Spring naar bijdragen

positief nut van het forum / omgaan met kritiek


Houtje

Aanbevolen berichten

Ik wil graag kwijt dat ik dit forum nog steeds als positief beschouw, maar sommigen blijkbaar niet meer. Gewoon een kwestie van jammer of zijn we teveel aan het punnikken geweest en hebben we onze medemens uit het oog verloren???

Ik voel me hier nog steeds prettig en met warmte omringd, en jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dit een prima forum. Het is fijn zoveel mensen virtueel te kennen en te herkennen.

"We kennen elkaar pas een paar maanden, maar het is net of ............................"
"Schat, kunnen we elkaar wel zo blijven ontmoeten?...................................."

Ook ik moet af en toe weer even de spelregels lezen, maar ze zijn helder, duidelijk en geven eigenlijk alle houvast die we hier nodig hebben om een goeie discussie op te zetten.
De spelregels zeggen ook: "val elkaar niet persoonlijk aan", wat ik vertaal als: speel de bal, niet de man en je kunt uiteraard met elkaar van mening verschillen.

Groet Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve Emma,

Wat vind ik dit een scherpe verassende en vooral inspirerende beschouwing. Bij flarden had ik ook wel eens gedachten in die richting maar zo helder en mooi als jij het hier voorschotelt...petje af !
Gelukkig lopen er in jouw optochtje een hele devisie Emma's mee. Goed voor het peleton.
Mathilde
(later meer)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,
Het een weekje of wat geleden maar ik heb nog wel eens mee gelezen. Voor mij is het weekend belangrijk. Ik werk hard en heb een carriere waar ik erg veel tijd en zorg aan besteed. Het gaat me goed af maar soms met teveel drankjes. Ik ben een feestnummer maar eindig iets te vaak in de goot. En iets te afhankelijk. Nou dat wa het weer voor een weekje of zo. En scheld elkaar niet zoveel uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...