Spring naar bijdragen

woensdag 22 februari


Houtje

Aanbevolen berichten

YES, daar gaat ie weer!!!!

Ben weer even terug. Nogal drukjes met de bussiness hier.
Alles o.k. nog steeds geen druppel alco gedronken en al 24 dagen zonder nicotine!!!
Ik herken mezelf af en toe niet eens meer.

Goed, had ik net m'n bandjes opgepompt, m'n zadeltje in de was gezet, gaan we ineens weer wandelen!?!?!?! Mag ik niet gewoon meepeddelen op 't fietsje dan? Dan kan ik toch af en toe even vooruit als verkenner!? Of een (koffie)tafel reserveren bij het 1st volgende café?!

Bon, nu eerst maar weer slapen (proberen)

liefs,
Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk meis we sturen jou als verkennende troepen vooruit om de bezien om de pleisterplaatsen wel alci vrij zijn.
Heb het (knap hè) net gepresteerd een halve doos mercietjes leeg te vreten. Ik lust niet eens chocolaaaaa ! Geen idee waarom.
Dus morgen maar flink lopen. En nu maffen. Doei allemaal....:lips: lekker slapen zonder kater en morgen weer een :rose: droge dag. Tante Til, we overleggen nog even over het menu, ik weet niet hoeveel wandelaars/fietsers mee-eten.....:huh: maar wij redden dat wel ach mens we hebben wel voor hetere vuren gestaan toch (letterlijk, de kookpotten) maar ook figuurlijk:light:
Allemaal een knuf en volhouden hè jongens & meisjes !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Piggelmee,
Misschien heb je het over het hoofd gezien maar Tante Til gaat ook alleen maar mee als ze in de pedalen kan.
Ja zeg, ik zal me daar een reis naar de Fiets(-en wandelbeurs) in de RAI in Amsterdam maken en dan als fietsliefhebber, gelaafd en gelouterd aan alle mogelijke fietsgeneugten gaan 'wandelen'. (?)
Tante Til houd niet van wandelen.
Tante wil fietsen dus heb je alvast een fietsmaatje.
Groetje,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve schatten jullie gaan op den fiets vooruit ALLé SNAP DAT DAN..... Kan niet slapen ga bouillon en thee drinken grrrrrrr en emo dag gehad, is soms teveel. Morgen zie ik eruit alsof ik mishandeld ben met ogen als eieren zo dik, nog tips behalve theezakjes en komkommertjes?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja,

Houten, ik hoop dat er nog iemand met je meewandelt maar ik ben ook meer van het fietsen eerlijk gezegd, dat wandelen schiet niet op joh! Dan kom je er nooit, en ik wil ook niet op het strand wandelen, dan krijg ik zand in mijn schoenen en dan worden mijn sokken vies en dan wordt ik saggerijnig, dus okee, we gaan met zijn allen, maar ik ga mee vooruit in de fietsploeg!

We zijn het ook nooit eens hier he, zelfs niet over ons vervoermiddel!!

slaap lekker allemaal en hoop jullie morgen met gepoetste schoenen cq opgeblazen bandjes te ontmoeten

PP

maar dat we het samen doen dat blijft het belangrijkst!

Overigens zie ik tot mijn verbazing dat de ´inhoudelijke draadjes´( oorspronkelijke doelen, tel je zegeningen en negatieve gedachten) weinig respons hebben. Als men dan geen kletspraat wil maar blijkbaar ook geen inhoud, wat is er dan nog meer?????? Maar dit terzijde.

Succes allemaal nogmaals!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Allemaal,
Dit is zomaar even een berichtje voor een ieder die het ook soms moeilijk heeft tussen vier uur en pakweg acht uur in de avond.
Ik voel me momenteel best wel sterk dus stuur ik wat kracht naar wie het goed kan gebruiken.
Neem er maar eentje van Mathilde.
Thee'tje, watertje, colaatje maakt niet uit en proost even op jezelf en op elkaar.
Groetje,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou toch maar fietsen dan? Is me ook prima hoor, zal mij een worst wezen als we het doel maar bereiken he?

Tante Til wat lief van je!! Het is hier erg goed ontvangen hoor.
Houtje wat vervelend dat je een beetje een emo dagje hebt. Kruip maar lekker vroeg in je mandje en negeer vooral die onaardige opmerking over jou op dat andere draadje want dat heb je niet verdient hoor!
PM, wow ik ben echt mega trots op jouw!!! Al zolang drankloos en dan ook nog 24 dagen zonder peuken, echt heel heel knap!!! Wordt het al minder met de afkickverschijnselen? Hoop het wel hoor, pft, het valt niet mee. Ben er nu 4 dagen af het gaat me lukken dit keer!! dus je ligt precies 20 dagen voor. Volhouden he? Je kunt het, dat heb je al wel bewezen.

Ja PP, jij schrijft het op en ik dacht het eigenlijk ook. Inhoud genoeg lijkt me zo, wat men dan wil???
Maar goed ik wil er verder niet over zeuren want ik vind het ook heel irri als anderen er over beginnen.
Het is wat mij betrefd allemaal prima zo.

Zo vandaag weer een dagje overleeft zonder drank en peuken!! Ik hoest me de longen uit mijn lijf maar dat zal wel komen omdat ik nu zo gezond aan het doen ben??? In ieder geval voel ik me prima ik hoop dat het zo blijft.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hermiena

ik had er ook niet over moeten beginnen, maar WISSEN MAG OOK NIET MEER! Ingewikkeld he, zo´n forum! Maar in ieder geval zijn we het inmiddels eens over het vervoermiddel, de fietsen worden weer onder het stof vandaan gehaald, Houten, heb jij dat karretje nog waar het gereedschap in zat? Dat heeft Bino toch alsjeblieft niet he? Is hij het vergeten terug te geven toen hij zijn fiets verkocht heeft??????

Nou, zo zie je, de nieuwe problemen dienen zich al aan!

wat mij betreft ook even wat positieve energie aan iedereen die het NU moeilijk heeft
veel succes allemaal!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja fijn hoor,
gaan we weer fietsen.
I wanna ride my bicycle, I wanna ride my bike.. Tralalalala lááá...!!! ( zou Bino...)
'Bloody Hell', waar is dat karretje???.'
(lieve nieuwkomers, sorry, dit is een oud insider's grapje. Je kunt het vinden als je een paar weekjes terug leest, stelt niet echt veel voor hoor)

Ik kan nog niet direct beginnen met trainen want ik wil morgen eerst nog even een klein reisje maken.
Naar Engeland, met de boot vanaf IJmuiden. Ben zaterdag alweer terug.

Dank je P.P. voor je pos.energ.
Heb jij het zelf moeilijk op dit tijdstip?
Even er maar van uit gaan dat het Nederlandse tijdzone is?

Hermiena, voor jou heb ik veel respect!

Liefs,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Tante Til

door onverwachte omstandigheden verband met de uitvaart en schoenreparatie (je kunt niet op sloffen naar een begrafenis) liep ik om half zes (!!!!) langs de slijter die had allerlei hartverwarmend lekkers in de aanbieding. Nu ben ik zo blut als een kraai, maar vroeger had me dat niet weerhouden. Nu dacht ik aan jou en dacht ik: stel je voor Houtje dat je moet opbiechten dat je een fles tini met ijs achterover heb lopen giechelen, DAT NOOIT. Trouwens, de kids waren bij me. Dus ik dacht nee, Tilletje hangt boven de piepers, gauw shoarma gehaald bij de slager daar verkopen ze geen drank (gouden tip dames en heren) ipv de supermarkt en om 6 uur aan tafel. Kids moe in bed gesmeten. Zoon moet nog heeft brok in maag beton ik ken dat zo verwerk ik mijn verdriet ook. Tot ik een dood lieveheersbeesje zie en verschrikkelijk ga huilen, dat is ook goed. Maar goed, aan de thee dus en géén alco. Zo lieve beeldschermkinderen, kan iemand mij vertellen of er in plaats van voetbal ooit nog om 2200 uur een ordentelijk journaal bestaat of heb de afschaffing ook daarvan gemist? Ik spreek jullie later nog, maar speciaal TT (voor intimi) de aanhangwagen is van mij en staat klaar met gereedschap én Spa Rood. Binorosa (Bien voor intimi) wou er inderdaad mee vandaar voor zijn kids, stoer langs 's Heeren wegen maar ik riep luidkeels "Don't you try" en dat hielp. Moet ik misschien ook meer tegen mezelf roepen....

