Spring naar bijdragen

Woensdag 25 januari


fleur

Aanbevolen berichten

dat zal wel lukken fleur vanafond ging het iets minder was gevraagt om te koomen darten met vrienden in de kroeg wand ze kwamen 1 man tekort toch weer gegaan met een beetje lood in mijn schoenen wand was bang dat het mis zou gaan en je raad het al het is ook mis gegaan begon zo mooi met redbull toen de bier ronde werd gegooit kreeg ik in een keer bier voor geschoven toen ik die op had gedronken stond er al weer een en toen ging de rem er af totdat de kroegbaas weer terug kwam en die heeft mij even onderuit de zak gegeven en toen moest ik naar huis was wel even slikken en heb de hele weg loopen vloekken op mij zelf van waarom nam je toch dat biertje aan maar dat is meestal achteraf
ik moet er gewoon voor gaan en tegen me zelf zeggen stop er mee ik heb het niet nodig

ik kan nu ook beginnen met de cursus denk dat ik vanacht nog wel even druk ben om op zijn vraagen te andwoorden wand dat zijn er nog wel een paar om dat ik natuurlijk met 3 verslafingen zit dus ik kan nog wel even

maar goed ik ga even een paar vraagen beandwoorden groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Rob,
het is ook een hele lijst he die beantwoord moet worden. Maar goed, je hebt het gehad. Balen dat je gisteravond toch weer de rem eraf had gehaald. Maar soms he, het is soms zo lekker. Maar wat je zegt, je hebt het niet meer nodig en zonder is veel leuker.

he he, was weer een lekker nachtje tussen de krakende lakens. En nu weer de dag begroeten. Ik ga eens naar m'n krantje.

hoor jullie
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anton, van mij goedemorgen:

Fijn dat je er nog bent, je bijdragen worden door velen gemist, dus.... doe er je voordeel mee.

De rubriek "ik kan er niet meer tegen": kun je naar voren halen door er een berichtje op te zetten dan staat ie weer bovenaan.

Tip????? En anders maak je een nieuwe discussie (envelopje rechts boven in je scherm).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, lieve allemaal.

Ik had net al een heel bericht getypt en floep, weg was het, oh wat kan ik daar van balen, kan ik het nog eens doen.
Ik ben gisteren gigantisch ziek geweest, een migraine aanval gehad die zo heftig was, dat is lang geleden dat het zo erg was.
Nu heb ik het gevoel in mijn hoofd alsof ik vreselijk ben doorgezakt gisteren, dus dat is dan even weer een rendez- vous.(alleen geen prettige)
Met mijn dochter gaat het ook niet zo florisant, ze heeft nog om het half uur weeen en het zet maar niet door.Ze wordt er doodmoe van en slaapt 'snachts ook niet meer natuurlijk.
Vandaag komt de dokter weer en ik vind dat hij haar maar eens moet doorsturen naar het ziekenhuis.
Straks is ze te moe om echt te bevallen.
Tot zover mijn sores.

Ja het is wel erg stil op het forum, hebben we er geen zin meer in? Die dag komt wel natuurlijk dat we er mee ophouden hier maar ik moet daar eigenlijk niet aan denken nog.
Ik zou het zo jammer vinden dat we niks meer van elkaar hoorden.
Iemans zei eens tegen mij: wat vind je daar nou aan om te praten tegen een dom beeldscherm.
Op dat moment wist ik even geen antwoord maar toch vind ik het leuk om met jullie te babbelen over ernstige en minder ernstige zaken. En ik heb het gevoel dat we elkaar al behoorlijk kennen dus........

Piggelmee, ik ben het met je eens, Houten verdient deze week een trui en Emma ook, we gaan het in de jury overleggen.
Hermiena oeoeoeoe!!!! heb je het gehoord??? We moeten nodig vergaderen, het is zo weer vrijdag hoor.
Rob, volgende keer beter hoor, niet over inzitten, het komt wel goed met jou, doe de groetjes even aan Leidi?
Emma, je bent echt een lieve schat om zo mee te leven, doet me goed.

Nou eerst wel weer genoeg, ik ga er even bij liggen nog.
Tante Til, mag ik even schone krakende lakentjes met anti stress geur???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje had haar bijdrage op de verkeerde dag gepletterd....

Mensen mensen wat een ochtend. Kind ziek kwam al om één uur in bed met oorpijn, liggen woelen (moeders dus ook liggen woelen hè) toen naar school ging nog goed, toen begon het ineens te miezeren en ik draai de bocht om met mijn auto (ik heb voor later alvast zo'n 45- km karretje gekocht in dezelfde kleur als mijn rollator met draadloos toetsenbord) nou pirouettes over straat en ik niet alleen het leek wel een ballet maar dan niet goed geregisseerd of hoe heet dat - gechoreografeerd of zo.

Affijn 2,5 uur later auto laten staan, verder lopen, ziek kind op de nek, naar huis, ondertussen mobiel mijn afspraken afgebeld en net thuis. Nu is is het gelukkig niet glad meer..... het schijnt nogal een toestand geweest te zijn.

Dochterlief heeft een oorontsteking dus ik ga zo even naar mijn werk om thuis te kunnen werken en Zoonlief moet maar koken vanavond.

Blackdog
jammer van je uitglijder, maar ja, sommige uitglijders zijn wel functioneel DAN WEET JE WEER WAAROM JE HET NIET WILDE. Nou nog opbiechten bij Leidi, die zal er niet blij mee zijn......maar dan moet ze maar even inloggen dan zullen wij ook haar bemoedigend toespreken !!!!\
Je kunt geen omelet maken zonder eieren te breken, waar gehakt wordt vallen spaanders, enz. enz.

Oma Knotje, OEOEOEOEOEEO!!!!!!!!
Is er al een boreling? Mijn duimen beginnen al blauwe plekken te vertonen.

Fleur
Een bemoedigende openingsdraad !!! Gisteravond tot tig uur zitten vergaderen met thee en fris dus weer een droge dag.
Ik mis wel wat variatie in frisdrank af en toe en eigenlijk drink ik het liefste maar gewoon Spa Rood.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal het is mij ook op gevallen dat het iets rustiger is geworden mischien komd het door dat iedereen werken is of het gewoon te druk heeft met iets anders
morgen die kerel van de grift maar even peper in zijn reet gooien zo dat hij ook eens opschiet
wand hij heeft tijd genoeg gahad groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat ze boos is een beetje is nie zo erg Robje maar dat ze morgen mee wil is veeeeeeeeel belangrijker en ze mag ook rustig zeggen dat ze het ook "zat" (leuke woordspeling) de onzekerheid en de rest.

Ja jongens het kan toch niet alleen aan mij liggen (ik heb een mega-klus onderhanden waar ik onder hand 15 uur per dag aan werk en nu ook nog een ziek kind.....) dat het zo rustig is?

Ik mis Bino (Bien voor intimi) ook behoorlijk, die kon zo heerlijk uit de bocht komen, en dan vooral die commentaren van zijn Engelse maat. Blacky is ook stil, Dreamer ook een beetje, Ems is aan het cleanen in- en uitwendig, doe maar meissie is goed voor voor je, Fleur is ook rustig, Frank is eenzaam nu Bino er niet meer is, Gerda zit in de stress maar is er nog wel, Jannetje, Kato, Kika,,...... en natuurlijk onze buitenlanders Pietjepuk (die mis ik ook wel) en P'mee raakt af en toe de weg kwijt in haar Keulschen Pot dus daar horen we ook weinig van. En Zuster Hermiena, die is er nog wel maar als ze ons heeft ondergestopt is ze ook weg.....

