Spring naar bijdragen

donderdag wonderdag


Houtje

Aanbevolen berichten

Lieve Emma,
Er zijn hier geen spelregels voor wat betreft drinken of niet drinken.
Wat je schrijft over vrouwen in het verwende nest, ik ken het boek niet.
Wat me dan opvalt is dat je daarbij fantaseert over geborgenheid.
Dat brengt mij op de discussie van gisteren over alcohol en seks.
Ik wist daar niet veel over te zeggen maar ik realiseer me nu wel dat ik bij het aangaan van relaties in het verleden, altijd (achteraf en, afgezien van intimiteit of lust) uit was op geborgenheid en veiligheid.
Door veelvuldig wijniname verwarde ik e.e.a. nogal eens en liepen mijn relaties vaak op de klippen.
Nu kan ik er inmiddels wijs om glimlachen.
Liefs,
Tante Til/Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar lieve Til,
jij was toch degene die met Zadelpijn en ander dames leed aankwam? Of ben ik een beetje abuis. Kan, was het PP misschien, Piggel of Houten. Maar ik had zo'n gevoel dat het bij jou vandaan kwam.

En ja het is soms heel verwarrend wat je nou wilt. Geborgenheid, warmte, vriendinnen armen of een man om je heen. Sex of koestering. Ik ben daar nooit zo duidelijk in geweest. Heb het toen maar op bi sexueel gegooid. Ik weet het nog steeds niet. Maar een enkele keer dat ik daar met m'n moeder over praat (ik 44 zij 75) weet ze eigenlijk ook niet wat ze nou zocht. En maakt dat uit? Waar je die geborgenheid en veiligheid vind? Ik ben erg tevreden met jouw woorden over lakens die naar lavendel ruiken. Zelf de gedachte eraan kan al voldoende zijn. Of ben ik nou erg veel terkort gekomen?

En jij Anton? Is de warmte niet een beetje terug alleen bij al die woorden van dit forum.

Ik wens Houten een rustige nacht toe, niet teveel koortsige dromen. Lekker koel op haar voorhoofd en warm aan haar voeten.

En erica een mooie dag. En hoop dat Gerda geniet van Bo. En dat R en L het weer vinden met elkaar. en dat en dat... nou ja iedereen die me dierbaar is geworden.

Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal laat ik ook maar weer iets van mij horen ik heb zonet even alle berichten door gelezen en daar was ook een paar keer de vraag waar rob was rob is op dit moment opgenomen binnen tactus dat heeft hij mede te danken aan mij en zijn contact persoon binnen de grift
ik heb rob even moeten laten vallen voor de grift maar als hij terug komt ben ik er weer voor hem hij moest nu maar eens in zien waar aan hij moest gaan werken en daar heeft hij vanaf dinsdag een start mee gemaakt als het goed is komt hij de 16 de of de 17 weer terug en dan mag hij ook nog naar tactus om verder te gaan de 14 de moet ik weer bij de grift komen om te praten hoe we nu verder gaan en hoe we dat gaan aan pakken als rob er maar beter van word dat is het belangrijkste
ik blijf gewoon van hem houden en we gaan gewoon verder en die bos bloemen zullen best wel komen daar ben ik niet bang voor
het is ook wel moeilijk hoor hij daar en ik thuis kan hem ook niet bellen en dat wil ik zo graag maar nu moet ik ook even door bijten en dan komt straks alles weer goed
mocht ik toch iets van hem vernemen dan laat ik het jullie natuurlijk meteen weten
groetjes namens rob en leidi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Leidi,
Fijn dat je, ondanks dat het voor jou nu allemaal erg lastig is op dit moment, ons op de hoogte houdt van het hoe het bij jullie gaat.
Ik heb enorm veel bewondering voor jou en ook écht voor die Rob van jou, want zo noem ik hem toch nog maar even.
Ik heb ook respect voor jouw ouders. Ik heb jullie verhaal vanaf het begin hier gevolgd en ik denk dat ik van dezelfde leeftijd ben als je ouders.
Ik moet dan denken aan een liedje van de Beatles, "she's leaving home."
Vroeger toen ik zelf twintig was leefde ik enorm mee met het meisje 'that leaves home' maar naarmate ik ouder ben geworden ben ik ook meer gaan meevoelen met de ouders uit dat liedje, die het beste met hun kind voor hadden en bezorgd etc.etc.
Leidi, ik wens jou en de jouwen alle kracht en wijsheid toe!
Liefs,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Het is eigenlijk wel wat ik zelf ook al een beetje denk. Ben eigenlijk gewoon bang om die eerste weer te nemen want stel dat het net zo is als met roken, je neemt er 1 en je bent weer verkocht. Stel dat ik dat ook heb met drank als ik de 25e weer 1 x in de week mag gaan drinken. Dan heb ik dus gewoon 3 maanden voor niks mijn best gedaan om niet te drinken en ben ik terug bij af. Maar goed, het is nog geen 25 maart dus laat ik eerst maar eens zien dat ik de komende 2 maanden ook droog door kom he? Het kan ook nog best wel eens zo zijn dat ik de 25e helemaal niet wil drinken ook al mag het dan van mijn doel. Het bevalt me zonder drank eigenlijk veel beter. Ik ben fitter en het slapen gaat ook al iets beter al heb ik vanacht geen oog dicht gedaan de meeste nachten slaap ik goed en ben ik veel fitter. Wat grappig trouwens om te lezen dat veel mensen het om 5 uur moeilijk krijgen. Bij mij begon het drinken altijd pas na gtst om half 9. En dan is de super markt om de hoek al gesloten.



Mathilde, wat een goed idee dat fietsen van jou! En het houd je ook nog van de drank af he?
Houten, voel je je al wat beter? Als je nog iets nodig bent dan roep maar dan kom ik je verzorgen hoor.
Erica, ik ga morgen even in je boek lezen.
Dreamer, fijn dat je weer op de goede weg zit.
Leidi, wat ben je toch lief dat je toch al besloten had om bij Rob te blijven. Fijn dat Rob bij tactus is. Hoop dat het snel wat beter met hem gaat.

NOu allemaal welterusten en tot morgen.

Groetjes Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houten leeft nog maar schraapt met moeite door de dag, komt wel weer. Not to worry (ooooooohhhhhh wat missen we Bino met zijn rake uitspraken, HELL !!!!!!!! LAAT ZE BARSTEN !!!!!!!! en dan zijn maat,,,,,,, kreun........)

tot morgen, wie sluit de deur, snif snotter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...