Houtje Geplaatst 24 januari 2006 Rapport Geplaatst 24 januari 2006 Hé Cheryl goed dat je geprobeerd hebt in te loggen en mee te praten. Ik heb zo'n vermoeden dat je op dit moment aan het meelezen bent en dat je je handen daaraan meer dan vol hebt. Kijk rustig rond, lees ook vooral het "draadje" zo heet dat een apart onderwerp over iets over "newbies" dat is een afkorting voor nieuwe webbies (op het internet). Ik hoop maar weet wel bijna zeker dat je veel informatie van je gading kunt vinden.Laat je vooral niet afleiden door het gekwek links en rechts want er is een aantal mensen dat al langer en vrij intensief met elkaar schrijft, maar onze instelling is wel: WE ZIJN ER VOOR ELKAAR. Dus als je iets opschrijft (in de draad van vandaag antwoorden geeft meer kans op antwoord, dat wel) krijg je echt antwoord maar niet binnen 10 minuten. Onze forumtijden zijn allemaal heel verschillend. Vandaar.Ga je ook nog de therapie doen die via Internet wordt aangeboden, ik ben er net mee klaar en ben erg positief over. Ik lees wel weer van je,Nogmaals van harte welkom & succes met alles,
Thil Geplaatst 24 januari 2006 Rapport Geplaatst 24 januari 2006 Hoi Cheryl,Fijn dat het gelukt is om hier in te loggen.Sterkte én veel plezier met inlezen.Ik hoop dat je je hier snel thuis gaat voelen.Mathilde
Emmaroos Geplaatst 24 januari 2006 Rapport Geplaatst 24 januari 2006 Hallo Cheryl,Ik zag je naam al een paar keer staan.Welkom op het forum, het is hier goed vertoeven hoor.Schrijf maar lekker van je af, dat is goed voor een mens, dan gaat die knoop in je buik er beetje bij beetje uit.Het heeft mij erg geholpen dat er mensen zijn tegen wie je alles kunt zeggen zonder dat je er op aangekeken wordt.Er is een hele hoop geouweoer hier maar ook dat werkt erg goed door.Fijn dat je er bent en laat van je horen.
hermiena Geplaatst 24 januari 2006 Rapport Geplaatst 24 januari 2006 Hai Cheryl,Welkom op dit forum. Meestal is het hier erg gezellig dus ik moet je waarschuwen als je eenmaal gewend bent hier dan ben je zo verslaafd!! Fijn dat je het forum hebt gevonden. Je kunt hier je verhaal kwijt en steun hebben aan elkaar. Mischien is het een idee voor je om mee te fietsen in de tour? Hard fietsen dat wel, maar hard werken wordt hier ook beloond met een prachtige gele trui!!Nou ik hoop dat je je hier gauw thuis voelt en wens je veel succes met alles.Groetjes Hermiena
Houtje Geplaatst 25 januari 2006 Rapport Geplaatst 25 januari 2006 Zeg Oma Knotje wat is dat voor taalgebruik "geouwehoer" dat zégt een a.s. grootmoeder toch niet????
Emmaroos Geplaatst 25 januari 2006 Rapport Geplaatst 25 januari 2006 Zeg Houten,je weet nu zo langzamerhand toch wel dat ik niet zo'n standaard oma ben??
Cheryl Geplaatst 4 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst 4 februari 2006 Hallo allemaal. meelezen heb ik steeds gedaan. Omdat het erg ontoegankelijk leek heb ik even afgewacht om mezelf hier te melden. Op zaterdagen heb ik nu best wat tijd daarom meld ik me nu maar. Ik zie wel wat er van komt. Groetjes, Cheryl
fleur Geplaatst 4 februari 2006 Rapport Geplaatst 4 februari 2006 Hallo Cheryl,Hartelijk welkom; ik hoop, dat je je hier snel thuis zult voelen en steun zult vinden.Groetjes, Fleur
Emma Geplaatst 4 februari 2006 Rapport Geplaatst 4 februari 2006 Ha Cheryl,welkom wederom. Ik heb je berichtje ook in het draadje van de "newbies" gelezen. Van minuut naar minuut, en dan ineens van jaar naar jaar? Is nogal een stap. Begin eens bij een uur, een dag, een week etc.Ik hoop dat je je weggetje op het forum gauw vind en dat je er de steun zal vinden die je zoekt.Sterkte Emma
Aanbevolen berichten