Moon Geplaatst 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2006 Denk het het niet, ik ben graag alleen maar heb ook een stel fijne mensen om me heen (nodig).Weet wel dat ik niet zo veel met mensen heb omdat ze me zoveel energie kosten.Ik dacht het van jou effe omdat ik dat dacht af te leiden uit je woorden, daar heb je't alweer, die woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleur Geplaatst 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2006 Anton, je bent wel lekker bezig vanavond. Je zult het wel idioot vinden, maar ik maak me oprecht bezorgd. Ik weet: dat wil je niet geloven en je hoeft het ook niet te begrijpen. Maar toch is het zo. Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anton Geplaatst 31 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moon Geplaatst 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2006 Waren we nog maar een stelletje Bonobo's ........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anton Geplaatst 31 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleur Geplaatst 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2006 Moon, je hoeft je niet te verontschuldigen, dat je nu een glas bij je hebt staan. Tenminste tegenover mij niet, ik kan er wel tegen. Iedereen drinkt zoals het hem/haar het beste bevalt: Oké, maar we zitten hier op dit forum, omdat we een probleem hebben en voor onszelf de oplossing zoeken, die het beste bij ons past.Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moon Geplaatst 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2006 Hihi, ik vroeg me ook al af hoe dat zat met die berg......Ben bovendien niet zo sterk in metaforen, ik zeg liever gewoon hoe het is en wat ik voel......fantasie is niet mijn sterktste kant . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moon Geplaatst 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2006 Nee weet ik Anton, kwam van Opa.Ik vond het wel een leuk verhaaltje maar kon er weinig mee.Drink je nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moon Geplaatst 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2006 Herkenbaar Anton, het begon vanmorgen al bij je he?Bij mij ook denk ik........zou naar de psychotherapeute ivm overspannenheid en die belde af, dus maar weer lekker m'n nest ingedoken om er om half 1 vanmiddag weer uit te komen.Dag naar de klote, nu niet moe, morgen wel werken om negen uur, acht uur opstaan.....dus aan het bier omdat ik daar zo goed op slaap want anders lig ik gegarandeerd om drie uur nog wakker.Weet niet wat beter is trouwens.Of eigenlijk wel.Maarja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2006 Ik geloof dat er meer waren die gister een onrustig dagje hadden. Jee.Maar vandaag? Vandaag is alles anders en gaan we er weer voor toch?Katrien vervelend voor je. Balen. Maar vandaag doe je weer mee in de strijd tegen de overmatigheid?En Anton jij ook weer?Groet Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moon Geplaatst 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2006 Ik ook meedoen ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anton Geplaatst 1 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten