Spring naar bijdragen

De top 3 van ergste alcohol ervaringen..


Sieske

Aanbevolen berichten

Ja Mathilde en alle anderen ...

Opstaan en weer doorgaan ...

Deze mag op het lijstje echte uitglijders. Ben na een nieuwjaarsetentje waar het bier al rijkelijk vloeide om 11:30 uur naar huis gegaan, maar heb onderweg een drinkebroertje gebeld. Even een posting op het forum geknald, (in plaats van even na te denken) en toen weer verder. Het was erg gezellig, maar ook veel te laat en veel te veel.

Maar goed, laten we de positieve kant ook maar meenemen, het was de eerste avond weer met drank in de afgelopen week. Dus al met al waarschijnlijk (nog twee te gaan ...) heb ik maar 1 avond gedronken in deze week. En toen heb ik dus maar even doorgepakt....

Verder aan alle nieuwe mensen, uiteraard ook van Frank een hartelijk welkom. Ik reageer niet altijd direct meer met een welkom, is inderdaad eigenlijk misschien iets minder aardig. Bij deze koop ik mijn schuld dan maar af met dit ene regeltje :)

En Toni, eigenlijk miste ik je beschouwelijke en diepere analyse uit het begin eigenlijk wel. Dus blijf los gaan, ik vind ze goed.

Mathilde, ben jij al weer uitgekrabbelt en opgekrabbelt?

G> en veel succes en liefs van Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frank,

Wie zonder zonden is............. tralalalalalalalalala.

Fijn dat je er weer bent. De mannen hebben wat versterking nodig. Anton snapt onze conversatie niet, Blackdog ligt in het ziekenhuis, Bino roept steeds om versterking van de troepen, dus in godsnaam, neem je zelf de uitglijder niet kwalijk WELCOME BACK.

Ik ga nu koken zonder alco maar lekker ouderwerts balletje draaien. See you tonight. Op het forum natuurlijk. Men zou eens denken.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...