Spring naar bijdragen

vrijdag 27 januari 2006


Houtje

Aanbevolen berichten

Nacht allen,

Mathilde, wat jammer dat je verdrietig bent. Ik wil je even een hele dikke knuffel geven.
Meer kan ik ook niet doen maar een knuffel is soms beter dan woorden.
PP, fijn dat je weer schrijft want er werd al wat onrust gezaaid en er zou bijna een sos bericht verstuurd worden.
Och, wat vind ik het vervelend dat je zo verdrietig bent over dat met die jury.
Ik wil mijn baantje wel aan jou geven hoor, zullen we dat doen????
Voor mij is er dan wel weer eens een andere taak immers. Hoor ik het gauw van je?
Hermiena, ja ik heb zeker wat met Griekenland, ik kom er nu al 11 jaar en toen ik er voor het eerst kwam, werd ik besmet met het G- virus en dat is levenslang, dat gaat nooit meer over.
Ik ben nu al 2 jaar niet op vakantie geweest, nog niet eens een weekendje weg, dus ik verheug me zo op de zomer, kun je je wel voorstellen denk ik.
Houten, wat ben je stil, hoe is het thuis??? Niks voor jou om zo rustig te zijn, maak me een beetje zorgen.
Nou , dat was het eerst weer even van mij. Tot gauw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gerda
weest blij dat ik mijn klep ff houd. Ik ben in allerlei boeiende discussies verzeild geraakt. En dan die prijzen weer vandaag, een heftig ziek kind en werk dat geen uitstel vergt.... een Houtje komt uiteindelijk slaap tekort. Ik had hem zo gruwelijk zitten gisteren. Had ik eindelijk met veel toestanden (advocaten, duur, duur) voor mekaar dat de kids dit weekend naar hun vader zouden gaan, word Dochter ernstig ziek. Die kan dus niet mee en is volledig in de stress geschoten wat niet echt helpt om beter te worden. Ze heeft een pittige oorontsteking en wordt 2-3 keer per nacht huilend van de pijn wakker, je hart breekt hoor.

PietjenPuk:
die heeft e.e.a. volledig verkeerd opgevat, de arme schat, en nee, we hebben jou juist nodig met je originele inbreng dit weekend en alle weekenden. Er waren al stemmen opgegaan aan nominaties voor Emma, een van onze trouwste (langdurigste) schrijfsters, ik tel niet mee wegens jurylidmaatschap, dus dat scheelt, en dan verder de volhouders en doorduwers Kika, Kato en Toni. Ik vind het een goed plan.
En wat jullie Miena en Oma Knotje? Natuurlijk is het jurylidmaatschap door jou indertijd ingesteld en daarom bombarderen we je bij deze tot ERE lid van de jury maar dan in tijdelijke reis-ruste. Beloof je dan dat je niet meer sipjes wordt en je gewoon meldt als dat weer gebeurt? Anders gaat het hele feestelijke van die prijzen af. Daar hebben we jou juist voor nodig, dus hang on baby!!

Mathilde:
Verders een speciale gedachte voor Mathilde die het effe moeilijk heeft, we kunnen ons er wel iets bij voorstellen. Vraag een speciaal setje lakens aan Hermiena, jij die altijd iedereen onderstopt mag ook wel een virtueel lekker ondergestopt worden in krakende lakentjes.

Emma die zo ongegeneerd zit te genieten in de sauna: niet overkoken hoor.

Blackdog
Wat lullig voor je dat je rot was maar WAT GOED VAN JE dat je het hebt gered en dat die dokter er was (en zorgzaam was volgens mij). Het valt niet mee voor je deze ontzettend lange aanloop naar je uiteindelijke behandeling, maar houd vol. Heb je zin om nog even met Leidi mee naar buiten te gaan dan vliegen we nog een rondje om de dag af te sluiten? Kan ze je morgen weer vertroetelen, niet te veel hè Leidi daar worden die mannen lui van en later zal ons Robje toch ook poepluiers moeten verschonen hopen we. Je bent een mens om in te lijsten en ik hoop dat je 120 kilo zwaar bent want je bent je gewicht in goud waard (maar je zal wel zo'n 20-jarige spriet zijn met strak lijf en navelpiercing zonder enige kreuk of rimpel, kreun & steun. Als jij nou dat arme mens niet zoveel stress geeft BD kan ze mooi blijven !. |Voorlopig niet werken lijkt me prima, ik vond dat gedoe op die steigers al niet helemaal toppiejoppie (zou Inge zeggen voor intimi).

Bino, als je dit ooit nog leest en je wilt écht niet meer op het forum, kan je dan niet een keer per week een column schrijven doorspekt met citaten van je Engelse maat en je eigen krachttermen. Het breiclubje frist daar altijd ernorm van op.

Hermiena, kun je even care taken voor Mathilde, die zit ff moeilijk ik denk een van haar kids, een moederhart is kwetsbaar. Ik stuur virtueel krakende lakens, als jij ze dan even opmaakt en een lekker geurtje doe maar een grote fles Chanel of zo (Cactus betaalt) in haar bed legt heeft ze even een opstekertje. Neem dat nieuwe luchtje Chance maar, erg fris groen en bloemig, iets voor Tante Til. Okee Tante Til?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, met Emma ben ik het volledig eens. Die zit nu heerlijk twee dagen van de sauna te genieten.
Maar jij bent dan wel jurylid ,maar die mogen ook wel eens in het zonnetje worden gezet.
Dus ik pleit voor Houten, mensen wat vinden jullie ervan.
Nee Houten, nu hou je je waffel ook maar even, nu praat ik!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfffff Oma Knotje toch !!! Ik vier mijn privé-jubileum op 28 januari dan heb ik drie maanden geleden de laatste fles opengetrokken (27 oktober 2005). De enige reden dat ik dit hectische bestaan volhoud is denk ik algehele nuchterheid. Nog steeds niet makkelijk maar levert op termijn wel de beste resultaten maar ik blijf het eng vinden hoor zonder Cactussen.

Ga je even mee naar Mathilde, even haar huis opfleuren met een bloemetje, even zuigen, Hermiena doet de slaapkamer en een attentie, komt er al aan, en verder misschien een stapeltje leuk (leuk!) leesvoer wil wel helpen dan kan ze niet zo piekeren.

De rest slaap ze en BD en Leidi tot zo buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kalimerra Gerda,

posso kani? kala?

Als je het over Griekenland gaat hebben wordt ik erg sentimenteel hoor!
Schrijf je af en toe eens iets in het Grieks, ach..... ik wou nog iets leuks zeggen in 't Grieks, maar 't is ff verdwenen.

Trouwens ik had Emma ÉN Houten voorgedragen, dus ben voor!

'trust, Piggel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yassou, Piggelmee,

Ne, poli kala.
Ieme kriejomenos, efcharisto. Maar buiten die verkoudheid gaat het goed hoor.
Ben je veel in Griekenland geweest?
Vertel je er eens iets over?

Goh, nog helemaal niemand op het forum, dat komt om deze tijd niet veel voor.
Maar goed, we weten nu een beetje hoe we het gaan doen met de nominaties. Emma en Houten een gele trui, en de gele bidons gingen naar PP, Piggelmee en Blackie omdat ze resp. 60 en 67 dagen droog staan.

Ik ga nog even een bakje koffie drinken met mijn dochter. Ze is net bij de dokter geweest en wordt zo langzamerhand half gek van die weeen.
Er wordt alleen niks aan gedaan nog, gewoon afwachten.

Nou Adiejo en sa se do se licho.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yassou Gerda,

den katalaveno "sa se do se licho"?
Edo ine poli krio, to spiti mou ine aspro.

Ja ik ben er ook 11 keer geweest! Ben absoluut besmet met het G-virus. Als ik ooit hier wegga weet ik dus wel waarheen.

