Spring naar bijdragen

nieuwe records gebroken !!!! PP en PM en Blacky


Houtje

Aanbevolen berichten

Zo ik gooi er nog een draad in ze zijn vandaag gratis!!!!

Mag ik namens de jury (PP waar ben je toch in godsnaam??????) hartelijk feliciteren:

Pietjepuk en Piggelmee vandaag 60 (zestig !!!!!!!!!) dagen kurk- en gortdroog en laten we er een niet-rond getal tussengooien: Blacky vandaag 67 dagen !!!!!!!!

Jongens jullie krijgen een aanmoedigingsprijs, een gele bidon met frisdrank naar keuze !!!!!. Hou dat stuur recht en ga zo door !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge wat gaat dat snel zeg! Al 60 dagen!
Dank je Houtje voor nóg 1 aanmoedigingsprijs. Heerlijk, ben gek op cadeautjes.
Snap ook niet waar PP uithangt, of -klimt of -abseilt.
Wordt het al tijd om een SOS uit te zenden? Aangifte van vermissing? Of in zo'n huilprogramma op TV?
Straks hangt ze ondersteboven boven een pruttelende kookpot of loopt ze met botjes door haar neus in een rendierenvelletje rond.
Ach nee, ze rookt waarschijnlijk een vredig pijpje met het opperhoofd en wisselt spiegels en kralen uit of ze is missionaris geworden en geeft voorlichting over alcoholmisbruik!

PP JOEHOE, hier aarde........are you there 007?????? Kom er 's uit.........kraak.....piep, sateliet uitgevallen, chips!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou gisteren leefde ze nog... ze heeft een bericht achtergelaten op internet in haar reisverslag. Ik lees niets over vuurwater waar ze in verdrinkt maar allemaal andere avonturen met haar eigen Winnetoutje. Dus we moeten gewoon even rustig wachten Pickel-Maybe. Echt iets voor ons hè???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo knap zeg, 60 dagen en blacky zelfs 67 dagen!!! Nou die bidon hebben ze zeker wel verdient hoor!!!
En een tegeltje natuurlijk ook. Houten heb je al een pakkende tekst bedacht? Ben benieuwd.
Hoe zit het eigenlijk met onze sollicataties? Heb je nog meer aanmeldingen gehad? En wanneer krijgen we bericht?
Nou ja we wachten geduldig af.

Denk dat pp van zelf wel weer eens langs komt hobbelen. Die is w.s. veels te druk met avonturieren he?

Groetjes Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Mientje
Je bent al aangenomen hoor samen met Gerda!! Er waren twee vacaturen (een duo-baan) en twee sollicitaties dus: jullie zijn officieel al begonnen. PP is onder water verdwenen in het Tikitakatoekameer of zoiets dus we zijn met zijn 3-en. Tja, ik vond bidonnen als leuk bedacht moet ik eerlijk zeggen (met frisdrank) als tussendoorse-aanmoedigingsprijs. Heb je suggesties voor een tegel erbij ? Meid, dan geven we toch gewoon een tegel erbij, we laten Andy even invliegen (doet ie wel het is eigenlijk best een schattebout maar ja kunstenaars hè) dus we moeten alleen ff wat verzinnen. Juist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HALLO HALLO

HIER PP SPEAKING FROM CUZCO

BEN IK IN BEELD...

nou ik zal eerlijk zeggen, ik was echt verdrietig dat ik uit de jury was gegooid. Maar ik had geen zin om daar een punt van te maken want dat vond ik weer zo kinderachtig en ik weet ook wel dat jullie het goed bedoelen. Maar, ik moet echt dubbel mijn best doen om bij te blijven hier. Mijn Tactusschriftje in vullen is moeiilijk, ik heb hier vaak van die krakkemikkerige computers dat het niet lukt, en dan moet ik weer een ander internetcafe zoeken enzo. Maar ik vind het belangrijk om door te gaan. Dus, ik doe enorm mijn best om mee te blijven doen en dan worden er ' wegens tijdelijke afwezigheid van mij anderen gezocht. Ik dacht dus: nou, laat dan maar. Maar nogmaals, ik weet heus dat iedereen het goed bedoelt, dus ik wilde niet moeilijk doen Ik was alleen verdrietig! Echt waar, en ik vind dat meteen ook heel kinderachtig van mezelf.

Vandaar dat ik even radiostilte hield. Ik was sip.

maar, dat vuurwater, nee, ik ben niet de mist ingegaan. Dus ik zit blijkbaar op 60 dagen (bedankt voor het tellen Houten). Als ik dan geen jurylid meer ben wil ik graag ERELID van de jury zijn in de tussentijd! Want die nieuwelingen moeten nog zwaar ingewerkt worden. Het is een moeilijke taak die je niet zo een twee drie onder de knie hebt.

Zo, genoeg hierover, voordracht: Tony, Kika, en Kato??? Had ik al een paar keer, wegens doorzettingsvermogen terwijl ze het zo druk hebben. Trouwens, ik denk dat onze Emma ook een keer aan de beurt is!!!! Of niet soms??

veel liefs

Pp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

of we nou naar zuid afrika gaan of naar een spaans sprekend land, tante Til is van alle markten thuis he. Het is hier prima. Zit hier in een prachtige vallei en vermaak me prima. Volg jullie op de voet hoor en ben dus ook benieuwd of Gerda al oma is!!! Ik leef mee, dat kan ik je verzekeren lieve Mathilde!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

of we nou naar zuid afrika gaan of naar een spaans sprekend land, tante Til is van alle markten thuis he. Het is hier prima. Zit hier in een prachtige vallei en vermaak me prima. Volg jullie op de voet hoor en ben dus ook benieuwd of Gerda al oma is!!! Ik leef mee, dat kan ik je verzekeren lieve Mathilde!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allerliefste Pietjen-Puk Mevrouw,

Volgens mij ben je toch geraakt door enige hoogte-ziekte. Je denkt toch niet écht dat ik het twee maand lang alleen red om alle records van de huidige 179 gebruikers te noteren en te onthouden? Nee, jouw plaats is he-le-maal niet ingenomen en dat gaat ook niet gebeuren maar als iemand tijdelijk minder kan werken is het toch normaal dat de rest (in dit geval een bijna overspannen Houtje) wat ondersteuning krijgt?

Dat je daar sip om bent is de moeite niet waard, PP. We zijn allemaal aan het knokken en ik vind het superknap van je dat je in den verre je Cactusstekel-blaadjes blijft invullen !!! We denken juist heel veel aan je dus ik denk dat je je schromelijk vergist !!!!

Niet meer doen hoor en als je het doet stuur je maar een pv berichtje (daar zat ik nl. ook al op te wachten dus).

Kortom elke inbreng van jou is en blijft meer dan welkom maar goed, stel dat het enige internet café in den verre net door een kudde lama's omver is gespuugd dan moeten we toch wat. En nieuwen verdienen ook een kans, zeker Gerda en Hermiena die zo hard knokken. En je maatje ickel-May roert zich ook al met jury-zaken, dat is iets wat gebeurt en autonoom gaat.

Okay en no hard feelinx plees. Ik zou mijn tanden eraf bijten om met je te ruilen daaro. !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Pee Pee!!!

Eindelijk een rooksignaal uit den verre!
Wij houden alleen maar even je stoel warm voor als je weer terugkomt, want 't is hier berekoud.
Zo je ziet heet ik nu al "maatje ickel-May" en ik draag alleen maar voor. Het contact met Andy laat ik aan jou en Houtje over.

liefs van ickel-May

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey pp, fijn om wat van je te horen. Dacht al dat het je niet zo lekker zat van die jury. Daarom had ik meteen ook al gezegd dat ik niet i.p.v. jou wil komen en oma knotje ook niet maar ter ondersteuning van jou. Maar goed, mischien heb je dat niet mee gekregen? Dus als je het echt heel vervelend vind zeg het dan gewoon eerlijk, dan trek ik me terug hoor!! En nee ik vind dat zeker niet kinderachtig, alleen maar menselijk. Dus zeg maar wat je wilt, ik ben er niet op uit om je plekje in te pikken.

Trouwens knap hoor zolang niet drinken!! Wou dat ik dat kon, maar ik heb nog een lange weg te gaan.

Moest trouwens ook nog wel een beetje om je lachen gisteren. Ik vroeg of ik niemand vergeten was en toen kreeg ik een hele waslijst van jou met namen die ik was vergeten. Maar ik bedoelde of ik op iedereen die die dag geschreven had had gereageerd en volgens mij kwam ik dan wel aardig in de buurt.
Het zijn er ook zoveel!! Bijna een dag taak om alles bij te houden maar ik zeg maar zo het houd je van de drank af he? En daar doen we het voor!

Maar goed, meid ik hoop dat je je niet zo rot voelt en als jij liever gewoon alleen met houtje in de jury wilt blijven is het mij prima hoor. Ik trek me wel terug. Heb er al spijt van dat ik gesolliciteerd heb.

Oh Houten, jurylid of niet, jij krijgt ook gewoon een tegel en een trui!! We komen het met zijn allen persoonlijk zaterdag al overhandigen oke?

Groetjes Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...