Spring naar bijdragen

Happy Houten


Binorosa

Aanbevolen berichten

Jongens alsje blieffffffffffffffffffffft dalijk wordt ik door de moderator vermoord. Ja, ik was gisteren verdrietig en jaaaaaaaaaaaa ik ben er over heen gekomen en jaaaaaaaaaaaaaaa ik blijf maffe dingen schrijven en jaaaaaaaaaaaaaa dat doe ik voor iedereen, nieuw en oud (op het forum) jong en oud (blackdog en anton) dus... OKEEEE OKEE 0KE OKE OKE OKE OKE.

Maar ik vind WEL en dat BLIJF ik vinden dat je aan een opbeurende positieve bijdrage (voor mijn part het advies/de tip om je bed te verschonen en erin te gaan liggen met een boeketreeks, voor de jongens dan een cowboj-boekje) meer hebt aan aan elkaar helpen zo negatief mogelijk te doen.
Ik ben ook niet bepaald wit als sneeuw maar ik probeer elke dag er iets van te maken en vooruit te kijken. Vooruitgang zit soms in een klein stapje.

Vanmorgen had ons Piggeltje een pc-vraagje ik denk aha, ik weet wat ze bedoelt, braaf zitten tikken, Piggeltje blij, ik blij. Je wordt een beter mens als je iets voor een ander kunt doen dan elkaar afkraken.

Dus lieve schatten, al ben ik bijna klaar met de therapie (lang leve de cactus-ziekte) duurt het nog even en denk ik inmiddels zo positief als een waterlelie DIE MAAR NIET DICHT WIL KLAPPEN WEER OF GEEN WEER, STORM EN REGEN, ik blijf mijn warme stralen naar jullie uitzenden (dat krijg je met draadloos internet).

Over straling gesproken (ja, ik kan lekker van de hak op de tak gaan inderdation) Tante Til, hoe is het met je velletje? En je jeuk?

Julie dierbare kan jullie niet missen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...