Spring naar bijdragen

En de tegels gaan naar:


hermiena

Aanbevolen berichten

hey hallo dan,
Wat is het hier vandaag rustig zeg? Is dit de stilte voor de storm? Ik mag toch hopen dat we de ergste storm gehad hebben hoor, hahaha!!

Houten, waar zit je? Ik wil je namelijk een mooie door Andy ( wie dat dan ook moge zijn?) ontworpen tegel aanbieden voor je geweldige prestatie!!! Hij heeft mooie felle kleuren en de tekst is als volgt:

3 maanden minder = meer en alleen op vrijdag doet het nog een beetje zeer!Maar als ik de kookwekker zet heb ik snel weer dolle pret!
Natuurlijk krijg je er ook nog een bidon en een gele trui bij, want met dit koude weer heb je dat zeker nodig!!!

Pietje puk, voor jou ook een prachtige tegel. Speciaal ontworpen voor jou en je hebt hem absoluut verdient!!
Al zwerf ik heel de wereld rond, mijn drank laat ik staan, dat is wel zo gezond! Vol goede moed fiets ik de tour en de drank interesseert me geen moer!
Meid hang hem aan de muur en trek die heerlijke trui aan!! Fijn dat het weer goed met je gaat. Geniet van je geweldige prestatie!!

Piggelmee, ja jij hebt hem ook verdient!!! Echt knap hoor, als ik na jullie kijk dan hoop ik ook dat ik ooit eens zo ver kom. Nou hier komt je tegel:
Hoe ouder hoe beter, ik geniet meer van het leven! het is genoeg geweest, ik heb genoeg gezopen voor een heel leven!
Voor jou ook een trui en een bidon en nu weer lekker verder fietsen voorop in de tour!!! ps, de tekst van de tegel heb je zelf geschreven!!

Emma, voor jou natuurlijk ook een super tegel:
Wie schrijft die blijft! Met dank aan het forum voor je prettige opbeurende berichtjes. En natuurlijk een heerlijke warme trui! ( net zoiets als een warm badje)

Nou lieve allemaal, dit is de eerste keer dat ik de prijzen mag uitrijken en ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Mijn collega's hebben me een beetje in het diepe gegooid maar ja dat komt natuurlijk omdat ze zelf prijswinnaars zijn he? En Gerda was niet goed te pas, dus die kon het ook niet doen.
Dus ik geef toe de teksten zijn niet super ( houten en pp zouden het veel beter kunnen) maar ze zijn wel gemeent en goed bedoeld.

Mocht ik nog een genomineerde vergeten zijn willen jullie me dat dan zo snel mogelijk laten weten??

Prijswinnaars van harte gefeliciteerd!! Goed voorbeeld doet goed volgen hoop ik!!

Groetjes (leerling jurylid) Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Hermiena,

dank dank voor deze prachtige tegel. Ik ben ontroerd. En dank je voor de moeite voor het maken van al die pracht teksten. En Andy, kind Andy Warholl, je weet wel. Die. An en ik en Houten kennen elkaar nog uit een ver verleden. ach ja, sex, drank rock en roll heftige tijden ;)

Maar nogmaals dank,
liefs Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen lieve jury,

ALWEER een tegel!!!! Nou, nou, wat word ik verwend zeg. Ik kan er straks een wandje mee beplakken, jullie begrijpen dat ik daar dus voor ga hè!!!

HEEL, HEEL erg bedankt, ook mijn maat Péé Péé in den verre.

En Hermiena, nee, ik gebruik geen hulpmiddelen bij het stoppen met roken en het gaat eigenlijk wel, sommige heftige trekmomenten daargelaten. 3 feb. is al gauw hè. Ik geloof ook niet zo in acupunctuur. Ik heb alles wat met roken te maken heeft de deur uitgedaan en we zijn ingesneeuwd, dus ik kan gewoon niet weg om iets te halen, maar dat wil ik ook niet.
Nou alvast sterkte en we gaan samen op!

liefs,

Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve vriendjes van me

ik heb mijn tegel aan mijn rugzak gespijkerd!!!! staat mooi joh

trouwens, nooooit bóóóóóós geweest hoor!" Echt niet!! Alleen verdrietig. Maar met deze mooie tegel ben ik weer helemááááál vrolijk en blij.

EEN TEGEL ERBIJ?
IK BEN AL WEER BLIJ!!

zie je, ik kan het ook!

liefs

Pp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...