Thil Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Goede morgen allemaal,Dat is geloof ik nog nooit gebeurd. Dat het nieuwe draadje 's-morgens geopend wordt. En dan nog wel door mij, MathildeEen zo goed mogelijke dag vandaag!Groetje,Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Ook een hele goede morgen allemaal. Goh wat is het stil aan de andere kant!Ik ga vanmiddag voor het eerst als overblijf juf ehhh werken of hoe je dat ook noemt, lijkt mij in ieder geval heel leuk.En vanavond naar het Rode Kruis! Poeh wat een boelebende zeg!!! Maar zo heb ik in ieder geval geen tijd om andere dingen te doen die niet legaal zijn in dit huis. Tenminste, ik kan moeilijk met een kegel op die kinderen passen, toch? Of zo stoned als een aap maakt ook niet zo'n goede indruk lijkt mij tenminste.Ik zal jullie vandaag of morgen wel vertellen hoe het allemaal gegaan is oke?Denk dat ik een soort van dagboekje ga maken en ook een beetje met iedereen hier op het forum laat delen.Oh ja, nog van harte welkom op dit forum nieuwelingen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Hoi Erica,wat een werkende ontwikkelingen allemaal. Ik heb per ongeluk op de draad "wat is het stil" geschreven.... kijk daar maar even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blackdog Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 hallo allemaal leidi heeft er nu voor goed een punt achter gezet ze hoopt op die manier dat het mischien wel tot mij door drinkt wand ze vind het te moeilijk wand ze denkt dat ik straks toch weer de fout in zal gaan als ik terug kom van de opnaame dit is voor mij ook zwaar maar heb het me zelf aan gedaan kan gelukig niemand anders de schuld geven wand ben zelf zo DOM geweest en aan de andere kand kan ik leidi geen ongelijk geven ik zou waarschijnlijk het zelfde hebben gadaan maar dit stimulerd wel weer om beter na te gaan denken en nog harder er voor te knokken om later tegen leidi te zeggen kijk het is me gelukt en ik ga dit vol houden ik ga nu een paar daagen weg om tot rus te koomen groetjes rob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 heel veel sterkte Robbieik leef met jullie allebei meeliefsPP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Lieve Rob,ik wens je heel veel sterkte en m'n hart gaat naar jou en Leidi uit. Neem je rust, ik hoop dat je een prettige plek hebt gevonden om bij te komen.Er bestaat een "helende liefde" en volgens mij heb je die bij Leidi gevonden dus knul; DOE JE BEST. Zo iemand vind je niet zo gauw. En je kan het, dat heb ik in de laatste maanden wel gehoord van je. Ik heb ooit een geschreven dat ik jouw verhaal niet zo geloofde en daar heb ik nu spijt van. Want als iemand eerlijk en oprecht is, ben jij het wel.dag liefs Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Ha Erica,lijkt me leuk je verhaal te lezen. Maak je een eigen draadje aan voor jouw "dagboek?". Wat is trouwens de "boelebende" bij het Rode Kruis? Je hebt pracht uitdrukkingen maar soms snap ik ze niet. Dus voordat ik er een verkeerde conclusie aan verbind, vertel.Volgens mij noem je het "overblijf juffen". Pracht woord toch? Pracht baan lijkt me ook.Succes, hoop je te lezen.Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Hoi Emma,Met boelebende bedoel ik een hele boel! of vet druk zoals mijn dochter zou zeggen.Vraag gerust hoor als ik weer es van die vreemde uitdrukkingen schrijf, leer je van, toch?Dat draadje ga ik morgen mee beginnen heb hier zin in, misschien ook een idee voor de anderen, allen een dagboekdraadje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Piggelmee Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Hey Erica,Dat vind ik nog 's een goed idee, een dagboekdraadje voor iedereen!Ik ben dus "veur"!Piggelmee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 hai haiRob wat vervelend voor je dat leidi weg is. Hoop voor je dat je nu inderdaad de goede hulp krijgt en je problemen op kunt lossen zodat je weer verder kunt met Leidi. Jullie komen er samen wel!!!Heel veel succes met alles.PM, nog steeds niet gerookt? Ben trots op je hoor, wou dat ik het kon. Heb er vandaag toch nog weer 1tje gerookt en verder eet ik me klem in de lolly's. Nou morgen gewoon weer opnieuw proberen he?Erica fijn dat je zo lekker bezig bent. Ben benieuwd hoe het je vergaan is. Goed idee van ieders een eigen draadje. Er zijn al weer zoveel draadjes dat het weer veel tijd kost om alles te lezen en te onthouden dus een naam draadje zou een goede oplossing kunnen zijn he?Heb eindelijk mijn doel gesteld bij tactus. Mag van mezelf helemaal niet drinken tot 24 maart. 25 maart gaan we met 50 man in een bus naar een grote disco in duitsland en dan mag ik van mezelf 3 glazen drinken. En vanaf dan mag ik 1 dag in de week ( bij uitgaan of verjaardag) 3 glazen hebben.Maar goed, als ik na het eerste glas al merk dat ik doorsla dan stop ik meteen weer met 1x in de week drinken dan blijf ik gewoon geheel onthouder. Zo erg kan dat toch ook niet meer zijn dan? Ik sta over 2 dagen al een maand droog!! Wat gaat dat snel he? Heb alleen 1x een biertje gedronken om te kunnen slapen toen ik in de nachtdienst zat maar voor de rest vanaf 9 januari niks. Gerda had nog wat geschreven voor je op een ander draadje.Nou hoop dat het verders met iedereen goed gaatgroetjes Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten