Moon Geplaatst 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2006 Ja ik zag het Anton,Wel tof dat je toch de inhoud van je inmiddels aangepaste bericht nog even in het kort hebt herhaald. En zoals ik al schreef is het niet makkelijk te begrijpen wat je bedoelt maar dat ben je met me eens zag ik. Ikzelf heb daar ook vaak last van en voor ik het weet praat ik mezelf in discussies volledig tegen.Het fijne van schrijven vind ik dat je er goed over na kunt denken wat je wilt zeggen of hoe je je voelt. En dat is mijn werkelijkheid. Groetjes van Moon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2006 Hallo alle aanwezigen,Lang geleden maar doe toch maar weer eens een poging. Heb eerst alle berichtjes gelezen en nu maar eens zelf weer eens meel.llen. Weet je wat het met mij is, ik weet nooit wat te schrijven. Dat heb ik ook met live-gesprekken, ik ben meer iemand die luisterd dit gaat me in ieder geval beter af.Zit soms de hele tijd te denken en denken wat ik eens zal op schrijven wat ook een beetje inhoud heeft.Nu ben ik ook weer leeg, tenminste mijn hoofd is leeg. Misschien dat ik morgen meer inspiratie heb, nou dan zou ik zeggen tot morgen.GroetjesPs: Gerda wat duurt dat ja lang met die dochter van jou! Zal nu toch wel niet zolang meer duren toch?Sterkte meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2006 Maarrr...lieve Erica. heb je dan nooit eens dat, als je eenmaal wat schrijft het dan vanzelf komt, ook al omdat anderen op jou reageren?Ik lees hier alles maar soms kan ik niet kiezen op wie ik zal reageren en dan begin ik maar gewoon ergens en dan komt de rest vanzelf.Het is net mijn huis. Ik leef soms zo lang als een varken dat ik niet weet waar ik moet beginnen met uitmesten en schoonmaken. (het gevaar is dan dat ik maar helemaal niks doe) . Maar krijg ik dan eenmaal een klein beetje energie en ik begin zomaar ergens zonder er over na te denken, dan ga ik soms zo lekker dat ik weer niet van ophouden weet.Dit berichtje heeft wel weer een hoog 'Libellegehalte' maar dat moet dan maar.Lieve groet,Mathilde.Eer, je nieuw look staat je geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2006 Tja Piggelmee,Ik ben ook bijna 'uitbehandeld' en ik weet dat ik dan weer extra goed op valkuilen bedacht moet zijn.Heb je al een zinnetje gevonden voor situaties van spoedeisende hulp?Al gedacht aan een medestrijder/lotgenoot? Voor in geval van nood?Mij is het nog niet gelukt om een lekkere vervanging te vinden maar ik ben nu allerlei theesoorten aan het proberen. Vanavond had ik Marokkaanse thee en dat vond ik écht lekker.Nou duinkaboutertje, het is laat .Volgens mij slaapt het tovervisje al Lieve groet van Mathilde die straks ook onder haar eigen kraakheldere en gesteven lakentjes kruipt.Welterusten,Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Piggelmee Geplaatst 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2006 Hai Tantie Til,Ik denk dat ik in geval van nood héél hard "JAMAIS PLUS" moet gaat roepen, iets beters heb ik nog niet bedacht. En ja, een "buddy" zou heel fijn zijn..........heb je belangstelling?En met vervangers kun je toch afwisselen? 't Hoeft er toch niet alleen maar 1 te zijn. Ik dronk laatst zoethoutthee en vond dat erg lekker, maar het is bloeddrukverhogend, dat moet je ook maar kunnen hebben.Ik slaap nog steeds rottig. Ga doodmoe tussen de vette lappen en lees nog wat, maar zodra ik 't licht doof giert de adrenaline me door het lijf en zit ik weer rechtop in bed.Misschien moet je mij ook maar eens een pakketje eigengesteven en krakend beddengoed toesturen, wel "fragile" op 't pakje zetten, anders zit de postbode met de scherven!'trustPiggelmee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleur Geplaatst 25 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2006 Hoi Anton,Gelukkig lees ik weer wat van je; ik miste je overepeinzingen, weet je dat. Ben blij, dat je er weer probeert te zijn. Groetjes, Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blackdog Geplaatst 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2006 zo wat is het weer gezelig druk op het forum vanmidag was het zo rustig ik had toch niets te doen dus ben ik maar eens aan de poets gegaan was ook echt wel nodig had geen bord meer in de kast dus mijn heele aanrecht wat was een wolkenkrabber geworden oooo schandeheb mijn raket ook maar eens schoon gemaakt nieuwe lakens en dekbed overtrek er op verder de was nog gedaan 5 ladingen woonkaamer gang keuken wc helemaal uitgesopt was ook echt nodig heb het echt laaten verwaarlozen niet meer doen denk ik nu bij me zelf wand had de karols op mijn voor hoofdmaar het blinkt weer zo nou nog even wachten op de draad van donderdag en daarna naar bed groetjes rob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2006 Nou dan zeggen jullie dat het hier rustig is? Heb de hele dag geen tijd gehad en nu kom ik hier en nu is me toch ineens een hoop geschreven zeg! Maar goed, wel fijn want jullie dachten nog wel dat we met zijn allen aan het inkakken waren he? Mooi niet dus, hahahaa.Gerda heel veel succes met Oma knotje worden, het duurt wel lang he?Ik las dat er nog meer waren met hoofdpijn? Nou deze dame heeft ook gigantische koppijn dus ik ga gauw onder de lakens van tante Til. Diegene die er ook last van hebben, lekker gaan slapen, dan is het morgen mischien weer over. Hoop ik voor jullie.Anton, fijn dat je er weer was, morgen zal ik eens nadenken over wat je schreef maar nu zie ik alleen nog maar sterretjes, oke?Fijne nacht allemaalGroetjes Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten