Spring naar bijdragen

zaterdag de 14e


pietjepuk

Aanbevolen berichten

lieve Tactusvrienden,

ja, als Fleur dan gewoon om 00.21 uur op de oude dag blijft schrijven, dan gebruik ik deze gelegenheid om officieel de zaterdag open te verklaren. Ik heb de vrijdag een beetje gevolgd, het was een moeilijke dag voor een aantal mensen en ik hoop, na allemaal lekker geslapen te hebben dat de zaterdag een stralende dag zal worden die voor iedereen alle goeds brengt die je maar wenst.

Dus, ik hoop en duim dat dit een prachtige dag wordt waarin alle wensen uitkomen, en de kans daarop is het grootst als die wensen niet hoger gesteld worden dan uitvoerbaar is!!

Heel veel succes deze dag, fijn weekend


xxx

PP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Cactusbezoekster,

Hier een Hollands Houtje. Je realiseert je wel dat vandaag de nominaties rond zijn voor DE TRUIEN morgen. Het hele forum ligt al te trillen van spanning.
Ik ga een tipje van de sluier oplichten. Houtje was op weg naar bed toen zij onverwachts bezoek kreeg. Dat kan zomaar. Nu hoef ik de dag niet te sluiten en kan ik plat. Pffffff....... Wens jullie in jullie krakende lakens een mooie nacht met sweet dreams (are made of this......)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Rob en Leidi,

Het grote voordeel van de Cactus-truien is.... JE HOEFT ZE NIET TE WASSEN. Daarom zit er ook geen labeltje in. Je hangt hem een nachtje op een hangertje en alle vlekken verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Wat klink je ontzettend goed en opgewekt, wauw man, what a difference. Hoe gaat ie met de Grift en de Tactus en de rest? Wij blijven graag op de hoogte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...