Tja, rustig hier hè. Allemaal in blijde verwachting van jou kleinkind misschien?
Wat duurt het lang hè. Maar volgens mij moet er 't weekend toch wel iets gebeuren?

Nou, bon courage! zeggen we hier dan maar.

Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede midag allemaal heb vanacht goed geslaapen voelde me lekker uit gerust vandaag is de huisarts weer langs geweest en alles was weer bij het oude hij had ook een brief bijzich voor de keuringsarts bij het gak of de wia daar in heeft hij gezet dat ik voorlopig niet mag werken en dat ik het rustig aan moet doen verder heeft hij er ook ingezet dat ik een behandeling bij tactus wil gaan volgen en als dat gaat beginnen dat nog wel een tijdje kan gaan duuren verder wou hij de grift ook nog belen om te vraagen waarom dat nou allemaal zo lang moet duuren

en houten wat leidi aan gaat zit je aardig goed ze is 24 is lekker slank heeft geen navelpiercing maar wel een tongpiersing kun je snachts zo mooi mee speelen he mmmmm wat steigerbouw betreft is leidi het met jou eens ze vond het helemaal niet vooral de googte en is ze ook blij dat ik er mee moest stoppen van de huisarts ze hoopt dat ik zijn raad dus ook op zou volgen en dat doe ik dan ook maar
mijn baas vond het wel jammer maar als het medich niet verandwoord is moet hij zich daar bij neer leggen groetjes rob en leidi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi,
jee wat is er weer veel geschreven! Pp, blij dat je weer boven water bent. En Gerda, ik heb veel aan je gedacht en och erme dat het kindje er nog niet is!

Rob, wat ellendig voor je, zowel van de Grift als van je epilepsie aanval. Maar ik ben blij te horen dat je even niet de steigers opgaat.

Heerlijk voor jullie dat jullie je talen allen zo beheersen maar ik kom niet verder dan Nederlands en Engels dus grote delen van discussies ontgaan mij. Ik krijg meteen de neiging spoedcursus Spaans en Grieks te gaan doen.

Maar goed, lekkere daagjes gehad. Een dagtaak aan dobberen, heerlijk! En erg prettig voor de stramme gewrichten. Misschien ben ik van orgine wel een zeemeermin. In het water gaat het veel beter. Maar ja, een voorouder zal wel eens een prins hebben gespot op het vaste land.... en de rest is geschiedenis. En je zal er maar een nakomeling van zijn. De voeten willen telkens bij elkaar, liefs in een sluitlaken maar nee, ik moet lopen! En dat wil niet. Ik vraag me af of ik me in de orginele staat kan laten brengen.

Oke oke, ik draaf tever door.

Fijn jullie allemaal weer gelezen te hebben. En tot horens, sterkte met het "vrijdagmiddag gevoel".
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Anton, erg mooi!

Het kan mij toch echt niet snel genoeg gaan. Ik wou dat ik in de 1e helft ook al die komma's had kunnen weglaten en vooral al die vraagtekens!!!!!
Dat is de zucht naar wijsheid en rust, je zou het niet denken, maar voor mij ligt het laatste besloten in het eerste. Voor mij geldt dus, hoe ouder hoe beter! Gek hè, hoe ouder ik word des te meer ik geniet van het leven. Misschien stop ik daarom ook wel met drinken, het is genoeg geweest, ik heb genoeg gezopen voor een heel leven.
Tja, die ene bijzonder mooie wijn gaat dus ook mijn neus voorbij, maar je kunt ook niet alles hebben en 't is goed zo.

Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai hai,

Zo was ff druk met care taken voor Mathilde maar die ligt nu lekker onder de krakende lakens met heerlijke luchten om haar heen.

Gerda fijn dat je zo weg bent van Griekenland, lijkt me een erg mooi land al ben ik er nog nooit geweest. Zelf heb ik een zwak voor Italie en portugal. Al spreek ik de taal natuurlijk niet. Trouwens nog steeds niks aan de hand met je dochter? Ze laten haar wel ploeteren he?

Houten, hoe is het met je dochter? Al weer wat beter? Je bent er maar druk mee he?

PP, hebben we het weer een klein beetje goed gemaakt?

Nou er is weer erg veel geschreven, blackdog, wat griezelig met jou zeg!! Doe je het heel kalm aan en laat je je goed verzorgen door Leidi? Goed dat die dokter zo goed gehandelt heeft, daar heb je tenminste wat aan aan zo'n dokter he? Nou heel veel beterschap hoor. En nog bedankt voor je uitleg van de grift. Dacht al wel dat het zoiets was maar wist het niet zeker. Nu wel dus.

Katrien, begrijp je berichtjes niet zo heel goed maar lees ik nu dat je het hier niet prettig vind en je teleurgesteld bent in het forum? Jammer hoor, ik hoop dat je je niet laat ontmoedigen hier door.

Nou deze dame zit ook in een mega dip en sta voor een keuze. Ik kan mezelf nu heel erg zielig gaan vinden en het op een zuipen zetten of ik pak mezelf streng aan en ga naar bed. Baal er vreselijk van dat ik hier op vrijdagavond achter een sapje zit op de zolder en dat ik al 10 keer een poging heb gedaan om een mooi sieraad te maken maar dat het gewoon niet lukt met nuchtere kop. Ik vind het zo jammer dat ik de laatste tijd geen plezier meer beleef aan mijn hobby. Hoop dat het nog weer terug komt. Heb vanacht ook weer geen oog dicht gedaan, sliep om half 5 nog niet en om half 6 moest ik er weer uit. En vanmiddag kwam het er niet van om ff een dutje te doen. Dus Hermiena, schop jezelf achter de pc vandaan en dan snel naar bed.

Goed weekend allemaal

groetjes Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aaaaaahhhhhh Hermiena je bevindt je in goed gezelschap..... waar ik vroeger met 1-2-3-4-5-xxx glazen wijn de mooiste dingen uit mijn pc liet rollen ben ik nu inspiratieloos en sjagrijnig. Maaaaaarrrrrrr, dat is het goede nieuws, na 3 maanden (jaja dat duurt erg lang) is je lijf zo'n beetje wel alles kwijt, schud je de kop goed los en ga je met andere ogen naar de dingen kijken en andere dingen ZIEN.

Ik vind op een nieuwe/andere manier inspiratie, en in ieder geval meer energie én meer zelfwaardering omdat ik het lef en de moed heb om mezelf zoveel te waarderen dat ik de fles laat staan (in de winkel). Het begint eindelijk ook andere mensen op te vallen: je ziet er goed uit, wel moe (de laatste tijd, logisch) maar toch ook niet. Je krijgt meer doorzettingsvermogen lijkt het wel, en dan zie je van het voorjaar buiten opeens iets dat je wil vangen in een sieraad, en ga je net zo lang door tot het lukt. !!!!!

De zware werkweek combineren met ziek kind en weinig slaap was me anders geheid opgebroken, nu doe ik 's avonds veel meer klusjes ook thuis omdat ik niet laveloos (.... nou ja bij wijze van ...) op de bank ligt.

Ook ervaar ik het minder mooie in het leven harder, soms treft het je kristalhelder hoe pijnlijk iets is of hoe lang je al je eigen pijn hebt weggestopt en weggeklokt en durf ik nu het gevecht er mee aan te gaan. Een nieuwe dimensie, die ook voor jou is weggelegd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè, dit is flauw, al die lege velden. Zo snap niemand er meer iets van en is niet leuk.

Ik kan mijn tekst wel herhalen, maar die slaat dan nergens meer op, Anton, niet meer doen hoor.

Nou ik zeg 't toch: dit is een d i s c u s s i e forum, hoezo lieve vrede?

Bino en/of Frank zouden zegen: "lees de dingen waar je wat aan hebt en wat je niet aanspreekt sla je over".

Zo, nu klopt 't weer.

Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...