Spring naar bijdragen

verina


verientje

Aanbevolen berichten

Hallo, ben al een tijdje aan het meelezen hier. Heb enige schroom om mee te doen.l Toch maar de stoute schoenen aangetrokken. Paar weken geleden begonnen met de tactus-internet-behandeling. Nu is mijn coach 2 weken op vakantie, dus....als de kat van huis is.....dansen de muizen...helemaal niet, ik gedraag me heel erg netjes deze week, sta er zelf van te kijken. Je doet het ook voor jezelf natuurlijk, maar ja, wie is "jezelf", ..... de ene week heb je daar een duidelijk overzicht over, de andere week is het ?????????. Groeten, verientje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Verientje,

schroom hadden we allemaal in het begin, maar je zal merken hoe snel dat minder wordt. Welkom hier, in dit gezelschap. Fijn dat je de stap hebt genomen, roep wat je kwijt wilt en ik hoop heel heel erg, dat we elkaar van dienst kunnen zijn in deze strijd.

Voorlopig ga je blijkbaar lekker. Houden zo!

groetjes en nogmaals: fijn dat je er bent

Pietje Puk

ps: leuk verfrissend koppie heb je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Verientje,
Hartelijk welkom bij ons clubje. Fijn, dat je je hebt aangemeld. Je zult hier best wel steun vinden; na het rondlezen heb je al een idee hoe het hier werkt. En ik hoop, dat ik wat voor je kan betekenen. Misschien wil je je nog nader voorstellen. Op het draadje newbies kun je dat doen.
Groetjes, Fleur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Pietjepuk,

leuk dat je op mij reageert. Heb de laatste maanden zoveel meegelezen met dit forum, ik dacht steeds, ik reageer niet als ik alcohol gedronken heb, maar zo is het ook met mij, en dat is juist mijn probleem, al s ik geen alchohol op heb reageer ik nergens op, het lijkt wel alsof ik pas ga leven als ik alcohol op heb, hoe nu verder???? Groet. Verientje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve Fleur,
Ik heb veel gelezen op dit forum. durfde er niet op te schrijven. Vooral niet omdat ik gehoord had dat hoogopgeleide vrouwen hier aan mee doen. En hoogopgeleid ben ik niet, ik ben een eeuwige twijfelaar, heb een gezin met 3 puberende kinderen, weet niet hoe ik mijn leven zin kan geven, behalve aan mijn kinderen, man en moeder, met wie ik allemaal heel goed kan opschieten, en over mijn alcoholprobleem kan praten, ik wil heel graag iets voor andere mensen betekenen maar weet niet hoe ik hier vorm aan kan geven, dag lieve Fleur, groetjes Verientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Verientje,
Op dit forum zijn niet alleen maar hoog-opgeleide vrouwen en mannen. We zijn hier allemaal gelijk en in één opzicht zijn we allemaal eensgezind: we hebben een alcoholprobleem en proberen daar wat aan te doen, ieder op zijn eigen manier. Ik vond het een warm badje. Als jij voor man en puberende kinderen zorgt is dat een hele mooie taak, niets mis mee. Ben je soms bang dat wij jou daarop gaan veroordelen. Ben je mal. Je bent net zo welkom als ieder ander.
Groetjes, Fleur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Fleur, bedankt voor je opbeurende antwoord. Ik vind dat zo knap van alle mensen op dit forum: iedereen heeft zo zijn eigen problemen en toch weten jullie elkaar steeds weer een hart onder de riem te steken, dat is echt hartverwarmend!! Ik heb dat nog nooit zo meegemaakt, ik zou jullie heel graag in het echt willen ontmoeten!! Groetjes, Verientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Verientje,
Welkom hier namens Mathilde.
Ik heb jouw icoontje nog niet eerder gezien hier, en sorry, ik krijg er een beetje de slappe lach van.
Op het gevaar af dat mensen denken dat ik vanavond wat heb gedronken heb ik de neiging om te zeggen;'Meíd..., wat zie je d'r úit...! met dat háár én die bril!!!

Als ik je berichtjes lees krijg ik de indruk dat je hier op dit forum wel wat op zal kunnen steken.
Tja..., dat hoog opgeleide waar sprake van zou zijn bij Tactus... Ik durf te stellen dat, mócht dat zo zijn dat niemand hier zich daarop wil laten voorstaan.
Hoog of niet hoog opgeleid, dat maakt hier niets uit.
Ik moet ook zeggen dat ik me daar helemaal niet zo van bewust ben.
In die termen zou ik mezelf als laag opgeleid moeten classificeren maar dat doe ik niet omdat ik persoonlijke ontwikkeling en innerlijke beschaving hoog in het vaandel heb.
Verientje, ik richt me tot het hele gezelschap in dit berichtje en niet alleen tot jou hoor!
Groetje,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Mathilde,
Fijn dat je de slappe lach kan krijgen van het zien van mijn icoontje! Zegt wel wat over jou, denk ik, uiterlijk vertoon doet je wel wat, ken ik, mijn pubers hebben daar ook last van, geeft niet hoor, kan je ook niets aan doen, ik probeer me iedere dag daarin in te leven, word ik af en toe wel heel moe van,
heb jij ook pubers??
Groet, Verientje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Verientje,
Ook namens mij welkom. Zoals je gelezen hebt ben ik na een gigantische terugval hier weer teruggekeerd. En dat is het mooie aan dit forum je vindt altijd steun en iedereen helpt elkaar, dus jou ook. Vindt het knap van je dat je je verhaal met ons wilt delen, blijf dat doen, dan kunnen we elkaar helpen, dan je hebt een belangrijke stap gezet met de cursus bij Tactus. Dus toi, toi.
Moon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo verientje,

Van mij ook een warm welkom hier op dit forum. Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat je je snel thuis voelt tussen dit stelletje hoogopgeleiden, hahahahaa!!! Moest wel een beetje lachen want ik ben dus ook helemaal niet hoog opgeleid maar voel me hier toch echt wel thuis hoor. Iedereen is hier even waardevol of je nou papieren hebt of niet.

Ik zal zo even je verhaal lezen bij de newwebbies zodat ik een beetje weet wie je bent. Mijn verhaal staat ook bij de nieuw webbies.

Groetjes Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...