Spring naar bijdragen

Houten Honderd!

pietjepuk

Aanbevolen berichten

lieve medeforummers

het kan niet zo maar voorbijgaan dat ons meest fanatieke enthousiaste lid die al zo lang haar best doet en iedereen meesleept a.s. maandag haar 100e dag gaat vieren. Hierbij roep ik eenieder op om een tekst voor een lustrumtegel te ontwerpen die we maandag feestelijk aan HOuten zullen gaan overhandigen (Hermiena en Gerda, doen jullie toch in je gepunnikte gele trui?),

ik neem aan dat een ieder in de feestcommissie zal plaatsnemen en we er gezamelijk een mooie surpriseparty voor Houten van gaan maken?

veel liefs,

uit de overzeesche gebieden

Pp Emma, nog een maand!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaan we doen hoor Pietje P.
Ze verdient het als geen ander!
Ja, ja... wij allen nemen zitting in de commisie en Houtje bekomt een onvergetelijke surpriseparty.
Maar oei...! Pietje..., jij bent er niet bij want nog overzeesch!
Misschien uitstellen? Tot 2 maart? :)
Hoor gaarne van jou in deze.

En anders zou ik willen vragen;
Lieve Pietje...,
kom vlug
weer trug
Er is heel wat aan de hand
Houtje is bij honderd dagen aangeland.
Nou, dat wordt nog lastig hé, denk ik.

Liefs,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ho ho ho,
Pietje , Emma , Gerda, Rob en Leidi, Anton...,
Wat is Houtje weer druk!
Ze denkt volgens mij, dat er te veel eer naar haar gaat, ze moet weer zonodig delen.
Meisje Houten heeft weer last van een veel te scherp afgesteld geweten.
Hoe krijgen we haar zover dat we een feestje willen dat alleen voor Meisje Houten is ?
Ze heeft geen bord voor haar kop , de knuppel in het hoenderhok?
Ja, ze timmert al aan de weg en ze is ook al van dik hout.
Tja dan is er nog iets religieus met een splinter en een balk maar dat moeten we ook maar laten.
Lieve Forumgenoten, Hebben wij ideeën om onze karretrekster te feteren?
Ik hoor het graag van jullie.
Rob..., jij spreekt Houtje nog vanavond. Wil je bij het licht van maan en sterren eens polsen wat ze leuk zou finden, als feestje?
Liefs,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

forum vrienden,

hier moeten we wat van maken, Houten honderd dagen! Ik had zo gedacht. Als Rob en Leidi Houten nou eens meenemen op een ruimte reisje. Ik zorg dan voor wat vesnaperingen, maanzaadbollen, Marsen en Milkey Ways, misschien bak ik wel een Space cake of zullen we dat maar niet doen Rob. Maar goed. Terwijl zij met elkaar daar "boven" zijn doen wij hier beneden haar huis versieren. Ik dacht aan allemaal lege flessen (100 ofzo, van de Spa) zodanig vullen dat als je er tegen tikt je het Lang zal ze leven tevoorschijn tovert.

Verder over gele tafelkleden, strikken, servetjes. Gele roosjes, we drinken gele limonade. En gele ijsjes.

Dan bij de koffie en taartjes delen we gele truien, de tegels met toepasselijke teksten uit. En gaan 's avonds gezellig uit eten. Zoon en Dochter dan dan wel over de oor en keelonsteking heen dus die kunnen gezellig mee.

Wat vinden we hier van? Ik ben dol op virtuele partijen. Heerlijk, geen afwas.

Groet Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve Houten

toen Gerda, Elmo en Fleur op de 100 dagen zaten kenden we ze nog niet ! Anders hadden we dat toch zeker ook uitgebreid gevierd??? Elmo, zijn we nog op tijd voor de 1000?????

Nou, volgens mij gaat dit helemaal goedkomen. Emma is inderdaad zo creatief en Piggelmee met haar heerlijke toetjes!!! ik verheug me er al op.

Ik zorg voor wat Alpacavlees of Cavia, dat is een delicatesse hier (Brrrrr)!

Verder moeten we misschien nog even kijken wie het orkest gaat bezetten voor de liederen. Ik speel blokfluit maar daar hebben we niet zo veel aan.

de songtexten zijn al klaar???

Houten, komop meid, fantastisch toch van je!!

liefs

Pp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle gekheid op een stokje: Houten ik vind het klasse wat je voor elkaar hebt gekregen! Petje af.
Daarnast heb je voor iedereen een luisterend oor, ondanks dat je het zelf ook niet gemakkelijk hebt!

Het feest moet dus echt wel speciaal worden!
Fijn dat er zo'n goede taakverdeling is. Missen we nog een aantal dingen?
Wie bestelt de tegel en kiest de meest toepasselijke tekst uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja, Jannetje

de tegels uitzoeken, als Hermiena en Gerda dat nou eens doen, met als speciale gastjury Blackdog. Die heeft zoveel mooie gedichten gevonden, die kan ook wel wat met de tegels denk ik. Of niet soms.

Maar inderdaad, alle gekheid op een stokje, ik weet nog Houten, Rond 5 december, zag je het niet meer lukken een poosje he. Toen je banden geplakt waren en je fiets een grote beurt heeft gehad ben je me toch gaan demarreren. Dat is toch te gek!!!!!

okee, nog 3 nachtjes slapen

liefs allemaal (van 1 dag tot 3000 dagen, we leveren toch allemaal onze strijd en we gaan toch best goed zo met elkaars hulp?)

PP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, zie dat ik toch nog op tijd ben voor het feestje omdat het door omstandigheden een dag was uitgesteld? Juryleden hebben jullie al een mooie tegel voor haar laten maken?? Hoop het wel hoor want als we dat vanavond nog moeten doen wordt het erg kort dag he?
Nou we hebben al een blokfluit en dan kan ik wel zingen. Niet dat ik zo'n super stem heb hoor maar het is in ieder geval niet vals en beter dan niks he? En als iedereen dan heel hard mee zingt dan komt het helemaal goed. Wat dachten jullie van Lang zal houten leven?

Heb er zin in hoe laat begint het feestje morgen?

Groetjes Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Hermiena,

Houten wil geen feestje. Houten wil voor vluchtelingen in diepe dalen huizen bouwen. En al hun namen categoriseren en op alfabet zetten in een kast. Houten wil boeten. Laat haar maar even. Ons opperschrijf mens heb het effe moeilijk.

Maar ik ga lekker met haar mee naar dat dal in verweggistan en dan maken we er weer wat van.
(en wederom een rijm).

Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...