Kortom ..... rustig dus. En betekent dat nou ook dat iedereen alleen maar op Spa Rood leeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee natuurlijk leven wij niet alleen op spa rood.
Bah, moet er niet aan denken!!!!!!
Ik heb ook het probleem van: wat zal ik nu weer eens drinken maar ik heb voor mezelf besloten om door de week op gewoon fris te leven en in het weekend een crodino on the rocks en tomatensap.
Dan lijkt het net of het gezellig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Houten,
Verwar je mij misschien met Dreamer??
Ik heb al eens vaker gemerkt dat mensen denken dat Dreamer en ik dezelfde zijn, omdat zij altijd "ondertekende" met Moon, maar haar inlognaam is Dreamer.
Mijn inlognaam is Moon en ik ben dus iemand anders.
Het is inderdaad stil maar komt dat ook niet een beetje omdat er niet meer echt discussiedraadjes zijn? Anton bedoelde volgens mij ook al zoiets.
Of misschien ligt het gewoon aan de tijd van het jaar, dat mensen bv nog een beetje moe zijn van de decembermaand en zich nog moeten opladen om er weer een heel nieuw jaar tegenaan te gaan.
Je kunt trouwens wel zien dat er iedere dag nog nieuwelingen bijkomen op dit forum maar iets weerhoudt ze er blijkbaar van om actief mee te schrijven.
Gerda, we wachten in spanning af (misschien is het dat wel dat het zo rustig is hier ;)).
Nou iedereen weer succes met alles en blijf erbij !!
Liefs van Moon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Houtje, Ems, Gerda, Rob, Fleur, Moon en alle anderen,

Piggelmee is er nog hoor, is druk aan het werk, maar iedere keer even langs de laptop lopen en ff kijken hoe het met jullie gaat, so don't worry!
Ben ook nog druk in de strijd met de behandeling, hoewel bijna klaar en ik beloof dat ik blijf, want helemaal zonder feedback kan ik toch niet en ben (hoewel steeds minder) nog steeds een tikkie huiverig voor de toekomst en een zomaar uit het niets komende terugval. Gelukkig is dat nu net aan de orde in de behandeling dus daar moet ik even goed de kop bij hebben en houden en een zinnetje, mantra o.i.d. in mijn automatische piloot inbouwen, zodat er bij dat "moment" allemaal alarmbellen, sirenes en zwaailichten gaan loeien en knipperen.

Verder alles goed op verschillende soorten eau de source, met en zonder bubbels, Pastis zonder alcohol, tomatensap, kersen-, bramen-, citroen- en andere limonade en gewoon plat kraanwater. Cola light met een ijsklont en een schijfje citroen ook erg lekkur. Koffie en thee en tisane in alle smaken, etc. Heb nog lang niet alles uitgeprobeerd. Veel meer keus daarin dan in alcoholhoudend!

Het werk aan de Keulsche Pot is weer lekker op gang, volgende maand gaat het grote dak eraf en komt er een nieuw op. Hééél erg spannend, want de Keulsche Pot is hier en daar 12 m. hoog.
En lekker bezig zijn houdt je warm, want ook hier is het goed frips.

Nou lui, blik vooruit en veel plezier!

liefs van Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi hoi,
ja het is rustig. Ach, ik heb vandaag een onwijze hoofdpijn dag, erg erg. Dus ik ga van bed naar bed en slik nog eens een paracetamolletje.

Houtje wat een toestand met die schuiver, ben je erg geschrokken. Maar wat heb je toch een leuke manier van schrijven: citaat: ik ga maar naar kantoor om thuis te kunnen werken. Snappen wij dat??
En arme Dochter met zo'n loopoor, en arme mams die het op moet vangen.

Ik zit me onwijs te verheugen op de weekprijs. En dat enkel door m'n bijdragen hier op't forum, ja ik ben wel een tiepelaar geworden. Maar ja, tijd he. En ik vind het zo gezellig met jullie te kletsen.

Piggel is het bij jullie ook glad?

Gerda wat een gedoe, laat de dokter haar iets geven dat het wat doorzet. Arm vrouwtje.

Ik ga maar eens een enurme pot munt thee zette wil ik nog wel een goeddoen aan het hoofd,
dag dag.
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Emsje,

Nee hoor, wel heel koud, maar niet glad en lekker zonnetje d'r bij.
Gaat 't al weer 'n beetje beter met de koppijn? Beetje frisse lucht happen misschien? Deur de neus diep inademen en door de mond er weer uit?
Mijn lief had er ook al last van, van die spanningskoppijn in hoofd en nek.
Nou, 't beste d'r maar mee.

liefs, piggel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ems,
dank zij de moderne technologie bekogelt mijn kantoor me nu met werkzaamheden. Grrrrr !!!!!

Dochter is behoorlijk ziek (zielig !!!!! oorpijn, hoge koorts) en heb ik morgen voor een aantal uren onder de pannen moeten brengen (lastig hoor al die werkende moeders) wanneer ik echt in levende lijfe op ktr moet zijn, na de mini-metamorfose (je weet wel van slaperige heks in pittig carrière-type). Vanavond dus even ertegenaan dus jelui leest me nog wel. Misschien meldt mijn kleine zus Houtje zich nog, die schrijft niet zo ordinair veel. Schandalig !!! Alsof dat mens niets beters te doen heeft !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grrrr, ellendige bekogelaars. Trek je kogelvrij vestje aan, kan goed onder de gele trui.

Ik ben ongezellig maar ik duik m'n bed in (tv erbij, auping in kijkstand) en het komt weer goed. Hoofd wil helemaal niks, ook niet na 6 paracetamollen en een pot munt thee.

Ik ben morgen en overmorgen lekker weg. Ik zal aan jullie denken als ik in een bloedhete sauna zit en me lekker laat pamperen. Ach ach, het leven van een arbeidsongeschikte, moeilijk moeilijk. (enige sarcasme naar mezelf).

Gerda ik blijf aan je denken.
Tante Til ik neem je krakende lakentjes gewoon mee hoor.
Piggel hou je haaks in je keulse pot, lekker dicht tegen mannetje Piggel aankruipen.

En houten sterkte met Dochter, heeft Zoon goed gekookt.

liefs Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anton,

Iets is ook "echt" als het door jezelf of een ander als aanwezig ervaren wordt. Waarom geloven mensen in dingen die je niet kunt zien? Neem alleen al deze virtuele werkelijkheid. Wat is er "echt" aan dat ik tegen jou zit (tiep) te praten en denk (mijn eigen waarheid) dat jij deze digitale bites als menselijk hoorbare taal tot je neemt en dat dat in jouw brein, gevormd door jouw zijn (echt of niet echt) wordt gelezen, begrepen en teruggekoppeld? Ik ben het dus in zoverre niet met je eens dat iets wat alleen een gezicht heeft "echt" is; maar deze prikkeling in deze zin heb je waarschijnlijk bewust toegevoegd, "echt" of niet "echt". Je zegt dat niets je hier werkelijk toe schijnt, waar mee je misschien bedoelt dat niets "echt" lijkt, omdat niets of niemand een gezicht heeft. Dat maakt het inderdaad buitengewoon ingewikkeld, maar eigenlijk ook kristalhelder eenvoudig. Als je deze werkelijkheid, deze gecreeërde werkelijkheid beschouwt als jouw en mijn werkelijkheid, kan deze toch ongekende mogelijkheden bieden om jouw eigen mogelijkheden te verkennen. En misschien zijn die wel onbekend, omdat ze vaak miskend, niet-ontdekt of nog niet verkend zijn, niet door jou en niet door een ander. Neem de gelegenheid en ga die reis aan op weg naar je eigen ongekende mogelijkheden. Hoe je dat in het vat giet, hangt af van wat jíj zelf wil bereiken door hier, zonder "een gezicht" aanwezig te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had mijn bericht inmiddels al aangepast. Achteraf leek het mij alweer allemaal niet zo nuttig wat ik zei. Nu begrijpt niemand er meer wat van. Sorry voor de verwarring. Uiteraard ben ik het helemaal met je eens Houten, je hebt een heldere geest kennelijk met meer structuur dan die van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Anton,
Wat jammer nou dat je telkens je schrijfsels aanpast.
Ze zijn vaak zo mooi, ook al begrijp ik je soms niet helemaal maar dat maakt toch niet uit?
Jij bent jij en ik ben ik (hoe vind je die ;)).
Laat gewoon staan die handel, je hoeft je nergens voor te schamen (zo onzeker kom je namelijk helemaal niet over) en je kwetst er volgens mij niemand mee (althans dat is niet je bedoeling neem ik aan) en mocht iemand toch op je berichtjes willen reageren op een manier die je niet had voorzien dan is dat misschien nog niet eens zo gek en wellicht een leermoment.
Maar nog geen reden om een ander dan maar gelijk te geven en vervolgens je niet meer te laten zien hier.
Integendeel, het zou het forum goed doen wanneer er weer eens ergens over wordt gediscussieerd of over van mening gewisseld denk ik.
Oftewel, wanneer we weer eens aan het denken worden gezet. We kakken een beetje in. Nee laat ik voor mezelf spreken.
Ik zou het leuk vinden wanneer iemand weer 's een draad maakt die prikkelt en uitdaagt.
Niks ten nadele van de wijze waarop we het nu doen, die mag van mij daarnaast doorlopen, maar heeft een wat algemenere betekenis gekregen de laatste tijd.
Ik heb wel 's op een ander forum meegeschreven: minderdrinken.nl heette het geloof ik en daar ging het er anders aan toe als hier. Ik wil niet zeggen beter, maar er was bv toen een topic waarin iedereen bijhield wat en ik welke situatie hij/zij had gedronken (dit alles uitgebeeld in emoticons) en dat was erg leuk. In een oogopslag kon je als het ware zien of iemand het goed deed of wanneer iemand per ongeluk was uitgegelden etc. etc.
Hier raak ik vaak de weg kwijt alleen van de namen al, en hoe vaak ik ook teruglees, het blijft lastig om te onthouden wie wie is.
Nou ik ga nog een glaasje sprankelsap inschenken.
Tot later.
Liefs van Moon en blijf erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schreef in mijn inmiddels aangepaste bericht: "Ik ben er nooit echt, Houten. Echt is iets wat tot de werkelijkheid behoort en wat een gezicht heeft. Hier schijnt mij niets werkelijk toe en hier heeft niets of niemand een gezicht. Dat maakt het zo buitengewoon ingewikkeld."

Wittgenstein zei het al, de wereld is alles wat het geval is, en hij had er in zijn tijd beslist nog geen weet van, van wat gewezen alcoholisten allemaal zo bij elkaar kunnen verzinnen in een speciaal voor hen ingerichte therapeutische cyberspace. In die zin heb je volledig gelijk Houten, als het het kunt zeggen, heeft het betekenis en betekenis kan volstrekt losstaan van een werkelijkheid (whatever that may be) en betekenis kan ook met fictie of fantasie worden verkregen. En wat iemand er allemaal mee doet, zeker als hij op dit forum frequenteert, dat moet die iemand inderdaad zelf weten, hoewel het aanbevelingswaardig lijkt dat die iemand het op zijn eigen wijze aanwendt voor zijn welzijn. Of zoiets.

Ik probeerde echter duidelijk te maken dat het voor mij (en voor iedereen) nuttiger is, als ik me niet meng in de discussies alhier. Voor mij is het ontbreken van blijvend herkenbare identiteit een onoverkomelijk obstakel. Ik begrijp namelijk meestal noch de een, noch de ander en zeker mezelf niet en voor de je het weet begin ik enorm te zwammen. Zoals nu weer in dit bericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...