* aanp. wegens storende tteipvaut

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fat bottemed girls you make the rocking world go round. Ik moest erg in m'n geheugen graven maar volgens mij is dit wel het vervolg op het begin van Tante Til. Queen toch??

Misschien haalt de moderator dit wel weg omdat dit te sexueel getint is, is okee, maar die intentie heb ik niet. Het ging om het vervolg van Til's en het I wan't to ride my bice. Heb jij, Til, de LP? die pracht billen erop? Was wel heel gewaagd in die tijd.

Nou, slaap lekker. Ik schrijf weinig omdat ik druk ben (heel positief) en ook omdat ik niet wil wissen staat echt dommig. Dus ik denk wat meer over m'n woorden na.


Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Very OFF TOPIC.

Ja hoor Emma,
Helemaal goed, Queen, hoewel het niet mijn plan was er een raadseltje van te maken. Ik ging er gewoon van uit dat iedereen hier zijn klassiekers kent. Zeker wij 'hoog-opgeleiden'.
Tante Til heeft zelfs MULO gedaan.
En Houtje nou even die opdracht van jou..."jij hoeft nooit te wissen want elk woord heeft zijn waarde"
Even denken... Ja , Lucebert of Anton!
Ik ben benieuwd.
Ondertussen gr.
Til

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Tante Til wederzijds hoor!! Zit hier heftig te blozen maar dat kun je w.s. niet zien he? En we gaan weer lekker rijden op die fiets! yeah!!

PP, ik snap het helemaal, mogen ongenoegen niet aanwakkeren maar wissen mag ook niet. En ja dan blijft er weinig over he? Snap jij er nog wat van? Maar goed de fietsen zijn weer onder het stof vandaan, houten heeft haar kratje spa rood weer dus het gaat helemaal goed komen hoor. Gaan jullie dan weer ff strings punniken? hahaa.

Emma, je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor als je weinig tijd hebt. Dat is toch alleen maar een goed teken!!! Harstikke fijn dat het zo goed gaat hoor. Komt dat door je nieuwe baan??

Houten, knap van je dat je geen drank hebt gekocht. Heb ik iets gemist dat je een begravenis hebt?
Rot voor je meid!! Maar goed, drank lost niks op he? dat weet je, maakt het alleen nog maar moeilijker.
dikke knuf voor als je het moeilijk hebt.

Nou ik barst van de energie, zit echt zo lekker in mijn vel!! Heb nog wel vreselijke trek in drank en peuken maar geestelijk voel ik me zo lekker relaxed he. Kan echt merken dat mijn depressie aan het eind is en het mooie weer er aan komt!! Het is al weer langer licht. Heerlijk toch.
Nou ik ga naar bed, slaap lekker allemaal.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hermiena,

fijn dat je je beslissing hebt herzien over 25 maart, kom er voor de zekerheid tegen die tijd toch op terug hoor! Maar alleen voor de zekerheid!
Katrien, heb jij nog een antwoord op de vraag die een paar keer gesteld is, waarom zo vlug al (na 2 weken) naar de 9 eenheden in het weekend (9!!!). Ben benieuwd!

enne, loopt gelukkig weer lekker, ben inderdaad bijjijijjna geneigd om weer truien te breien en strings te punniken maar wacht nog maar eeeeeven af! kijken wie er allemaal mee gaat fietsen.

ELMO waar ben je? St Maarten? Jannetje? Kika? Kato? Helder? gaat ie goed met jullie????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helder gaat met mij vanavond stappen in gala naar de avondwinkel voor..... sushi en spa rood..... als hij durft. Kika zie ik regelmatig maar schrijft niet zo veel had ze ook gezegd, Willem is verdwenen, St.Maarten komt denk ik zo maar weer te voorschijn of is verdronken in een Zuid-afrikaanse wijnput hoop het niet. Kato is er volgens mij ook nog op de achtergrond à la Toni, ook zo'n ausdauer-tiepje, en ik mis er nog een paar hoor. Blacky, Blackdog (opgenomen of afgehaakt?, wie zal het zeggen), Gerda gaat wel goed maar is erg druk geloof ik, Kaya zijn we kwijt, Jannetje: komt ook niet zo vaak, ik geef haar niet op zo maar, Bouderie had ik al afgeschreven..... evenals Sjaan, jammer hè ze was zo dapper, Zonnebloem, en meer. Tja, dan houd je dus een oude kliek over..... nix aan te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...