Spring naar bijdragen

donderdag zonder ijzel ?????

Houtje

Aanbevolen berichten

grrrrrrrrr was je me weer voor houten was net klaar en denk kijk even of de draad al is geplaatst wand anders heb je een dubbele draad he tot mijn schrik was je mij al voor
maar niets aan te doen moet ik maar sneller zijn
vandaag ga ik en leidi de grift duidelijk maaken dat ze er maar een keer meer vaart achter moetten zetten om dat het nu lang genoeg heeft geduurd

zo wil iedereen een fijne dag toe wensen en mar hoopen dat iedereen dan van de hooftpijn af is he
groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hoeven toch niet steeds nieuwe topics te bedenken.....er staan nog zoveel interessante op de lijst.
Bijvoorbeeld: "Wat zijn onze doelstellingen en de valkuilen van het bijstellen" vind ik nog steeds een hele goeie. Even opnieuw aanmaken met een "2" erachter of zo. Is dat wat?

Nou, nu is m'n Edje (electrisch dekentje) wel warm, dus ik ga erin. (Hoop dat lieffie niet jaloers wordt!).
Fijne dromen en tot morgen.

Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee die Jannetje, Blackdog, Gerda, Piggelmee,

Zozo lui allemaal nog laat achter het masjien...... Ik vlieg naar mijn Nasa bedje en ga proberen 3 rondjes rond de maan te vliegen..... dat gevoel heb ik vroeger wel eens gehad na een kratje cognac te veel..... weet je wel grrrrr dat alles zo draait. Nee, dan is zo'n sprankelsapje cranberry wel een beter alternatief.

Overigens vind ik een "thema-draad" naast een "dagdraad" geen slecht idee. Er zijn van die onderwerpen waar je langer over van gedachten wil wisselen. Ik zit bv. zelf sterk met het gevoel van HELP ik krijg geen stekels meer van de Cactussen, wat nu? Je raakt er nl. na drie maanden aan gewend, dat huiswerk en vooral al die complimenten en veren in je ........ want daar zijn ze goed in. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie allemaal als alternatieven drinken. Zo is ook ooit de draad gestart van de Tour: middeltjes om elkaar te helpen, weten jullie nog?

Wat is jullie idee hierover? Ik schreef vroeger op een ander forum ook over alleenstaande ouders en dan had je allerlei onderwerpen en een draad met "dagelijkse kost" zal ik maar zeggen. Ik ben het wel met de vorige sprekers eens dat de discussie hiero een tikkie aan het verzanden is. MMMMM ik zal er eens een (kort) nachtje over slapen. Ja mensen en morgen dan samen even met Dochter plat okee okee.
Wens jullie alleen een goede nacht.

Zeg Pietjepuk, ik weet niet of jij in Zuidelijk Amerika in het Indiaanse Vuurwater verdronken bent maar het is MIJ TE STIL gaat ie wel helemaal goed? Je moet wel dit weekend de jury aanmoedigen, we hebben twee nieuwe onervaren leden, Gerda en Hermiena en je kunt die arme schatten niet zomaar in het diepe gooien. O ja Pickel-may, Karl May, Keulschen Potten Mee, als je toch tegels gaat schilderen houd dan even in gedachten dat er wat mensen voor een drieluik in aanmerking komen: diploma's van de Cactus-hogeschool verkregen, binnenkort is er weer iemand een mooi aantal dagen droog en wel 90 om precies te zijn, althans de alcohol de baas.... en zo meer van die dingen.

Nou Rob, see you around in space !!!!!!!! Vergunning of niet, mij houden ze niet meer tegen !!!!

Oma Knotje, al een kleinkind? Ik kom anders morgen wel even helpen hahahahahahaah.

Waar zijn Elmo, Blacky, Frank, Kato, Toni, Cheryl en Veertje? Gaat ie goed jongens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag houten en andere ,
hier eindelijk weer nieuws van mij ,
momenteel druk druk en weinig tijd om jullie te lezen
laat staan te schrijven :angry:
maar het gaat goed met mij, ben nog altijd niet uit de bocht gegaan !!!
een vraagje bestaat de tour de france nog??
vermits ik weinig leestijd heb, en het nu nog vroeg is ,heb ik er niet opgelet :huh:
hoop eens tijd vrij te kunnen maken tijdens het weekend om alles weer eens te lezen !!!
mag ik jullie nog allemal een mooie fijne dag toe wensen
groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

