijt. Jammer. En zo gaan er wel meer de wijde wereld in. Ik blijf lekker hier hoor om alle inspiratie die ik van jullie krijg tot me te nemen.Maak er weer een mooie dag van. Gisteren was leuk net iets boven m'n doelstelling. Maar goed, vandaag gaan we er weer voor!veel plezier,liefs Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 Nou kwijt, kwijt, kwijt.Hoewel ik elke bezuiniging op drank al 3 x heb weggegeven denk ik er toch sterk over om een KPN Hotspot kraskaart te kopen voor een week is geloof ik 25 euri. OOOOOOOO ik heb nog een bezuiniging, want mijn Exje 3 (die me in me in de steek liet half december toen ik ziek was) daar krijg ik nog toeristenbelasting en borg voor terug. Ha! Dus kerstballetjes, ik ga mij DIREKT informeren en vrolijk door-surfen daaro. Aangezien ik alles per pc doe, kan het niet anders.Leuk toch? Nou ik zit heeeeeerlijk aan de thee, een ontdekking zeg ipv al die koffie. Mijn Kerstdagen zijn een stuk goedkoper zo dus die kraskaart kan best. Je krijgt dan een code om in te loggen op dat draadloze netwerk effe kijken wat het kost. Okee, Houten is weer in aktie !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten