Spring naar bijdragen

woensdag 18 januari


Piggelmee

Aanbevolen berichten

Een nieuwe dag in de Tour!

Dat gele aan de horizon was een vroege bij op mijn lens.
De "Nouvelle Republique" meldt echter een doorkomst bij Orléans en er heeft zich weer een kopgroep losgemaakt uit het peloton. De verbinding is slecht.....kan de namen niet verstaan.......alo...alo??
De helikopter neemt het over......, ja alo, wij zien rook!!! En waar rook is is vuur!!! Het is toch niet.... het zal toch niet...... (krááák, klik) verbinding verbroken.........

(Hier kunnen gluurders volgens mij geen soep van koken!)

pgglm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houten

weet je nog, dat bakkie dat we achter je fiets hadden voor de spa rood. Als we die spa rood er eens even uitkiepen en jou daar gewoon inzetten, dan trap ik voorlopig even. En als het dan weer gaat, dan ga jij weer voorop okee?? en dan pak ik mijn eigen fiets weer, die met dat slag in mijn wiel en die losse trapper, je kent m nog wel. Piggelmee zit te wachten met de chocolademelk dus we moeten wel DOORGAAN!!!! anders wordt ie koud!

liefs

PP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi, Houten in de sores, en m'n Frans is slecht maar Gerda ook in de problemen? Wat doen we hiermee? Van Houten naar Gerda naar Piggelvrouw? Wie kan stucken, wie is goed met kinderen en wie kan wat doen voor de wel heel dappere Gerda?

Maar we hebben elkaar toch en dan komen we een heel eind.

liefs Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...