blacky we zijn nog steeds allemaal aan het fietsen naar ons doel: de alcohol de baas zijn.
soms vliegt er iemand uit de bocht maar die rapen we dan weer op en nemen we liefdevol op in het peleton.
dus ja, we fietsen nog steeds virtueel samen. Sommige mensen vinden het makkelijk om in beeldspraak te zeggen "mijn fiets kraakt vandaag" in plaats van "ik heb het erg moeilijk" maar het is niet verplicht om ook zo te schrijven.
als jij wilt schrijven dan doe je jezelf daar een plezier mee. zelf ben ik al heel lang niet "uit de bocht gevlogen" om het maar zo te zeggen, maar dat maakt me ook bang(er) dat het binnenkort wél gebeurt. Snapje? Hoe gaat het met jou, fiets je lekker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey houten ,
ja ik fiets inderdaad lekker ,
ik fiets ondertussen toch al weer 67 dagen mee in de tour :)
voor de rest gaat het leven zoals bij iedereen met zijn ups en down´s
maar gewoon proberen het beste ervan te maken denk ik .
zoals ik al schreef weinig tijd sinds ik weer aan het werk ben
om jullie te lezen en evt te reageren .
hier bij mij vriest het niet maar het is ook wel koud ,niet normaal bbbrrr
ik hoop een beetje meer tijd te kunnen inlassen en meer te lazen en schrijven .

groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Môge allen,

Houten, mag ik dan ff 't tel.nr van Andy? Ik kan wel tegels leggen, maar schilderen laat ik liever aan de echte kunstenaar over!

Ivm de koude worden er been- en oorwarmers en schaatsen uitgereikt aan het peloton en sta ik met koek en zopie langs de weg op moonboots en handschoenen zonder vingers.
Mathilde was Parijs al gepasseerd, maar moest even terug om haar nagellak op te halen.
Het is in deze Elfstedentocht toegestaan om aan een slinger aan te haken en verplicht om gevallenen op te rapen en op de slede mee te trekken.
Bij elke controlepost wordt gestempeld op vertoon van de Cactus inschrijvingskaart.
In de buurt van Houten zal moeten worden gekluund en staat Houten klaar met de schaatsensliep en een kinderwagen op ijzers voor Oma Knotje en haar kleintje.

Allez jongens, zet 'm op!

Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen allemaal zou vandaag de grift duidelijk maaken dat ze er meer vaart achter moesten zetten je raad het al afgebeld nam op goedemorgen met ... van de grift ik wou de afspraak af zeggen klik daaaaaaaaaaaag gewoon terug gebeld voor iemand anders nu moet ik dinsdag om 11 uur bij de nieuwe persoon zijn als die maar niet steets afbeld wand dan kan zij het ook weer bekijken
een half uur later belde hij mij weer op om te vraagen of ik teleurgesteld was deu wat denk je ik wil aan mijn probleem gaan werken maar zo lang jij telkens af beld kan ik ook niets
toen zij hij ik moet voor een crisus weg ja als dat zo door gaat heb je er zo nog een bij
heb hem verteld dat ik nu met iemand anders in zee ga hij vond het wel jammer
nou maar hoopen dat de andere persoon er meer vaart achter zet
groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge Rob, wat een gedoe zeg bij die Grift. Het zit je niet mee. Ik vind het ongelofelijk dat iemand die zo gemotiveerd is zo lang moet wachten op behandeling. Wat een eikels (excusez le mot!).

Nou joh, verlies de moed niet en stort je maar lekker op je Tactus-behandeling, daar gaat tenslotte ook lekker veel tijd inzitten en het motiveert ook enorm.

liefs

Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt piggelmee ik heb het nog beschaaft gehouden op het forum wand als ik echt mijn gevoelens had geschrefen was mijn bericht waarschijnlijk verwijderd wegens grof taal gebruik
bij de cursus zag ik ineen keer dat ik de voordeelen en nadeelen moest invullen dus dat heb ik net ook maar gedaan
verder heb ik mijn hulpverleener ook op de hoogte gebracht dat het gesprek was afgezecht wand hij wou graag weeten hoe dat was verloopen
groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh die Rob,

Wat een toestand zeg. Ja als je echt hulp nodig hebt dan zijn ze er vaak niet.
Toch moest ik ook wel een beetje lachen om jouw stukje Rob. Niet uitlachen hoor maar gewoon die stomme vraag of je ook teleurgesteld was.
Deueu, schreef je toen en daar moest ik zo om lachen.
Gewoon je poot stijf houden hoor, ga ervoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja dat doe ik ook zeker gerda dinsdag heb ik iemand anders nou maar hoopen dat die alles al heeft gehad en ook niet ziek word af steets af beld
gerda ik heb hier 179 denkbeeldige beschuitjes liggen wand zoveel geregistreerde gebruikeks hebben we al he kan ik die al beginnen te smeeren of moet ik daar nog even mee wachten
groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Rob,

wacht er nog maar even mee want het kan nog wel een tijdje duren.
Het is toch wat, elk half uur weeen en niemand doet er iets aan. Ze is officieel maandag pas uitgerekend en voor die tijd doet niemand iets.
Ze zit er ook helemaal doorheen op dit moment en ik ben bang dat als het straks echt zover is dat ze dan te moe is.
Maar we wachten met spanning af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

elk half uur dat is niet mis is ze nog gewoon thuis dan of wil ze juist thuis bevallen
wie weet vind hij /zij het wel te gezelig in moeders buikje en wil ze nog even rond zwemmen
om dat hij / zij de 10 zwemlessen kaard nog niet vol heeft :)
nou maar hoopen dat het snel voor bij is he dan zet ik de rollen maar weer even in de kast
groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo jongelui,

Alles goed? :moon:
Met mij gat het best wel goed de laatste tijd. Heb me vanmorgen in laten schrijven bij een vrijwilligersburo om eindelijk mijn handjes weer es te laten wapperen.
Wil me voor de medemens weer nuttig maken, zit nu in de WIA en wil graag voor een paar uurtjes in de week wat leuks doen.
Dan vooral iets creatiefs met jongeren en/of ouderen.
Begin eerdaags met de woensdagmiddag, breiclubje van ouderen begeleiden. Wat tuttig hé.:$

Ga misschien ook beginnen (via de vrijwilligersburo) met het opstarten van een soos voor jongeren van 12 tot 20 jaar. En nog veel meer andere leuke dingen, ik krijg het nog druk. Maar druk betekend minder tijd om te piekeren met gevolg drinken/gebruiken.

Groetjes Erica:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erica,

Goed initiatief !!!!!!!! Ik heb ook jaren als vrijwilliger gewerkt. Beviel me erg goed, geeft inhoud aan je leven, je moet iets doen (afkrijgen) en je bent nog voldaan ook omdat de mensen blij zijn dat je er bent. Enne meid wat fantastisch een breiclubje dan kun jij voor mij voor vannacht vast wel een nieuwe bodystocking breien ! Het schijnt koud te worden.

Overigens is ook een extra motivatie om nuchter te blijven: als je de volgende dag fris voor je werk moet zijn kun je niet om half vijf een litertje ww achter over klokkelen want dan kom je daaro toeter aan. Dus winst op alle fronten !!!

Daar doe je jezelf en een ander dus een groot plezier mee ! Goed zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee, Erica,

Goed hoor van je om vrijwilligerswerk te doen.
Dat is toch beter als steeds maar thuiszitten. Maar voorlopig heb je even wat te doen met al je breiwerkjes.
Ik heb me net opgegeven voor een cursus Grieks. 14 avonden van anderhalf uur, daar heb ik echt zin in.
Ik heb vroeger bij de NTI wel eens een cursus Grieks gedaan maar nu moet ik echt naar school en heb ik dus een stok achter de deur.
Dat was eerst mijn nieuws, misschien komt er nog meer maar dat zien jullie dan wel.
Ik ben blij dat we ook nog een ouweoerdraadje hebben hoor.
Soms is het zo heerlijk om er van alles uit te gooien wat eens niet met alcohol te maken heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal,

Ik probeer bij te blijven hier maar het kost me even wat moeite. ( Emma...,hoe gaat het met je?).
Beetje verdriet in mijn gezinnetje, vertel ik nog wel hoor. En het gaat allemaal weer voorbij.
Ja, ik ben het roerend eens met de nominaties.
O, Anton..., Wat Houten zegt is waar hoor. Ik ben blij dat ik je weer lees hier.
Ik kan veel van jouw gedachtengangen wel volgen maar ik ben wat te sloom om met jou een discussie aan te gaan. Maar misschien denk jij wel , 'maar ik ben ook sloom' en dan kunnen we misschien toch nog een leuk 'slomeduikelaarsconversaatsietje' hebben.
Zonder gekheid Anton, ik vind jouw bijdrage écht leuk.

O Gerda-oma, wat lastig voor je dochter!
Blijkbaar een lange periode met voorweeën. Niet leuk maar straks eindigt dit lastige verhaal met een prachtig kindje. Let op mijn woorden.
Mark my w.........., zou Bino's snif-snif-snif.

En o, Piggelmee, wat ben ik blij dat ik jou weer regelmatig tref hier, en Houten, als jij er niet was om deze kar weer eens uit de modder te trekken....
Hoe gaat het nu met je zieke meisje en je 15-urige werkdagen? Kijk je wel een beetje uit?
Wens jullie allemaal een fijne nacht met mooie dromen.
Liefs,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...