Spring naar bijdragen

vrijdag


leidi

Aanbevolen berichten

hallo en goedemorgen allemaal ik kon niet in slaap komen toen heb ik rob toch maar een smsje gestuurd en binnen 8 minuten kreeg ik 3 smsjes terug
hij vertelde dat hij erg spijt had dat het allemaal zo moest lopen maar dat hij nu op de goede plek is om geholpen te worden ook al is het voor 10 dagen hij had het wel erg zwaar en heeft ook nog aanvallen gehad maar volgens de hulpverlening kunnen het ook aanvallen zijn om dat hij juist nu niet kan gebruiken
maar ze wilden het wel in de gaten houden en straks ook door spelen naar tactus
zo dat hun er ook vanaf weten
verder vroeg hij of ik zondag bij hem langs wilde komen heb hem nog niets belooft wand ik wil dit morgen eerst met de grift bespreken als hij het goed vindt ga ik bij hem langs
wand hij moest nog wat kleren er bij hebben en hij had ook niet genoeg shag bij zich dus ik hoop dat ik naar hem toe kan gaan en anders moet ik het maar afgeven
nu zijn jullie ook weer op de hoogte en ga ik zo weer proberen te slapen
ik moest iedereen de groeten doen van rob bij deze
groetjes leidi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens

Allereerst Leidi en Rob weer complimenten (kan je nooit teveel van hebben toch).

Verder is vrijdag inderdaad een moeilijke dag, ben benieuwd hoe het gaat vandaag. Hebben jullie nog lijstjes met tips? De hele verdere week is het goed gegaan, dus het zou zo zonde zijn hè

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Houtje,
Dat zou heel zonde zijn van de prestatie van afgelopen week.
Ben je weer uit je éénmansziekenboeg? Lastig om verplegend personeel te vinden hé? Als alleenliggend mens in deze samenleving.
Ik was blij met jou berichtje hier. Het was zo stil vanmorgen dat ik bang was iedereen wegggejaagd te hebben met mijn berichtje van vanmorgen
Wens je alvast een prettig restant van deze vrijdag.
Groetje,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sluit me bij iedereen aan Leidi. Ik vind het bewonderswaardig dat je zo achter Rob staat en ook hoe je er mee omgaat. Dat doet lang niet iedereen je na. Ik ken je niet zo heel goed omdat ik hier een tijdje weg ben geweest maar wil je toch bij deze steunen.
En ja het weekend staat weer voor de deur. Mijn eerste weekend buiten. Ik maak er maar een grapje van, maar heb er wel moeite mee. Maar ik wil en zal dit weekend doorkomen.
Verder moeilijk gesprek gehad met mijn case manager, er wordt dan van alles opgerakeld maar dat moet even. Ik kom er wel. Moet gewoon het positieve vasthouden.
Moon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal, eerst Leidi, ik heb heel veel bewondering voor jou!!! Je doet het toch maar even allemaal en dat valt soms helemaal niet mee.
Ik schreef van de week al over de partners en dat geldt ook voor jou, meid, knap wat je doet hoor.

Verder Mathilde, fijn dat je weer schreef want ik had al gedacht van heb ik wat gemist ofzo, maar daar was je weer.
Houten, knap je al weer wat op? Het is stil zonder jou op het forum en ik mis je ook hoor, je weet wel wat ik bedoel.

Mijn tweede week met werken is nu om en ik moet zeggen dat het me erg goed bevalt. Over twee weken gaan we de werkzaamheden uitbreiden en daar heb ik ook wel zin in. Het gaat sneller dan ik dacht en dat is een goed teken van mij.

Met Bo gaat alles goed, ik geniet van haar alhoewel ik haar niet elke dag zie maar ik hoor wel elke dag hoe het haar vergaat.
Met de alcohol is er ook het een en ander veranderd maar dat hoort nu op een ander draadje denk ik.
Ik schrijf daar wel even op, jullie horen van mij.

Liefs Gerda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo iedereen bedankt voor alle opbeurende berichten doet me goed
heb vandaag met de grift gebeld en hij vond het wel goed dat ik naar rob toe ging
dus dat ga ik ook zeker doen en dan kan ik jullie weer mooi op de hoogte houden hoe het met hem gaat
spreek jullie snel weer groetjes leidi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Gerda,
wat is er veranderd met de alcohol? En waar had je dat dan willen schrijven? Hebben we al een draadje "veranderd alcohol gebruik?" Vertellen hoor als je wilt en je niet te druk maken over op welk draadje het hoort.

Fijn te horen dat het goed is met Bo en dat werken je bevalt. Maar zeker ook wel blij dat het nu weekend is. Hoe gaat het thuis?

En Leidi, fijn van je te horen. Prettig dat de Grift je zo helpt in beslissingen nemen t.a.v. Rob, ik zou het ook niet weten wat nou het beste is.

Hier alles wel oke. Rare dag kan ik niet teveel over schrijven maar niet onaangenaam hoor.

Hoop jullie nog even te horen vandaag.
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal wel niet door de griep komen maar ik moet een nieuw icoontje want sinds gisteren heb ik (weer) een bril, twéé zelfs. Voor mij nogal dramatisch, aangezien ik sinds mijn 8e een bril voor veraf heb gehad van -7 en -6,50 en dus echt weinig zag.
Na de echtscheiding en alles heb ik besloten één duur en luxe ding voor mezelf te doen: je raadt het al mijn ogen laten laseren. Nou droom ik ruim 2 jaar later nog af en toe dat ik mijn bril kwijt ben maar de laatste maanden/weken zag ik niet meer zo goed.

Oogarts: rechts is er een cylinder bijgekomen van -1.0 precies de andere kant op dan vroeger dus valt niet onder de garantie van het laseren. Dus een bril voor 's avonds in de auto en als ik moe ben thuis.

En verder, jaja een GEPUNNINKT trouwtje met daaraan een LEESBRIL jajaja dames en heren, ik kan de recepter op de Knorr Mix niet meer lezen. Impulsief heb ik het duurste montuur genomen SCHANDALIG Houtje.

En nu heb ik weer drie brillen, één in de auto en 's avonds, één leesbril in mijn tas, en één die rondslingert tussen computer en keuken. Allebei mijn favoriete plekken. Het kijkt een stuk rustiger.

Wat betreft de vrijdagavond problemen: ik heb vanavond een fles limonadewijn gedronken met 4,5 % alcohol. Dat zijn 5 glazen, maar 1/3 van de alcohol van een normaal glas wijn dus 5/3 glas wijn zeg 6/3 is twee glazen. Dat is binnen mijn tax.

Als ik daarover heen ga is isde straf onverbiddeelijk DROOGLEGGING.
Het mag alleen op vrijdag en zaterdag, de rest van de week: no smoezjes.

We gaan dit proberen en in hou jullie op de hoogte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve Houten,

op het gevaar af dat je me een grote bemoeial vindt maar ik wil je toch waarschuwen!!! Echt alleen om je te helpen en als je het niet met me eens bent gooi je mijn opmerkingen maar in de wind!

Maar, eerst ging je voor 0, daarna ging je voor een paar, daarna noemde je dat je zwabberdoelen en heb je definitief besloten weer voor 0 te gaan omdat

1 plus 1 glas is meteen een fles bij jou (jouw eigen woorden). Vroeg of laat gaat het dan weer mis. Je hebt duidelijk gezegd dat je een beetje drinken niet kan en nu ga je terug naar een paar glazen in het weekend.

Doe je daar nu echt goed aan? Nogmaals, we moeten niet belerend naar elkaar worden maar je hebt al een aantal keren aangegeven dat dit NIET voor je weggelegd is, lieve Houten.

Maak je het jezelf niet moeilijk op deze manier???


Ik ben alleen bezorgd dat je een weg inslaat die je een 2 maanden geleden had afgesloten omdat die weg niet de goede voor je was!!

Succes en sterkte en beterschap en denk er nog eens over

PP

ps alleen jaknikken hebben we tenslotte ook niets aan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Houtje,
Wat ga jij nou zitten doen? Limonadewijn met 4,5% alcohol. En dan precies zitten uitrekenen hoeveel dat is, aan je tax. Maar dat had je niet met jezelf afgesproken. Ik dacht, dat je gisteren of eergisteren nog schreef, dat je voor helemaal niets ging. En vandaag schreef jenog: het zou zonde zijn! Nou dat vind ik het ook. En Pietjepuk, dit is niet belerend, dit is natuurlijk iets, dat Houtje zelf moet weten, maar voor je het weet heb je niet meer genoeg aan die limonadewijn en begint het gevecht weer van voren af aan.
Houtje, je bent al zo goed op weg, maak het jezelf nou niet zo moeilijk. Limonadewijn! En je was al van je fiets gepletterd. Het is niet slim wat je nu doet. En wie vindt, dat ik me er niet mee moet bemoeien, ik doe het toch. Kan me niets schelen, al krijg ik het hele forum over me heen.
Liefs, Fleur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O lieve Houtje...,
Je leest hier een berichtje van een kampioene valkuiltuimelen.
Mij lukt het na vele malen uit de bocht vliegen, struikelen, weer moeizaam overeind komen en wankelen alleen nog maar als ik dat eerste glas niet neem.
Voor mij is echt 1 glas teveel 1 fles te weinig oftewel ik ben verslaafd.
Houtje, ik wil zo graag dat, wat je ook wilt, dat het je gaat lukken maar ik ben bang dat het moeilijk gaat worden, met het plannetje van nu.
Ik wou ook zo vreselijk graag af en toe wat kunnen drinken maar dat is mij niet gelukt.
Voor mij werkt maar 1 ding en dat is zero tolerance en ik voel me er niet eens zo slecht bij.
Zeker nu ik mijn fietsie er weer bijgehaald heb.
Wat een gedoe met die brillen. Ik had tot twee jaar geleden - 13, oftewel ik keek al uit naar een symphatieke blindengeleidehond. Mijn oogarts vond het tijd worden voor een operatie. gewoon chirurgie en nu blik ik met twee ogen die het altijd doen de wereld in.
Dat ge-etter met die leesbrilletjes, dat blijft. Ik heb er honderd want chaotisch dus altijd alles kwijt en een koordje vind ik niks want daarmee blijft alles wat ik consumeer op het brilletje hangen.
Verdere beterschap gewenst.
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...