Spring naar bijdragen

helder


helder

Aanbevolen berichten

Hoi beste allemaal
mijn naam is helder en ik hoop dat het nu lukken zal, al een paar keer eerder heb ik geprobeerd mijn
voor te stellen en mislukt steeds.
Uiteraard lust ik ook wel een slokje he? ik dronk veel bier maar nu moet dat maar eens afgelopen zijn!
dit zeg ik al jaren maar nu voel ik mij gesteund door tactus, EN door jullie hier op het forum wat is het
hardverwarmend, wat jullie elkaar schrijven en ik wil meedoen ik zit al een tijdje te wippen op mijn stoel
om te reageren op wat gezecht word .
Ik ben zeker geen schrijver, erger nog was de slechtste van de school vroeger en uit zelfverdediging maakte ik mij zelf wijs; schrijven is voor meisjes laat mij maar knutsellen.
Wel nu dit zie ik nu wel anders en heb nu een half jaar een PC en leuter er lekker op los.
Voor mij is het stoppen met drinken belangrijk omdat het me vereenzaamd, ik ben/was een geheime
drinker en kan zo niet door gaan, voor mij is stoppen met drinken en grote stap naar een veel meer
( geleefd) leven .
geleefd bedoel ik possitief hoor, er is zoveel meer, en dat lees ik hier weer op het forum, voor mij
zijn jullie helden en voorbeelden.
Het klink als vleierij maar ik zal niet de enige meelezer zijn en ik ben graag helder
Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Helder

ik moest een beetje lachen dat je schreef dat we zo lief naar elkaar schrijven, je hebt wel gezien dat het de laatste dagen niet zo lekker gaat? Komt nu weer verandering in hoor.

Trouwens, leuk weer een man erbij, en een lekker koppie heb je!!

Ik hoop dat je veel aan het forum hebt en dat we veel aan jou zullen hebben,


heel veel succes

PP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi pietje

leuke dat je moet lachen om wat ik schrijf, en fijn vind weer een man op het forum te zien.

dat het de laatste dagen wat minder is zie ik anders mischien is dat het voordeel man te zijn ik lees het
wel maar doe er niks mee als kleine finnige uitspraken worden gedaan hoef je als man alleen maar heel
bedaard te zeggen het lijkt wel een kippenhok en bij toverslag is het geschil voorbij en ben ik het mikpunt
van de discussie. geintje!

In ernst, ik heb het ook gelezen en een paar maanden geleden was het geprek niet anders, maar ik bedenk me de eerlijkheid waarmee jullie je hebben voorgesteld afgelopen jaar op dit forum en er zijn
meiden bij die zo ongeveer onder de titanic zijn door gedoken in hun leven om dat het lachen leek.

Dat geeft diepgang en dat is wat ik zie.

Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai fleur

Dank je wel, en dat niet iedereen altijd lief kan zijn ach, ik zie wel waneer ik begin te kalen.

Steun vind ik zeker, de uitspraak van jou: ik MAG wel drinken maar ik WIL niet drinken is sterk, sterk
genoeg om een spotje van te maken op TV . dat is nog wat anders als: glaasje op laat je rijden van
vroeger daar kan je de polonaise op dansen, Glaasje op ....la la., ik zie het nog zo voor mij dat roesige
autootje.

Zo dat is Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje wat attent ben je Fleur

Ik internet nog maar kort en vind het erg leuk een reactie te krijgen had ik mij maar half bedacht bij
het inloggen en ik zal moeten oppassen een verslaving erbij te krijgen dit forum!
Het gaat me goed hoor en ik verwacht dat er elk momend een duiveltje mijn oren naar beneden zal
trekken, dat ik droog sta.
maar ik heb hem nog niet gezien het drank duiveltje, dus met een brede lach zeg ik het gaat goed
vandaag dankje wel Fleur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Helder,
ook van mij een hartelijk welkom. Fijn dat je er bent met je "heldere" kijk op de zaken. In een ander draadje schreef je over het jo jo effect. Ik heb wel eens gehoord dat als je stopt en weer begint met drinken de kans er is dat je dan juist meer drinkt dan ervoor.
Bij Tactus raden ze aan een poosje helemaal te stoppen en dan weer eens proberen, binnen je afgesproken doelen. Bespreek het daar ook eens.

Je hebt helemaal gelijk met je "meer een geleefd leven" zonder alcohol, er gaat veel tijd in zitten in dat drinken. En veel gevolgen. Hoop dat je gauw ook de voordelen ziet van niet of minder drinken.

Succes en ik hoop nog veel van je te horen,
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...